Dansekris - Ny sykkel

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Bosted: Ski

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Stian87 »

Dansekris skrev: 19 apr 2018, 14:12
FredrikE24 skrev: 19 apr 2018, 12:37 Er jo laget slik at tommeltrykk frem er blinklys høyre, tommeltrykk/rykk oppover er kansellering. Tommelen ligger jo bare der og hviler hele tida?
Jeg skjønner hvordan det er tenkt, men jeg bare får det ikke til å funke sånn umiddelbart. Jeg holder nok ganske langt ut på rulla, så det føles ikke ut som en naturlig bevegelse samtidig som man kontrollerer gassen.

Har ikke BMW gått bort fra det nå?
Tror det, hverken min eller de andre bimmerne jeg har prøvd har denne løsningen.

Gratulerer med henting av bimmern! Og velkommen i klubben!
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av FredrikE24 »

Dansekris skrev: 19 apr 2018, 14:12 Har ikke BMW gått bort fra det nå?
Jo, dessverre :crazy: :crazy:

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

I dag er jeg litt sutrete, hehe.

Overgangen til GSen har ikke gått så knirkefritt som jeg hadde håpet og det tar vekk mye av gleden ved å ha ny motorsykkel. Tenkte det var greit å lufte dette. Det er sjeldent man snakker om de potensielt negative sidene av å bytte motorsykkel!

Gassresponsen er en helt annen. På lavt turtall i 2. og 3. gir er den helt jævlig! Jeg har ikke vært borti makan til rykk og napp (selv med Boosterplug). Dette i kombinasjon med blinklys-oppsettet gjør at særlig rundkjøringer er stress. Kjedet er slakt, kanskje det vil hjelpe litt med korrekt slakk?

Tanken er bitteliten, kun 16L! Kjørecomputeren klarer ikke å beregne hvor mange km jeg har igjen og bensinmåleren er ikke til å stole på. Dette er visst svært vanlig for F800 GS-eiere. Jeg må kjøre på triptelleren.

Turbulensen og vindstøyen er drepen! Jeg sliter i utgangspunktet mye med tinnitus, så hvis jeg ikke klarer å bli kvitt det verste må jeg vurdere å selge.

Moteren er ganske daff. Pluss for bra trøkk på lavt turtall. Det blir lite giring når man først kommer seg over 60-70km/t. For meg som er vant til at det SCHMELLER på 7-8k rpm er det ganske kjedelig når det motsatte skjer her og den bare flater ut.

I marsfart på motorveien med 4-5000 rpm vibrerer det såpass mye at jeg blir nummen i beina.

Selv med mine 184cm står jeg på tærne i lyskryss. Den er såpass tung og høy at jeg ikke enda føler at det er jeg som bestemmer, men det kommer seg vel.

Dette er mine tanker på en dårlig dag! Forhåptenligvis klarer jeg å snu hodet og igjen få glede av å kjøre rundt på et nytt glis. Nye dekk og slipon hjelper nok!

Bilde
Ikke rart det tar litt tid å venne seg til den doningen der!

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39829
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av AJ »

Tenkte jeg skulle nevne "sjekk kjedeslakken" da jeg leste om "rykk og napp". Ikke uvanlig, nemlig, at feil slakk kan gi mer rykk og napp enn normalt. Likevel er nok det normale at tosylindrede motorer som både du og jeg har på syklene våre, er rykkete i lav fart.
På mange sykler skyldes dette også "grovmasket" programmering i ECU. Som sannsynligvis heller ikke Boosterplug greier å kompensere.

Jeg vet at KTM har anstrengt seg litt ekstra for å gjøre ECUprogrammeringen best mulig på sine V-motorer, ganske sikkert også den nye 790 to-i-rekkemotoren. Disse funker faktisk ganske bra, selv om heller ikke de er rykkfrie.

Når det gjelder turbulens og vindstøy vil du neppe finne en optimal løsning på dette. En løsning som jeg personlig har minst tro på er så høy vindskjerm som jeg ser du har på sykkelen din. Er man først på størrelsesgaleien hva vindskjermer må man få en skjerm som er så høy at du vil se gjennom den, og ikke over den. Dvs. en frontrute... Og det vil du ikke ;) .
Derfor anbefaler jeg deg å skaffe deg en brukt, gjerne original, vindskjerm og ta sikte på å kappe lengden på tiol du finner en lengde som gir så bra resultatet som du kan leve med. Helt kvitt vindsusen blir du aldri siden kantene på skjermen lager støy og treffer deg som fører fordi du sitter for langt unna skjermen. Et helt vanlig problem med disse adventuresyklene. Mer framoverbøyd kjørestilling og kortere avstand til skjermkantene som altså skaper støy av vinden den møter, gjør at mye av denne støyen havner utenfor der du sitter i en slags luftlomme.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Viffern94
Innlegg: 104
Registrert: 28 okt 2015, 21:06
Motorsykkelen din: Honda VFR 800FI 2001
Bosted: Trondheim

