Guzzi V11 2003
Re: Guzzi V11 2003
Synes finishen etter 40000km på Guzzien, var nokså dårlig, i tillegg hadde eier stripsa på ei kåpe. Men den var god å kjøre, dog satt jeg bedre på BMW.'n og den så bedre ut rent finishmessig . Jeg blir første eier i Norge. En tidl eier fra Berlin, bruktimport.
- AlfaGuzzi
- Innlegg: 65
- Registrert: 16 okt 2013, 13:34
- Motorsykkelen din: 2013 - MotoGuzzi 1200 Sport Corsa
Re: Guzzi V11 2003
Hver sin lyst og smak. Det gjelder å finne de fine eksemplarene, og siden Guzzi er et micro merke i bla Norge så kan det ta en stund å finne rett sykkel. Jeg kjøpte ny, så var jeg sikker på at den var bra. Men, BMW kjører jeg i hvert fall ikke (selv om de lager bra sykler)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Guzzi V11 2003
Dette var nok ett litt slitt eksemplar, men som sagt, fin å kjøre!
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Sted: Bartebyen
Re: Guzzi V11 2003
4.700€ mobile.de
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Guzzi V11 2003
Ahh... De Guzziene dere har lagt ut i tråden her er utrolig flotte!
Jeg syntes egentlig Guzzi er veldig enten eller, særlig på de eldre syklene. Noen er så kjedelige at jeg nesten sovner, men så er det andre modeller som virkelig får hjertet til å banke. Syntes forøvrig alle modellene de har i salg nå er meget flotte!
Jeg syntes egentlig Guzzi er veldig enten eller, særlig på de eldre syklene. Noen er så kjedelige at jeg nesten sovner, men så er det andre modeller som virkelig får hjertet til å banke. Syntes forøvrig alle modellene de har i salg nå er meget flotte!
Re: Guzzi V11 2003
Velkommen etterZZR-Erling skrev: ↑13 aug 2017, 21:59Jeg har begynt å synes at alle japanske er døll kjedelig!AJ skrev: ↑13 aug 2017, 20:13Ja, dette skal det bli interessant å følge med på videre !ZZR-Erling skrev: ↑13 aug 2017, 19:58 Jepp!
Vil ha en bike med karakter, om den gjør 200 eller 300 er likegyldig
Om 1100'en gjør 200 vet jeg ikke, men jeg kan i hvert skrive under på Stelvio'en jeg hadde gjorde det. Og vel så det .
En sykkel med karakter det også. Og som jeg savner fortsatt...
Lykke til med Guzzijakten !
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Sted: Bartebyen
Re: Guzzi V11 2003
En fin tur til Tyskland og ikke minst hjem
Link til denne sykkelen , kun 31800km : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... scopeId=MB
Pris med alle avgifter og moms :
Link til denne sykkelen , kun 31800km : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... scopeId=MB
Pris med alle avgifter og moms :
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- L-NA
- Innlegg: 813
- Registrert: 02 okt 2012, 01:12
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014
Re: Guzzi V11 2003
Oiii....har ikke sett denne tråden før, men den fikk mitt Guzzi hjerte til å gjøre et lite ekstra slag, samtidig som jeg kan bekrefte at - den på mange måter fantastiske Yamahaen jeg kjøpte - ikke når gamle Guzzien opp til dekk kanten en gang - hva "feeling" og kjøreglede angår....
Re: Guzzi V11 2003
... Og jeg kan bekrefte at jeg er nøyd med mitt valg. Jeg har fått en bike som ikke lokker så veldig til grisekjøring, men alikevel er med på lekre svingkombinasjoner. Boxern er veldig lett å bikke side til side og ligger rolig i sporet. Inj er også fin, girkassen likeså,skjønner ikke klagene her, men jeg har 6 trinnskassen, kanskje derfor?
Kan godt tenke meg en Guzzi, men en som er i bedre stand en den jeg så på. Den sorte jeg la ut bilde av feks
Kan godt tenke meg en Guzzi, men en som er i bedre stand en den jeg så på. Den sorte jeg la ut bilde av feks
- L-NA
- Innlegg: 813
- Registrert: 02 okt 2012, 01:12
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014
Re: Guzzi V11 2003
Liker, eller ikke liker...noe av det jeg liker best ved denne siden er alle de forskjellige preferansene og meningene. Savner fortsatt den vinteren da " den beste sykkelen" ble diskutert. Mye underholdning og lite seriøst i den i tråden der Gratulerer med ny sykkel. Nyt hver en sving og kos deg
Re: Guzzi V11 2003
Hehe, det var en morsom diskusjon med seriøst useriøse meninger og påstander.
