Jeg er vel ikke den som lener meg inn i svinger og skraper knær akkurat, så sitter vel rimelig plantet på sykkelen. Bimmern har jo elektronisk justerbare dempere og forhandler justerer den sikkert til din vekt hvis du bestiller en.
Vekt har vel ikke mer og si på Bimmern enn den har på andre sykler vil jeg tro. Demperne kan som nevnt justeres og når du har riktig utgangspunkt så kan dem justeres ytterligere elektronisk i tre forskjellige moduser. Det er også egen modus hvis du har med passasjer, men passasjeren på den sykkelen sitter nok ikke godt. (Spør Xyvind)
Du kan gjerne ta turen hjem til meg i dag og prøvesitte den hvis du vil det. Jeg er hjemme fra kl. 16:30 og det passer best nettopp rundt den tiden for min del. Regner det ikke skal du få prøvekjøre den også, men er meldt regn... :)
It's up to you

[/quote]
Hehe blir litt langt for å prøvesitte den ettersom det regner her nå. (selv om det å få dekksparka med selveste Bjerknez jo veier tungt) Var nok uansett kvelden som passet best for meg.
Men jeg tar det gjerne en annen dag :) Kan høre litt med fruen hjemme om det er noen tidspunkt/dager som passer best.