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Viffern94 »

Jeg holdt på å kaste traceren etter de første ukene grunnet vindstøy. Justerte opp; ille. Justerte ned; værre.
Så tok jeg av skjermen i forbindelse med montering av GPS-feste; tok en tur bare for å teste. Der ble det så å si helt stille! Da ble kort skjerm anskaffet å problemet løst👍

Er også litt irritert over rykk og napp i lav hastighet, generelt vibrasjoner og slikt. Overgangen fra 4 til 2 sylindere var hardt😅 Det går seg til over tid😊
Honda CBF125,2010- Honda CB750,1997- Yamaha MT-09Tracer,2016- Yamaha FJR1300,2016-Honda VFR800,2001--

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av FredrikE24 »

Det var ærlig oppsummert av hvordan ADV-livet foreløpig har vært! Tror nok det blir en vane, men jeg tror nok ikke jeg vil trives på en sånn på mange å 20 år :-k Heldigvis har jeg Jawa'n til litt utenfor alfarvei-kjøring.
Tenkte meg en tur til Trontoppen nå i år med Jawan, ta en liten campingtur med telt, sovepose, stormkjøkken og en sixpack :prf

Bilde

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Har troa på at korrekt slakk hjelper noe!

Når det gjelder turbulens så har jeg googlet herfra til månen, på stort sett alle BMW-forumer som finnes. Der er alle hvert fall enige i at den lave originale vindskjermen er den som skaper desidert mest støy.

Jeg fikk med en lav originalskjerm og en litt høyere MRA-skjerm med en ekstra spoiler lik den jeg har montert i dag. Tidligere eier mente at den som står på nå var den som bråkte minst. Nå skal det sies at jeg ikke har testa den lille ekstraskjermen som vises på bildet skikkelig. Men ut i fra den lille turen jeg hadde på ring 3 i dag så kan det tyde på at den faktisk gjør noe av jobben.

Skal kjøre til Strømstad i morgen og hente LeoVince-potta, så får brukte litt tid på å stille den inn skikkelig. Jeg har egentlig ikke noe i mot støy, men jeg merker at jeg får fysisk vondt i ørene og tinnitusen blir bare sterkere og sterkere.

Samtidig så elsker jeg alu-boksene fra Touratech, den ER jo god å kjøre, bremsene er skikkelig bra og med skikkelig lyd og nye dekk (har en date med Mr Pitlane på søndag) så snur nok trenden! Jeg har budsjettert med sånne følelser, så det går nok bra! Øvelse gjør mester! :thumleft

Jajo82
Innlegg: 344
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Bosted: Sarpsborg

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Jajo82 »

Dansekris skrev: 25 apr 2018, 16:19 I dag er jeg litt sutrete, hehe.

Overgangen til GSen har ikke gått så knirkefritt som jeg hadde håpet og det tar vekk mye av gleden ved å ha ny motorsykkel. Tenkte det var greit å lufte dette. Det er sjeldent man snakker om de potensielt negative sidene av å bytte motorsykkel!

Gassresponsen er en helt annen. På lavt turtall i 2. og 3. gir er den helt jævlig! Jeg har ikke vært borti makan til rykk og napp (selv med Boosterplug). Dette i kombinasjon med blinklys-oppsettet gjør at særlig rundkjøringer er stress. Kjedet er slakt, kanskje det vil hjelpe litt med korrekt slakk?

Tanken er bitteliten, kun 16L! Kjørecomputeren klarer ikke å beregne hvor mange km jeg har igjen og bensinmåleren er ikke til å stole på. Dette er visst svært vanlig for F800 GS-eiere. Jeg må kjøre på triptelleren.

Turbulensen og vindstøyen er drepen! Jeg sliter i utgangspunktet mye med tinnitus, så hvis jeg ikke klarer å bli kvitt det verste må jeg vurdere å selge.

Moteren er ganske daff. Pluss for bra trøkk på lavt turtall. Det blir lite giring når man først kommer seg over 60-70km/t. For meg som er vant til at det SCHMELLER på 7-8k rpm er det ganske kjedelig når det motsatte skjer her og den bare flater ut.

I marsfart på motorveien med 4-5000 rpm vibrerer det såpass mye at jeg blir nummen i beina.

Selv med mine 184cm står jeg på tærne i lyskryss. Den er såpass tung og høy at jeg ikke enda føler at det er jeg som bestemmer, men det kommer seg vel.

Dette er mine tanker på en dårlig dag! Forhåptenligvis klarer jeg å snu hodet og igjen få glede av å kjøre rundt på et nytt glis. Nye dekk og slipon hjelper nok!

Bilde
Ikke rart det tar litt tid å venne seg til den doningen der!
Mindre kåpeglass hjelper nok. Mulig at du kan montere fothvilere med gummi på( hvis ikke godt grep ved stående kjøring er viktig) bruker du øreplugger? Jeg bruker det konstant🙈😂 at den er høy og tung er en vanesak. Flott sykkel du har fått deg😊👍

Jajo82
Innlegg: 344
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Bosted: Sarpsborg

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Jajo82 »

Jajo82 skrev: 25 apr 2018, 21:36
Dansekris skrev: 25 apr 2018, 16:19 I dag er jeg litt sutrete, hehe.

Overgangen til GSen har ikke gått så knirkefritt som jeg hadde håpet og det tar vekk mye av gleden ved å ha ny motorsykkel. Tenkte det var greit å lufte dette. Det er sjeldent man snakker om de potensielt negative sidene av å bytte motorsykkel!

Gassresponsen er en helt annen. På lavt turtall i 2. og 3. gir er den helt jævlig! Jeg har ikke vært borti makan til rykk og napp (selv med Boosterplug). Dette i kombinasjon med blinklys-oppsettet gjør at særlig rundkjøringer er stress. Kjedet er slakt, kanskje det vil hjelpe litt med korrekt slakk?

Tanken er bitteliten, kun 16L! Kjørecomputeren klarer ikke å beregne hvor mange km jeg har igjen og bensinmåleren er ikke til å stole på. Dette er visst svært vanlig for F800 GS-eiere. Jeg må kjøre på triptelleren.

Turbulensen og vindstøyen er drepen! Jeg sliter i utgangspunktet mye med tinnitus, så hvis jeg ikke klarer å bli kvitt det verste må jeg vurdere å selge.

Moteren er ganske daff. Pluss for bra trøkk på lavt turtall. Det blir lite giring når man først kommer seg over 60-70km/t. For meg som er vant til at det SCHMELLER på 7-8k rpm er det ganske kjedelig når det motsatte skjer her og den bare flater ut.

I marsfart på motorveien med 4-5000 rpm vibrerer det såpass mye at jeg blir nummen i beina.

Selv med mine 184cm står jeg på tærne i lyskryss. Den er såpass tung og høy at jeg ikke enda føler at det er jeg som bestemmer, men det kommer seg vel.

Dette er mine tanker på en dårlig dag! Forhåptenligvis klarer jeg å snu hodet og igjen få glede av å kjøre rundt på et nytt glis. Nye dekk og slipon hjelper nok!

Bilde
Ikke rart det tar litt tid å venne seg til den doningen der!
Mindre kåpeglass hjelper nok. Mulig at du kan montere fothvilere med gummi på( hvis ikke godt grep ved stående kjøring er viktig)for å redusere vibrasjoner i beina. Bruker du øreplugger? Jeg bruker det konstant🙈😂 at den er høy og tung er en vanesak. Flott sykkel du har fått deg😊👍

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39829
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av AJ »

Har du flere skjermer ville jeg brukt den ene til eksperimentere meg fram. Dvs. kappe ned på lengden til lavest mulig - lavere enn den lave originalskjermen.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av simpson »

Min F800 er ikke så gal på gassrespons, ikke nøkkete men litt følsom ved slakt kjede, her må det mapping tll for å få den perfekt.
Ikke noen problemer med vibrasjoner før jeg passerer 150 kmt, da blir det en velfig fin, høyfrekvent vibrasjon i fothvilere osv.
Turbulen er helt for jævlig, spesielt med mitt litt større Touratech kåpe/glass.

https://shop.touratech.no/motorsykkelti ... products/1

Blinklysene er helt på trynet og skjønner at de har gått vekk fra dette idiotiske systemet.
Sete er direkte ubehagelig etter noen timer, og skal byttes snart.
Litt lite effekt og det må gjerne gires en del for å få utnyttet effekten effektivt.
Bedritne lys, vurderer LED lykter.

Brukeravatar
LarsE
Innlegg: 375
Registrert: 27 mar 2017, 21:59
Motorsykkelen din: 2011 KTM 690 DUKE-R / 2004 BMW F650GS

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av LarsE »

Riktig kjedeslakk hjelper godt på responsen, men er dessverre en del sykler som ikke blir helt bra uten modifikasjoner som mapping.

