Legger ved et bilde av "problemet".

Det jeg også har en mistanke om dessverre, holder til i Drammen så er vel litt langt unna deg Kevin, oppholdt ikke du deg i Bergen?KevinmsR6 skrev: 16 sep 2017, 23:13 De er nok koblet via kjørelys en plass. Det vil si at det ligger en pluss kabel til blinklysene som går på kjørelys... skal sikkert ikke være noe problem og få løst :) hvor holder du til i landet?:)
Hvordan går det an med bare ett releKevinmsR6 skrev: 17 sep 2017, 14:54 Bare til den siden som kutter strøm.... var nå slik det blir gjort ifølge flere.
Den er 100% original, ingenting har blitt gjort med sykkelen så den har vanlige blinklys og ikke led. Det skal vi få gjort noe med i løpet av vinteren though. Har begynt å legge noen planer. Tail tidy, komplett Akrapovic effekt anlegg, tuning, justerbare pegs, nye hendler, powerfilter, blinklys etc. Ikke noe store greier :)KevinmsR6 skrev: 17 sep 2017, 23:25 Har du LED blinkere eller vanlige? Etter ejs kom på banen har jeg vært innom noen amerikanske sider og funnet ut du har 3 ledninger til hver av blinklysene fremme og 2 til hvert bak. Den ekstra ledningen på de fremme er "kjørelys" disse må da klippes/fjernes utifra det jeg har lest, nå skal det sies at på disse sidene var spørsmålene om hvordan en kunne få blinklysene til og lyse som kjørelys :) så det jeg sier er det motsatte av det de da gjør for og få det slik du har det på din :)
Var ikke tilfelle her siden den er importert, stussa også litt på det. Den andre Honda'n jeg har er det 5 års garanti på i fra kjøpsdato. Var kun 2 år på denne her så garantien har nok utgått.fjs skrev: 18 sep 2017, 08:37 Honda har vel 5 års garanti? Kanskje du kan få fiksa det gratis? Hvis det ikke er gjort noe med sykkelen kan det kanskje tas på garantien.