Dansekris - Ny sykkel

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 1078
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Tore L »

Bra å høre at alt er bra med bimmen og at dere har det bra så langt, ser jo ut fra bildene at dere ikke har mye høyde til rådighet på den godsvogna :)
Kjør forsiktig og ha en fortsatt fin tur :biker:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

Update nr 3:

Dagen i dag har vært så bra at jeg knapt kan tro det.

Strålende sol og lite trafikk. Kjørt Col de l'Iseran og Col de Petit Saint-Bernard. Det har vært så flott!

Kjørt denne ruta
Bilde

Fikk filma en del, men dette var det jeg klarte å få ut i kveld på campingplassen.

Brukeravatar
Fsva
Innlegg: 782
Registrert: 09 okt 2014, 17:29
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Fsva »

Fine bilder, og videosnutt. Det er ikke bare Norge som har fine fjell, ser jeg :D

Så har jeg et spørsmål jeg lurte på om du kunne svare på.
Jeg har brukt masterlenke med klips på kjedet mitt, men ser at det har falt av en gang i løpet av den siste uken. Jeg har ny masterlenke liggende, men ikke verktøy. Så leste jeg at du nylig har handlet kjedeverktøy fra Biltema. Var det grei kvalitet? Jeg har 525-kjede (samme som på BMW-en din?) og masterlenken jeg har i garasjen er av den typen som allerede har en skål/grop/uthuling som skal presses utover.
Vil Biltema-verktøyet gjøre susen tror du? :)

Edit, vedlagt bilde :redface : Jeg vil nødig kjøre veldig lenge rundt sånn her https://c2.staticflickr.com/2/1782/4267 ... bf185d.jpg

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av FredrikE24 »

Hvordan har klipset på kjedelåsen falt av egentlig? Montert feil vei? Har aldri mista kjedelåsen selv, så synes det er underlig når andre gjør det.

Brukeravatar
Fsva
Innlegg: 782
Registrert: 09 okt 2014, 17:29
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Fsva »

FredrikE24 skrev: 13 jul 2018, 21:27 Hvordan har klipset på kjedelåsen falt av egentlig? Montert feil vei? Har aldri mista kjedelåsen selv, så synes det er underlig når andre gjør det.
Nei, det satt ikke feil vei. Men det satt litt løst forrige gang jeg renset kjede. Mulig jeg har greid å dra det delvis av når jeg tørket av overflødig olje dagen etter rens og smøring. Og så har det hoppet av i fart :-k

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

Fsva skrev: 13 jul 2018, 20:58 Fine bilder, og videosnutt. Det er ikke bare Norge som har fine fjell, ser jeg :D

Så har jeg et spørsmål jeg lurte på om du kunne svare på.
Jeg har brukt masterlenke med klips på kjedet mitt, men ser at det har falt av en gang i løpet av den siste uken. Jeg har ny masterlenke liggende, men ikke verktøy. Så leste jeg at du nylig har handlet kjedeverktøy fra Biltema. Var det grei kvalitet? Jeg har 525-kjede (samme som på BMW-en din?) og masterlenken jeg har i garasjen er av den typen som allerede har en skål/grop/uthuling som skal presses utover.
Vil Biltema-verktøyet gjøre susen tror du? :)

Edit, vedlagt bilde :redface : Jeg vil nødig kjøre veldig lenge rundt sånn her https://c2.staticflickr.com/2/1782/4267 ... bf185d.jpg
Tror ikke jeg skjønte helt hva du skulle gjøre. Skal ikke masterlenken presses inn og så utvide pinnenen for å låse?

Uansett, BT-verktøyet fungerte helt greit. Har du tid ville jeg kanskje ha bestilt noe fra eBay, hvis ikke kan du gå for Biltema. Det var kjekt med et ekstra par hender siden det er et ganske stort og klumste verktøy å bruke.

-----------------
En liten update fra denne kanten.

Undertegende i farta på vei ned fra Stelvio.

Bilde
Bilde

Grossglockner i dag, Ørneredet i morgen og deretter transportetapper til Fredrikshavn.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av simpson »

Hvordan går det med koblinga av GPS?
Hvis du koblet rett på batteriet, har du hatt problemer?

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

simpson skrev: 21 jul 2018, 23:19 Hvordan går det med koblinga av GPS?
Hvis du koblet rett på batteriet, har du hatt problemer?
Det har gått fint. Ingen problemer! Har ekstralys, 12v + usb og GPS på batteriet og ikke opplevd å ikke få start eller antydning til lite strøm.

Selve GPSen derimot, det er et annet kapittel som jeg kommer tilbake til. :twisted

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

Fy fader, det er lenge siden jeg har følt meg så mislykka som nå. Kjøpte nye bremseklosser i dag som jeg skulle montere nå på kvelden. I følge Youtube var det en veldig enkel jobb. Har gjort det før, så null stress tenkte jeg.

1. Får omtrent ikke ut pinnen som holder klossene i kalipperen. Har ikke skikkelig verktøy, så hamrer løs med en tynn pinne og en vannpumpetang. OMSIDER slipper pinnen.
2. Klossene viser seg å ha maaange kilometer igjen, så dette var unødvendig.
3. Jeg må stå på huk ute i gata grunnet arbeid i bakgården. Det er nedrig nok i seg selv, men så begynner det brått å pissregne. Det gir seg ikke og det blir litt for mørkt til å se hva jeg holder på med.
4. Får ikke pinnen helt inn igjen, uansett hvor mye jeg prøver.
5. Klarer i tillegg å miste spliten til den ene låspinnen ut i gata. Den klarer jeg ikke å finne igjen.

Så da står jeg der da, gjennomvåt og sur, men en splint i manko og halvgjort jobb og en sykkel som ikke er kjørbar. Skjønner pokker ikke hvordan jeg skal få på plass den ene låsepinnen.

Jaja, skal nok få det til, men fader så dum man føler seg når ting går i stå.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39829
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av AJ »

Det er aldri for seint å gi opp...
Neida!
Dette fikser du :prf .

Men jeg skjønner veldig godt frustrasjonen når små viktige deler forsvinner.
Har flere ganger opplevd noe lignende, men ikke like alvorlig, for å si det slik.
Som da jeg mistet en av av fire forhøyningsringer til SW-Motech tankbag festet på tanklokket. Ringen havnet ikke på bakken, men under tankdekselet. Fant den aldri igjen og måtte ty til Jula hvor jeg fant noen orangefargede rørgreier som jeg skar til og tilpasset.
Og det ble faktisk seende bedre ut :) .
Så aldri så galt at det ikke er godt for noe ;) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Bosted: Stange
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Epylypzon »

Bank til å kutt til en bit av sikkerhetsnål eller lignende til du får kjøpt ny.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Bosted: Ski

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Stian87 »

Kjipt å lese om Kris! Morsomt at du forteller det da :D

Etter prosjektet ditt med bytte av kjede må jeg si at jeg er imponert over at du så raskt klatrer opp i selvmekk salen :D
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

Jeg syns det er viktig å dele når ting ikke går helt veien også!

Det ordner seg alltid, og det gjorde det i dag også. Ble sittende på huk i gata mi mens det pissregna i dag også. Jeg fant frem hammeren og en liten torx-trekker og fikk til slutt låsepinnen inn på begge kalipperne. Fant en bitteliten spiker som jeg dytta inn og låste av der jeg mangla splint.

Men, etter å ha kjørt 3-4 km til jobb etter jeg fikk klossene på plass kjente jeg at skivene var glovarme. Brant meg på den høyre.

Er dette normalt fordi klossene ikke har forma seg etter skiva ennå, eller er stemplene for treige? Kjente ikke på en sånn varme før jeg bytta.

:scratch

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Bosted: Stange
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Epylypzon »

Dansekris skrev:Jeg syns det er viktig å dele når ting ikke går helt veien også!

Det ordner seg alltid, og det gjorde det i dag også. Ble sittende på huk i gata mi mens det pissregna i dag også. Jeg fant frem hammeren og en liten torx-trekker og fikk til slutt låsepinnen inn på begge kalipperne. Fant en bitteliten spiker som jeg dytta inn og låste av der jeg mangla splint.

Men, etter å ha kjørt 3-4 km til jobb etter jeg fikk klossene på plass kjente jeg at skivene var glovarme. Brant meg på den høyre.

Er dette normalt fordi klossene ikke har forma seg etter skiva ennå, eller er stemplene for treige? Kjente ikke på en sånn varme før jeg bytta.

