Øvelseskjøring Øvre Romerike

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Plastrakett_71
Innlegg: 145
Registrert: 24 jul 2018, 20:32
Motorsykkelen din: Suzuki GSX650F
Sted: Nes i Viken

Øvelseskjøring Øvre Romerike

Legg inn av Plastrakett_71 »

Heisann godtfolk! Trenger en som vil være med og hjelpe meg med å få noen timer på sykkel før jeg begynner på kjøreopplæring på kjøreskole.
Jeg er en voksen kar på 47, bor i Nes i Akershus. Har sykkel (mangler vester med L, men skaffer dette). Har ferie ut denne uka og neste (er for det meste hjemme, så er veldig fleksibel på tid). Jeg betaler selvfølgelig for bensin/kaffe/veimat :thumleft Send meg en melding da vel? :twothumbs:
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi

Brukeravatar
Plastrakett_71
Innlegg: 145
Registrert: 24 jul 2018, 20:32
Motorsykkelen din: Suzuki GSX650F
Sted: Nes i Viken

Re: Øvelseskjøring Øvre Romerike

Legg inn av Plastrakett_71 »

Det var skralt med respons... :sorry
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi

gbruaset
Innlegg: 471
Registrert: 01 nov 2009, 16:10
Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Sted: Oslo

Re: Øvelseskjøring Øvre Romerike

Legg inn av gbruaset »

Plastrakett_71 skrev: 01 aug 2018, 22:04 Heisann godtfolk! Trenger en som vil være med og hjelpe meg med å få noen timer på sykkel før jeg begynner på kjøreopplæring på kjøreskole.
Jeg er en voksen kar på 47, bor i Nes i Akershus. Har sykkel (mangler vester med L, men skaffer dette). Har ferie ut denne uka og neste (er for det meste hjemme, så er veldig fleksibel på tid). Jeg betaler selvfølgelig for bensin/kaffe/veimat :thumleft Send meg en melding da vel? :twothumbs:
Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!

Brukeravatar
Plastrakett_71
Innlegg: 145
Registrert: 24 jul 2018, 20:32
Motorsykkelen din: Suzuki GSX650F
Sted: Nes i Viken

Re: Øvelseskjøring Øvre Romerike

Legg inn av Plastrakett_71 »

gbruaset skrev: 04 aug 2018, 10:24 Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!
Takk for tilbudet:-) Begynner på kjøreskole i midten av August, og har oppkjøring (hvis alt går bra), i midten av September.

All kjøretrening er god trening, så med mindre det skjer noe uforutsett, så kjører jeg gjerne en tur eller to (eller tre) med deg.
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. - Gandhi

gbruaset
Innlegg: 471
Registrert: 01 nov 2009, 16:10
Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Sted: Oslo

Re: Øvelseskjøring Øvre Romerike

Legg inn av gbruaset »

Plastrakett_71 skrev: 04 aug 2018, 17:47
gbruaset skrev: 04 aug 2018, 10:24 Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!
Takk for tilbudet:-) Begynner på kjøreskole i midten av August, og har oppkjøring (hvis alt går bra), i midten av September.

All kjøretrening er god trening, så med mindre det skjer noe uforutsett, så kjører jeg gjerne en tur eller to (eller tre) med deg.
Da har vi en plan. Melder deg når hverdagen blir litt mindre hektisk. 👌

Svar