Alt tyder på at det blir bedre ti uka som kommer

Alt tyder på at det blir bedre ti uka som kommer
Samme hergsx750_80 skrev: 02 sep 2018, 19:56 Over 20 grader C i Trondheimsområdet i dag, og meldt varmere mot neste helg. Helt greit.
15 000 km siden du fikk den nye KTMen i år?!!AJ skrev: 02 sep 2018, 20:04Samme hergsx750_80 skrev: 02 sep 2018, 19:56 Over 20 grader C i Trondheimsområdet i dag, og meldt varmere mot neste helg. Helt greit..
Fantastisk godt septembervær!
Måtte dessverre sitte inne og jobbe noen timer i dag, men fikk meg en etterlengtet luftetur nå i kveld.
Rett og slett herlig!
Håper det bli like bra til onsdag for da går turen oppover til Lillehammer for 15K service på KatieM.
Tyder på bra vær i morgen også slik det ser ut nå ti på halv ni i kveld:
Sept2.JPG
Ja, hvordan i alle dager har du fått til det?gsx750_80 skrev: 02 sep 2018, 21:5915 000 km siden du fikk den nye KTMen i år?!!AJ skrev: 02 sep 2018, 20:04Samme hergsx750_80 skrev: 02 sep 2018, 19:56 Over 20 grader C i Trondheimsområdet i dag, og meldt varmere mot neste helg. Helt greit..
Fantastisk godt septembervær!
Måtte dessverre sitte inne og jobbe noen timer i dag, men fikk meg en etterlengtet luftetur nå i kveld.
Rett og slett herlig!
Håper det bli like bra til onsdag for da går turen oppover til Lillehammer for 15K service på KatieM.
Tyder på bra vær i morgen også slik det ser ut nå ti på halv ni i kveld:
Sept2.JPG
Det var ganske voldsomt, må jeg si.
Nåja... ikke riktig der enda, men nærmere medg 12K...gsx750_80 skrev: 02 sep 2018, 21:59
15 000 km siden du fikk den nye KTMen i år?!!
Det var ganske voldsomt, må jeg si.
Tja, si det...Dansekris skrev: 02 sep 2018, 22:02 Ja, hvordan i alle dager har du fått til det?
Jeg har vært Europa og halve Norge rundt, og jeg har kjørt 10.000km bare siden april![]()
Skjønner. Ikke noe som er bedre enn det!AJ skrev: 02 sep 2018, 22:07Tja, si det...Dansekris skrev: 02 sep 2018, 22:02 Ja, hvordan i alle dager har du fått til det?
Jeg har vært Europa og halve Norge rundt, og jeg har kjørt 10.000km bare siden april![]()
Bruker MC'en hele sommersesongen i jobben min som journalist, da. Har for øvrig en veldig fleksibel avtale med arbeidsgiver som gjør at jeg også kan ta noen turer når det passer og noen slike har det blitt uten at alle er nevnt her på forumet.
Tror jeg kan si jeg kjenner meg litt igjen i dette; tar nå tre ukers arbeidsfri etter en rimelig intens arbeidshelg.
Høres ut som en helt grei avtale, jobbe en helg (intens) og fri 3 uker etterpå.AJ skrev: 02 sep 2018, 22:40 Tror jeg kan si jeg kjenner meg litt igjen i dette; tar nå tre ukers arbeidsfri etter en rimelig intens arbeidshelg.
Kjørte over Siljan på vei til Oslo tidlig mandag morgen og morgendisen lå tett. Tidvis så tett at det var vanskelig å se. Ble masse dugg inne i hjelmen og masse vanndråper på utsiden. Måtte kløne mye med hjelmen, tørke av vann på visiret, sette på full lufting selv om det var rimelig kjølig osv. Nå er jeg ny motorsyklist av året, så kjenner ikke alle triksa ennå, men må si jeg synes det var mindre en ideelle forhold å kjøre i.AJ skrev: 04 sep 2018, 16:59 Dette våknet jeg til i dag fra soverommet og terrassen, et sikkert høsttegn...:
Kjent problemstilling i rått vær og spesielt om høsten.Sakkle skrev: 04 sep 2018, 19:47 Ble masse dugg inne i hjelmen og masse vanndråper på utsiden. Måtte kløne mye med hjelmen, tørke av vann på visiret, sette på full lufting selv om det var rimelig kjølig osv. Nå er jeg ny motorsyklist av året, så kjenner ikke alle triksa ennå, men må si jeg synes det var mindre en ideelle forhold å kjøre i.![]()