Her er det eneste bildet jeg tok meg tid til å knipse, hadde vært artig å se bilder fra deres første tur for sesongen også!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt ny for meg iallfall :) 2013 modell. Bildet er tatt i Stokke i Sandefjord :)cannon skrev:Tøft:) Fin sykkel. Helt ny? Hvor i landet er dette?
Ikke her i landet, vel
Aha...
Kuult! Håper å få oppfylt drømmen om å kjøre r-sykkel på bane en gang i fremtidencannon skrev: 14 feb 2019, 19:10 Screenshot_20190212-151028_Messages.jpg
Min første tur i år. 4. februar :-)
Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.
Hvor vil du anbefale å dra for å teste sykkelen på bane på amatørnivå egentlig? Er det mc-treff med banekjøring som er tingen?cannon skrev: Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.
Hvor i landet holder du til? Senior mc har kjøring på rudskogen på torsdager om sommeren.:) utrolig morsomt og lærerikt. Er mye forskjellige sykler som kjører der. Anbefales på det sterkeste.:) sjekk ut senior mc førerutvikling på Facebook.NeXtGeN skrev: 23 feb 2019, 09:11Hvor vil du anbefale å dra for å teste sykkelen på bane på amatørnivå egentlig? Er det mc-treff med banekjøring som er tingen?cannon skrev: Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.
Jøss... der var det bratt
Støttes. Dette er både morsomt og nyttig, og man kan delta med alle typer sykkel.Bjarne89 skrev: 23 feb 2019, 16:46Hvor i landet holder du til? Senior mc har kjøring på rudskogen på torsdager om sommeren.:) utrolig morsomt og lærerikt. Er mye forskjellige sykler som kjører der. Anbefales på det sterkeste.:) sjekk ut senior mc førerutvikling på Facebook.NeXtGeN skrev: 23 feb 2019, 09:11Hvor vil du anbefale å dra for å teste sykkelen på bane på amatørnivå egentlig? Er det mc-treff med banekjøring som er tingen?cannon skrev: Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.![]()
Vanvittig misunnelig!NeXtGeN skrev: 25 feb 2019, 14:27 Tillater meg å legge ut et bilde til, av årets 2. tur :) Bra forhold nå, men det skal bli fint å bli kvitt grusen
52991385_241970943418292_7182447150238793728_n.jpg
Takktakk