Burde kanskje ikke nevne det, men gjør det likevel; skulle ønske disse visningene kunne bidra til å genere flere medlemmer til MCsidens Forum...Globe skrev:Vedr. kartet vårt, så har det nå vært over 1.000 visninger av det...og det er vel ikke bare vi 30 som har registrert oss som har vært innom der
Det finnes en MOD for statistikk, det var likevel noe unøyaktig hvor mye annen statistikk denne gir, men at det er mer er det ingen tvil om. Finnes herGlobe skrev: En ting som kunne vært nyttig som info på Portalsiden, er statistikk på hvor mange innlegg det har vært siste døgn, siste uke og siste mnd. Det er såpass mange sosiale nettverk og forum der ute, at folk fort blir selektive med hvor de registrerer seg. VIktig å tidlig fremstå som en levende portal, med aktive brukere, og vise til statistikken over oppdatert trafikk.
Statistikken som står på portalsiden nå forholder seg til antallet emner, tråder o.l., totalt, og da vil det ta lang tid før forumet fremstår med statistikk som viser "livet" her inne. Lag statistikken med kortere tidshorisont, så vil inntrykket av "spøkelsesby" bli litt mindre....for en ny bruker som tar en kjapp titt på portalsiden før han/hun vurderer å registrere seg, så kan nok det virke veldig stille her inne....enn så lenge
Bra!Globe skrev:35 "Forumister" markert i kartet, og 2.000 visninger, Google maps teller ikke "unike brukere", så det er ikke like mange personer....men det er trafikk der
Skal ikke se bort fra at Trøndelagen står på reisekartet til sommer'nGlobe skrev:Her hos meg er ihvertfall alle MC-frender velkommen....anytime :)
Hjemme hos andre forumbrukere?AJ skrev:Bra!Globe skrev:35 "Forumister" markert i kartet, og 2.000 visninger, Google maps teller ikke "unike brukere", så det er ikke like mange personer....men det er trafikk der
![]()
Artig tiltak, dette! Har sjekket flere kjøreruter allerede, jeg! Og det er selvfølgelig mulighet for å lage alternative ruter også :-)
Kan fort bli til at jeg havner hjemme hos noen av forumbrukerne til sommer'n...![]()
Ikke nødvendigvis hjem til forumbrukerne, men i den retningen, kanskje?Onsløv skrev: Hjemme hos andre forumbrukere?Jeg er ikke hjemme, jeg er ute og kjører!
Men gi gjerne en lyd om du er i nærheten.
![]()
![]()
Har kartet på google maps på mobilen, excelent...
Ser bra ut den peis og grillkroken, kanskje en skulle ta seg en tur. Har jo familie neddi Grimstad så da kan en jo slå flere fluer i en smekk
Ser bra ut uten all snøen, tenker jeg vi sier...Dexter skrev:
Ser bra ut den peis og grillkroken, kanskje en skulle ta seg en tur. Har jo familie neddi Grimstad så da kan en jo slå flere fluer i en smekk
AJ skrev:Ser bra ut uten all snøen, tenker jeg vi sier...Dexter skrev:
Ser bra ut den peis og grillkroken, kanskje en skulle ta seg en tur. Har jo familie neddi Grimstad så da kan en jo slå flere fluer i en smekk![]()
Så bra :-)2000Touring skrev:Da er ligger jeg inne på kartet også...
Takk for det. Ble tipset av Dexter...AJ skrev:Så bra :-)2000Touring skrev:Da er ligger jeg inne på kartet også...
Og velkommen hit, 2000Touring