Men virkelig undeholdene med veldig mange aktive debatanter
Re: Guzzi V11 2003
En stund siden dette innlegget men siden alle har vært så positive ble jeg fristet til å svare..
Hadde en V11 sport i flere år, og det er den mest frustrerende sykkern jeg har hatt. Men for å ta de positive tingene først, jeg falt for designen, den limegrønne fargen, en rå buldremotor som nesten vred seg ut av ramma ved pådrag. Og lyden.. At dette går rett i hjertet på mange skjønner jeg. Sjel i massevis. Men det var massive elektronikk problemer med min. En 6-7 ganger måtte jeg ha falken eller andre til å hente meg hjem når sykkern var død. Det ble skiftet "hjerne" og mye annet elektronikk flere ganger uten at det hjalp lenge, og det tok minst 2 måneder før den ble ferdig på verkstedet.. Kjøreegenskapene var også sære med en gaffelvinkel som gjorde at sykkelen falt inn i svingen. Ikke mulig å slippe styret for å si det sånn, selv om jeg ikke har dette for vane. Må si jeg fikk skrekken for Guzzi etter dette, selv om jeg sikkert var uheldig med en mandagsutgave.
Hadde en V11 sport i flere år, og det er den mest frustrerende sykkern jeg har hatt. Men for å ta de positive tingene først, jeg falt for designen, den limegrønne fargen, en rå buldremotor som nesten vred seg ut av ramma ved pådrag. Og lyden.. At dette går rett i hjertet på mange skjønner jeg. Sjel i massevis. Men det var massive elektronikk problemer med min. En 6-7 ganger måtte jeg ha falken eller andre til å hente meg hjem når sykkern var død. Det ble skiftet "hjerne" og mye annet elektronikk flere ganger uten at det hjalp lenge, og det tok minst 2 måneder før den ble ferdig på verkstedet.. Kjøreegenskapene var også sære med en gaffelvinkel som gjorde at sykkelen falt inn i svingen. Ikke mulig å slippe styret for å si det sånn, selv om jeg ikke har dette for vane. Må si jeg fikk skrekken for Guzzi etter dette, selv om jeg sikkert var uheldig med en mandagsutgave.
Mc: Tempo Panter (79-82), Kawasaki z400 (83-85), Suzuki gs 650 (85-88), Yamaha TR1 (88-93=), HD Fat Boy (93-01),Yamaha SRX-6 (2001-2003) Ducati Monster 750 (2003-2006), Moto Guzzi V11 sport (01-07),Ducati Monster 900 (07-13), BMW f800 gs (13-18.), Honda crf 1000 afrika twin (18-), Honda CB 500 f (21) Telt: De Waard Lepelaar,Esvo Acoma, Sahara glampingtelt, Big Agnes Fly creek, Hilleberg Enan, Helsport Fonnfjell,EasyCamp galaxy3, Exped outer space3
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37954
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Guzzi V11 2003
Har ingen erfaring med V11, men etter to sesonger med Moto Guzzi Stelvio kan jeg for egen del tenke tilbake på denne som en sykkel med svært god kjørekomfort og gode kjøreegenskaper. Også i svinger. Holdt linja som et lokomotiv på skinner :) og lot seg lekende lett rette opp igjen ved utgangen av svingene.raster skrev: ↑17 feb 2018, 16:47 Kjøreegenskapene var også sære med en gaffelvinkel som gjorde at sykkelen falt inn i svingen. Ikke mulig å slippe styret for å si det sånn, selv om jeg ikke har dette for vane. Må si jeg fikk skrekken for Guzzi etter dette, selv om jeg sikkert var uheldig med en mandagsutgave.
Hadde noen tekniske problemer jeg også og måtte selv fikse noe langs veien (ny tennpluggkabel etter at originalkabelen til den ene sylinderen sviktet) og ble hentet agt Viking pga. av gåen coil en gang og pga. batterikabel som løsnet og som hverken jeg eller Vikingfyren fant ut av på stedet... .
Det gjorde derimot Guzzimekanikeren med en gang han fikk sykkelen på verkstedet.
Den mest sannsynlige årsaken til at kabelen løsnet var antakelig vibrasjoner.
Guzzi er ikke akkurat vibrasjonsfrie...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering