Skulle hatt lakkert ett par smekre alu felger, forslag til lakkerer?
Bor i Hvittingfoss.
Lakkering av aluminiumsfelger
Lakkering av aluminiumsfelger
Sist redigert av ZZR-Erling den 26 aug 2018, 15:41, redigert 2 ganger totalt.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Lakkering av aluminiumsfelger
Kanskje Camillas MC Dekor gjør slike jobber også? Så sant det er snakk om MC-felger...ZZR-Erling skrev: 26 aug 2018, 15:25 Skylle hatt lakkert ett par smekre alu felger, forslag til lakkerer?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Muligens. Skrev til hu iforgårs, men intet hørt ennu.
- haakeik
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Det er vel pulverlakkering som er aktuelt på felger. Hva med Skadesenteret Buskerud i Drammen? Selv brukte jeg Industrilakkering AS i Åros, Røyken da jeg lakkerte mine.
Oki, skal forhøre meg, takkerhaakeik skrev: 26 aug 2018, 16:10 Det er vel pulverlakkering som er aktuelt på felger. Hva med Skadesenteret Buskerud i Drammen? Selv brukte jeg Industrilakkering AS i Åros, Røyken da jeg lakkerte mine.
- haakeik
- Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sandblåsing & Lakkering på Hof. https://www.gulesider.no/f/sandbl%C3%A5 ... +kongsberg.
Kanskje de pulverlakkerer?
Har du brukt de?haakeik skrev: 26 aug 2018, 19:16 Sandblåsing & Lakkering på Hof. https://www.gulesider.no/f/sandbl%C3%A5 ... +kongsberg.
Eventuelt kan du kontakte www.rlsas.no - Ringsaker Lakk og Sandblåsing eller www.ghippe.no - Gunnar Hippe
Begge selskapene holder til på Moelv i Ringsaker på Hedemarken. Begge både sandblåser og pulverlakkerer.
Begge selskapene holder til på Moelv i Ringsaker på Hedemarken. Begge både sandblåser og pulverlakkerer.
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Hei ZZR...
Har fått lakkert felger? Hvis ja, hvor fikk du det gjort? Og resultatet?
Har fått lakkert felger? Hvis ja, hvor fikk du det gjort? Og resultatet?