:scratch
Sett den på midtstøtta, om du ikke har noen som kan presse den ned bak kan du sette en trepinne eller lignende under motorbeskyttelse så du får frigjort framhjul. Snurr rundt. Ikke unormalt at det subber litt når man snurrer rundt, men der skal ikke gå tungt rundt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

Epylypzon skrev: 08 aug 2018, 11:01
Dansekris skrev:Jeg syns det er viktig å dele når ting ikke går helt veien også!

Det ordner seg alltid, og det gjorde det i dag også. Ble sittende på huk i gata mi mens det pissregna i dag også. Jeg fant frem hammeren og en liten torx-trekker og fikk til slutt låsepinnen inn på begge kalipperne. Fant en bitteliten spiker som jeg dytta inn og låste av der jeg mangla splint.

Men, etter å ha kjørt 3-4 km til jobb etter jeg fikk klossene på plass kjente jeg at skivene var glovarme. Brant meg på den høyre.

Er dette normalt fordi klossene ikke har forma seg etter skiva ennå, eller er stemplene for treige? Kjente ikke på en sånn varme før jeg bytta.

:scratch
Sett den på midtstøtta, om du ikke har noen som kan presse den ned bak kan du sette en trepinne eller lignende under motorbeskyttelse så du får frigjort framhjul. Snurr rundt. Ikke unormalt at det subber litt når man snurrer rundt, men der skal ikke gå tungt rundt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.

Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?

Brukeravatar
lamoi
Innlegg: 106
Registrert: 07 mai 2013, 23:06
Motorsykkelen din: KTM 690 Enduro R (2014)

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av lamoi »

Sjekket at du ikke har for mye bremsevæske? Du bør ikke etterfylle bremsevæske når klossene er slitt (med mindre du kommer under minste nivå).

KawaKjetil

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av KawaKjetil »

Dansekris skrev: 08 aug 2018, 13:37
Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.

Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?
Høres ut som stemplene sitter for godt og må rengjøres/smøres opp samt skifte pakninger..

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39829
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av AJ »

Dansekris skrev: 08 aug 2018, 13:37
Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.

Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?
Ikke bra...
Husket du å smøre baksiden på bremseklossene med alu.fett, evt. kobberfett om sykkelen har støpejernskalipere? Men det har nok ikke bimmeren din. På den sitter det helt sikkert kalipere i aluminium.
Uten smøring av bremesklosser er risken stor for at disse setter seg fast og kan føre til nettopp du du nå opplever.

Jeg er på ingen måte noen mekaniker, så hvis jeg tar veldig feil i min analyse, håper jeg folk med god fagkunnskap melder seg på og korrigerer.

Kan nevne at jeg har byttet bremseklosser kun en gang på en sykkel jeg eide i sin tid, Yamaha TDM 900, hvor alt gikk som smurt etter byttet. Den gang smurte jeg på en passe mengde alu.fett på baksiden av klossene slik at disse ikke "brant" seg fast som følge av varmeutviklingen.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

lamoi skrev: 08 aug 2018, 14:25 Sjekket at du ikke har for mye bremsevæske? Du bør ikke etterfylle bremsevæske når klossene er slitt (med mindre du kommer under minste nivå).
Har ikke sjekket, men hadde sykkelen på service for 5000km siden der det ble bytta bremsevæske. Da skal det ha vært godt med belegg igjen.
AJ skrev: 08 aug 2018, 14:43
Dansekris skrev: 08 aug 2018, 13:37
Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.

Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?
Ikke bra...
Husket du å smøre baksiden på bremseklossene med alu.fett, evt. kobberfett om sykkelen har støpejernskalipere? Men det har nok ikke bimmeren din. På den sitter det helt sikkert kalipere i aluminium.
Uten smøring av bremesklosser er risken stor for at disse setter seg fast og kan føre til nettopp du du nå opplever.

Jeg er på ingen måte noen mekaniker, så hvis jeg tar veldig feil i min analyse, håper jeg folk med god fagkunnskap melder seg på og korrigerer.

Kan nevne at jeg har byttet bremseklosser kun en gang på en sykkel jeg eide i sin tid, Yamaha TDM 900, hvor alt gikk som smurt etter byttet. Den gang smurte jeg på en passe mengde alu.fett på baksiden av klossene slik at disse ikke "brant" seg fast som følge av varmeutviklingen.
Smurte et tynt lag med kobberpasta på baksiden av klossene.

