Men hvis man ikke har noen fasit, så sverger jeg til dyrere olje som er antatt bedre. Frem til det motsatte er bevist. Det er uansett lommerusk å regne i den store sammenhengen. Dropp EN god kveldstur så har man vel tjent inn det den dyrere oljen koster.Dansekris skrev: 19 nov 2018, 12:12Det er kun rart om den bevislig er dårligere enn tilsvarende dyr merkeolje.Bjerknez skrev: 19 nov 2018, 09:46 Sykker'n hadde helt sikkert fungert fint med Biltema olje. Uten tvil. Men når man gir over 200-laken for en motorsykkel og har dette som en genuin interesse, så virker det for meg rart å spare inn på oljen.
Voksne menn med dyre leketøy er vel den målgruppen som betaler mest for merkeprodukter vil jeg anta.
Er greit å diskutere det, men så langt jeg kan se så er dte kun Jompa som har kommet med noe som ligner en test og den viser (etter meget rask skumlesing) at dyrere olje generelt er bedre, selv om det også finnes variasjoner blandt disse.
Da sitter det langt inne å fly ned på Biltema og handle olje, for å spare noen få hundrelapper.
Men for all del, hvis andre sitter med fasiten, eller en fasit som er mer troverdig enn den jompa postet så pip ut