Skal faktisk ta en tur oppover i helgen... Har booket en liten campinghytte på Randsverk for en natt. Håper på greit vær og minst like flotte vyer som dette.
Nydelig her. Er på Randsverk akkurat nå etter en fin tur over Valdresflye. Skal videre via Geiranger og Trollstigen før jeg er hjemme.Skogstrollet skrev:Utrolig flott!![]()
Skal faktisk ta en tur oppover i helgen... Har booket en liten campinghytte på Randsverk for en natt. Håper på greit vær og minst like flotte vyer som dette.
Herlig!kjellv skrev: 11 aug 2017, 11:21Nydelig her. Er på Randsverk akkurat nå etter en fin tur over Valdresflye. Skal videre via Geiranger og Trollstigen før jeg er hjemme.Skogstrollet skrev:Utrolig flott!![]()
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Den jobben skulle jeg klart.E-strom skrev: 27 mai 2018, 21:31 Fine bilder Baffin, og til den hytta passer vel megler-formuleringen "noe oppussing må påregnes"![]()
Tenkte jeg kunne låne den ut gratis mot litt oppussing, er du interessert så er det mange fine veier for mc kjøring i området.
Vi har mye å ta av i landet her, det bare å forsyne seg.Skogstrollet skrev: 23 jun 2018, 20:26 Det der ser ut som noen veier jeg må prøve meg på. Herlig natur å kjøre motorsykkel i!
Ja det gikk rykter om vilmannskjøring med moped ved Midtre Syndin for noen år siden.FredrikE24 skrev: 23 jun 2018, 23:59 Har hytte rett på andre siden av Gilafjellet, så har saumfart de fleste veiene der oppe på moped![]()