Fikk forøvrig bekreftelse fra Modulemaster at modulen er ferdig og sendt. Gleder med til å skru sammen sykkelen igjen

Esveen skrev: 26 jan 2019, 19:37
Fikk forøvrig bekreftelse fra Modulemaster at modulen er ferdig og sendt. Gleder med til å skru sammen sykkelen igjen![]()
Ok. Tenkte luka var 60 og passet inn mellom 2 takstoler. Egentlig enklere å sette inn en ny 60 luke i garasjedelen og da få en luke i hvert rom. Er jo så rimelig disse lukene https://www.byggmax.no/loftstrapp-maxi- ... gLy_PD_BwE Men dette er jo din avgjørelse selvf, bare et forslag. Skjultanlegget er nok mulig å unngå å treffe på.Esveen skrev: 02 mar 2019, 10:30 Flyttet luken når jeg isolerte garasjen. Doblet 6" på takstolene rundt og kappet en takstol og skjøtet inn på ei omramming rundt luka. Taket er plastet, lektet ned og det ligger skjultanlegg i resten av taket. Håper å slippe å endre dette igjen :)
Ringnes er fy fy.. Kjøper opp de små, legger nef og påstår de lager samme øllet fortsatt!FredrikE24 skrev: 20 jan 2019, 21:14 Friele er som Hansa-øl. Smaker regnvann![]()
Det drikker jeg rett og slett ikke.
Som Oslo-patriot, så går det i Ringnes(og Aass), dessverre har hele området rundt Aker Brygge tegnet avtale om å servere Hansa-Fatøl
Jeg var i Trondheim på jobb en periode i August/September, og Dahls var slettes ikke verst.