kan brukes til mye-kan ikke gå go for alle typer men Philips xxl fungerer veldig bra synes jeg.
maten blir ofte sprøere enn "vanlig" og ikke så "fettete"..
Fakefries som jeg kaller dem. Det er sikkert bedre enn ovnsbaking, men det når ikke opp til å senke friesene i en skikkelig frityrkoker med oljemekkern skrev: 16 des 2018, 22:21 Jeg vil slå et slag for "airfryer"..![]()
kan brukes til mye-kan ikke gå go for alle typer men Philips xxl fungerer veldig bra synes jeg.
maten blir ofte sprøere enn "vanlig" og ikke så "fettete"..
Så hyggelig Fredrik. Ja det er enkelt å lage til flere, du trenger jo ikke dandere slik jeg har gjort. Og saus får du uansett nok avFredrikE24 skrev: 16 des 2018, 23:09 Jeg noterer meg din Crispy Duck-oppskrift med Jianbing Stian87!
Det er perfekt å servere når man skal ha gjester :)
Akkurat fries er en ting... men kan benyttes til så mye mer.Stian87 skrev: 17 des 2018, 13:42Fakefries som jeg kaller dem. Det er sikkert bedre enn ovnsbaking, men det når ikke opp til å senke friesene i en skikkelig frityrkoker med oljemekkern skrev: 16 des 2018, 22:21 Jeg vil slå et slag for "airfryer"..![]()
maten blir ofte sprøere enn "vanlig" og ikke så "fettete"..![]()
Men er mye kliss da
Hahaha det er et godt poeng, trenger det ikke jeg heller. Men er sabla godt da!mekkern skrev: 17 des 2018, 13:56Akkurat fries er en ting... men kan benyttes til så mye mer.Stian87 skrev: 17 des 2018, 13:42Fakefries som jeg kaller dem. Det er sikkert bedre enn ovnsbaking, men det når ikke opp til å senke friesene i en skikkelig frityrkoker med oljemekkern skrev: 16 des 2018, 22:21 Jeg vil slå et slag for "airfryer"..![]()
maten blir ofte sprøere enn "vanlig" og ikke så "fettete"..![]()
Men er mye kliss da
er forresten ikke alle av oss som "trenger" så mye fetttilskudd..![]()
Nettopp!Duke944 skrev: 08 apr 2019, 08:15 Menyen er så mye mer enn mat: Lettskya varmt vær, ingen skygger som forstyrrer på tvers av veien; sving på sving på sving, god asfalt, nesten ingen annen trafikk, vakker utsikt, en sykkel jeg trives på, kafeen i veikanten; bocadillo med ost og skinke, kald cola og en cortado. Dessert enda flere svinger, kun lett krydra med korte rettstrekker. Come on!!
Du kan vel lese?Bjerknez skrev: 08 apr 2019, 10:45 Hva i alle dager er det i glasset der? Gammel sur melk med erter...??
Tosk, det er Panna cotta med pasjonsfrukt.Bjerknez skrev: 08 apr 2019, 10:45 Hva i alle dager er det i glasset der? Gammel sur melk med erter...??