Da begynner vi å snakke. Blir spennende å se hvor agile dette lokomotivet blirolela skrev: ↑01 feb 2019, 18:14Mener det var snakk om 2500ccm ja. Og ca 180 hester og 220Nm
Brutale greier.![]()
![Bredt smil :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Da begynner vi å snakke. Blir spennende å se hvor agile dette lokomotivet blirolela skrev: ↑01 feb 2019, 18:14Mener det var snakk om 2500ccm ja. Og ca 180 hester og 220Nm
Brutale greier.![]()
Tar begge og beholder de 2 jeg har fra før av
Kjempetøft! Og var litt der om skulle gjøre litt rally-greier med 690en min. Men fant ut at egentlig ødelegger litt det som gjorde at kjøpte 690, at den er liten og lett. Så kjøpte (ubrukt på finn.no) Rade Garage bensintank som tar plassen til luftfilterboksen og gir 6.5l ekstra og ideelt plassert ifht hvor vil ha vekten. Da har jeg innpå 40 mil før går tom, burde holde.Olav K skrev: ↑01 feb 2019, 20:06 Drømmesykkelen er for tiden ikke i produksjon, men en modifisert Husqvarna 701 Enduro, med ettermarkeds Rally/Adventure kit er vel øverst på lista.
Aller helst med et kit fra Omega Fibre i SørAfrika, de har bla 2x7 liter med ekstra bensintanker, som gir totalt 27,5 liter tankvolum.
Eneste gærne er prisen, på nesten 7000 USD.
Men når jeg har begynt å fantaserere, og se på muligheter for et eventyr av nye dimensjoner, begynner sykkeldrømmen å endre seg også.
Ekstra kult er det at sønnen min sier han vil bli med på tur, så ZX6'en hans havner nok på Finn.no etterhvert.
![]()