KawaKjetil

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av KawaKjetil »

Er det originale klosser? Ser du skriver at det var trangt å få inn låsepinn.. det skal jo være bevegelse, ellers "slår" ikke skiven de ut igjen. Da kan de ligge å slure på skiven.

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1446
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Relax »

Dansekris skrev: 08 aug 2018, 13:37
Epylypzon skrev: 08 aug 2018, 11:01
Dansekris skrev:Jeg syns det er viktig å dele når ting ikke går helt veien også!

Det ordner seg alltid, og det gjorde det i dag også. Ble sittende på huk i gata mi mens det pissregna i dag også. Jeg fant frem hammeren og en liten torx-trekker og fikk til slutt låsepinnen inn på begge kalipperne. Fant en bitteliten spiker som jeg dytta inn og låste av der jeg mangla splint.

Men, etter å ha kjørt 3-4 km til jobb etter jeg fikk klossene på plass kjente jeg at skivene var glovarme. Brant meg på den høyre.

Er dette normalt fordi klossene ikke har forma seg etter skiva ennå, eller er stemplene for treige? Kjente ikke på en sånn varme før jeg bytta.

:scratch
Sett den på midtstøtta, om du ikke har noen som kan presse den ned bak kan du sette en trepinne eller lignende under motorbeskyttelse så du får frigjort framhjul. Snurr rundt. Ikke unormalt at det subber litt når man snurrer rundt, men der skal ikke gå tungt rundt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.

Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?
Kanskje ikke så dumt ;) Tross alt er det bremser det snakkes om!!
Bremser og styring skal man ikke tulle med ;)
Kanskje stemplene ikke glir så lett som de skal ...
"Do the right thing"

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2761
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av simpson »

Ta av alt sammen, men ikke press ut stemplene med en gang.
Sjekk om du kan få presset inn stemplene uten mye makt, sjekk mansjetter rundt stemplene om de er hele og uten skader.
Er de det skal det ikke komme drit inn.
Ville ikke tatt ut stempler med mindre du har nytt rep.kit klart.
Prøv å sette inn de gamle klossene hvis de fortsatt hadde bra med belegg igjen. Kan hende det har blitt byttet skiver en gang som ikke er originale og en liten tanke tykkere som gjør at det blir trangt med nye klosser.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av FredrikE24 »

Høres veldig rart ut at bremsene blir liggende på. Med mindre sykkelen har blitt badet i en elv kan jeg ikke skjønne at stemplene ikke returnerer.

Sikker på at låsepinnen(e) er satt inn slik at klossene ikke drar skjevt og ikke fjærer tilbake?

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Bosted: Oslo

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av Dansekris »

FredrikE24 skrev: 09 aug 2018, 13:16 Høres veldig rart ut at bremsene blir liggende på. Med mindre sykkelen har blitt badet i en elv kan jeg ikke skjønne at stemplene ikke returnerer.

Sikker på at låsepinnen(e) er satt inn slik at klossene ikke drar skjevt og ikke fjærer tilbake?
Tja, når du spør på den måten så kan jeg ikke si at jeg er 100% sikker, men låsepinnene er satt inn akkurat slik som de var før jeg begynte. Eneste er at jeg kanskje ikke har fått låsepinnen helt inn i kalipperen, men jeg fikk den hvert fall så langt inn igjen at hullet til låsesplinten kom frem.

Jeg måtte hamre masse for å få splinten både ut og inn, men verst var det å få den på plass igjen. Fader som den satt.

Illustrasjonsbilde, men sånn ser det ut hos meg. Pinnen må bankes ut for at klossene skal løsne og må bankes inn fra andre enden når de er satt inn. Kan ikke skjønne hvordan jeg kan ha gjort det galt.

Har vært i kontakt med en kar som har hjulpet meg tidligere som så denne posten. Han hadde hatt samme problemet med sin GS etter bytte av klosser. Han måtte rense stemplene og bytte pakninger.

Klossene er originale Bremboklosser, helt identiske med de jeg tok ut. Samme varenummer til og med.
Bilde

NB: Det skal ikke ha vært bytta skiver såvidt meg bekjent. Har en liste over alt som er gjort med sykkelen og det er ikke nevnt. Tror heller ikke at det er problemet ettersom de klossene som satt på er helt identiske med de som nå sitter på.

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Dansekris ' logg - BMW F800 GS - turer & div

Legg inn av 45316 »

Var du av med kallipperen for å bytte klosser?

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


Svar