Dette med turbulens er også ganske individuelt. Jeg kjørte med en høy skjerm på GSen min når jeg kjøpt den, ingen turbulens i hele tatt. Hadde også en liten ekstra skjerm jeg kunne montere men da var det så ufattelig turbulens at jeg måtte stoppe etter maks 5 minutter og rive den av.

Kjørte lenge med den høye skjermen til jeg byttet hjelm, etter det har jeg ikke klart å kjøre med den bittelille original skjermen en gang. Prøvd å kjøpe en "adventure" hjelm (i forhold til racing hjelmen jeg først kjøpte) men hjalp ikke det heller.

Eneste som hjelper her er nok en del eksperimentering.

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Den lille MRA-skjermen som opprinnelig satt på Hondaen gjorde faktisk jobben sin! Det var ikke så gærnt i dag, bedre øreplugger og litt justering så er vi på et nivå jeg kan leve med.

Kjørte til Sverige i dag for å hente den nye potta mi og kjøpe litt harry-varer i samme slengen. Fikk plass til overraskende mye snadder i bagasjen, inkl to brett øl/brus og to fulle handleposer med dagligvarer.
31494851_10216660828139617_8381320475585806336_n.jpg
Nå brommer bimmern godt, nesten for godt! Denne låter vulgært :knegg
La merke til at motoren ble ganske mye varmere enn før jeg bytta, men det er vel normalt?
31408316_10216660828779633_6068117425730093056_n (1).jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Bosted: Ski

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Stian87 »

Ser bra ut! Men hmm to brett øl, er det lov da? :-k
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Stian87 skrev: 28 apr 2018, 20:48 Ser bra ut! Men hmm to brett øl, er det lov da? :-k
Et brett Pmax og nesten et brett øl. Hadde jeg hatt bil hadde det blitt 2-3 brett med øl.

Liker å leve farlig ;)

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av FredrikE24 »

Ingen som forventer kvota en gang på MC, så det er bare å fylle på :knegg

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Og derrrrr ble Hondaen solgt! Pheww

Brukeravatar
Jacobsen
Innlegg: 218
Registrert: 31 jan 2012, 19:10
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja ZX9R

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Jacobsen »

Hvor tok den veien?

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Det ble den første sykkelen til en hyggelig kar fra Raufoss :)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39829
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av AJ »

Dansekris skrev: 29 apr 2018, 15:57 Det ble den første sykkelen til en hyggelig kar fra Raufoss :)
Trigoman her på MCsiden? ;)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Bosted: Ski

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Stian87 »

Dansekris skrev: 28 apr 2018, 20:56
Stian87 skrev: 28 apr 2018, 20:48 Ser bra ut! Men hmm to brett øl, er det lov da? :-k
Et brett Pmax og nesten et brett øl. Hadde jeg hatt bil hadde det blitt 2-3 brett med øl.

Liker å leve farlig ;)
Jeg blir så stressa av tollere bare med kvoten at jeg ikke gidder risikere å ta med meg for mye i tillegg :lol
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av FredrikE24 »

Å ta med seg et brett for mye er uproblematisk. Særlig om du har Halden eller sarpsborgskilt på bilen.

Ble stoppa en gang med gammelBenzen jeg hadde. Da var vi fem i bilen og bagasjerommet stacket opp med ølbrett, og kasser fra systemet, altfor mye tobakk.. Vi skulle ha fest sa vi. Da fikk vi kjøre videre.

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Trenger å få tatt storservice på BMWen ganske fort. Den mangler siste storservice. I tillegg merker jeg at gafflene ikke er som de skal. De oppleves hakkete og ujevne. Dessuten knekker/knepper det i styret, så styrelageret må enten smøres opp og strammes eller i verste fall byttes.

Det blir en kostbar affære. MC Oslo opplyste meg i dag om at de har minimun to måneders ventetid nå, så det blir HS MC-senter på Ås igjen.
De hadde tid ganske fort. Det blir da en 40k-service, full overhaling av gaffel og evt bytte av styrelager.

+ Nye dekk så fort PostNord OMSIDER klarer å levere til Pitlane. Bestilte 11. april..........

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24621
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Bjerknez »

Skulle du få penger til overs etter verkstedbesøket så gi beskjed så sender jeg deg kontonummeret mitt :lol

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - Fra racing til ADV

Legg inn av Dansekris »

Bjerknez skrev: 04 mai 2018, 14:12 Skulle du få penger til overs etter verkstedbesøket så gi beskjed så sender jeg deg kontonummeret mitt :lol
Kan ikke tenke meg at jeg får en eneste krone til overs!

Svar