Det er ei stund siden siste oppdatering.
Høsten har vært travel, både på jobb og privat, jeg var akkurat ferdig med fjorårets store prosjekt, nytt drivhus med bod og platting, da kjerringa fant ut at ho "måtte ha" nytt kjøkken.
Vel, det er ikke første gang temaet har kommet på bane, og tidligere har jeg klart å skyve hele greia unna eller lengre frem i tid, men denne gangen skjønte jeg at slaget var tapt. Så da var det bare å gjøre det beste ut av det, heldigvis har jeg en svigersønn som er snekker og en som er elektriker, selv måtte jeg fungere som handtlanger og ryddegutt...... ut med gammel innredning, rive en vegg, ny parkett i kjøkken og stue, inn med ny innredning og kjøkkenutstyr jeg ikke hadde noen anelse om at fantes...............
resultatet ble i alle fall veldig bra til slutt.
Som den litt forsiktige typen jeg er, har jeg latt være å spørre om hva sluttsummen ble.
Sykkelen ble parkert i september og lysten på ny sykkel meldte seg i år igjen.
Jeg røyker omtrent en pakke sigaretter om dagen, og det blir rundt regna 40 000 som bokstavelig talt går opp i røyk hvert år.
Så etter mange runder med meg selv, og en forbausende kort forhandlingsrunde med fruen, har jeg bestemt meg for å kjøpe "ny" sykkel.
Kontrakten blir skrevet denne uka.
Hva slags sykkel det blir, er foreløpig hemmelig.
Her er i alle fall et bilde av drivhuset, syns sjøl resultatet ble veldig bra til slutt.
DSCF4061.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.