Tenkte en liten samletråd om hva man har funnet av tidligere reodor felgen prosjekter hadde vært litt morsomt.
Jeg kjøpte nylig en Fz6-n 2004. Og siden jeg ikke pendler med den er det sjelden at jeg kommer i situasjoner jeg vil bruke tuta. Type 3 ganger i den litt over en måned jeg har eid sykkelen. Fikk endelig ånden over meg i dag og fant fram multimeter+div, advarte naboen på balkongen at den kan bli såvidt lyd ved testing og satte i gang. Sikringen er fin. knappen ser ut til å ha bra trykkfunksjon. Eh, vent nå litt, de plastdekslene som noen har satt på siden av radiatoren gjør at man faktisk må flytte tuta.

Eller så kan man jo velge å ikke montere på tuta igjen i det hele tatt..
Edit: ett annet eksempel
På den nye sykkelen sitter det leo-vince anlegg. Med db-killere i. Det låt jo mye selv med db-killere i, hvor mye kan det låte da uten mon tro? Dette må jo testes. Huh, det var da ikke mye forskjell.

De endene så litt snodige ut når man ser nærmere på dem. litt kanter liksom.
Det er fordi kukrullen har modda på de, og kutta de opp for mer lyd... Hva med å bare ta ut hele killern isteden og ikke hærpe greia som gjør eksosen lovlig hvis man noensinne får bruk å ha det.
Sånn skulle de ha sett ut: