Bjerknez | Snart sesongstart!!!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Rune75 »

mekkern skrev: 11 mar 2019, 20:27 Oh sweet jesus... :lol

er det virkelig mulig å lage så mye styr ut av en kjapp slanking før "mc-sesong"..... :-k

"Den rette sti" her står ikke tilbake fra "mammabloggerne" ser jeg... :rofl:

Tror nok Ove er kapabel til å styre livet selv.... :roll :roll

Leser du mammablogger ? :knegg

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av xyvind »

Jeg har helt slutta å lese mammablogger jeg nå. Nå klikker jeg meg inn hit flere ganger om dagen i stedet ;-)

Nei, jeg heier på Ove jeg. Håper han går ned så mange kilo han greier nå. Han ble jævla sexy i fjor på omtrent denne tida i hvert fall ;-)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev: 11 mar 2019, 18:38 Noe bra må du ha gjort Ove siden et samlet forum er så bekymret for din helse :cheers
Ja jeg er nesten rørt til tårer når jeg ser hvor mange som vil være delaktig i planleggingen rundt mitt kosthold. :knegg Å jeg er ikke den som blir våt i øynene lett. Vertfall ikke når noen ser på... :knegg
Sist redigert av Bjerknez den 12 mar 2019, 07:36, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 11 mar 2019, 20:27 Oh sweet jesus... :lol

er det virkelig mulig å lage så mye styr ut av en kjapp slanking før "mc-sesong"..... :-k

"Den rette sti" her står ikke tilbake fra "mammabloggerne" ser jeg... :rofl:

Tror nok Ove er kapabel til å styre livet selv.... :roll :roll
Haha, dette er jo bare gøy mekkern! :lol

Men en ting er vertfall sikkert. Med bastante meninger så klarer man lett å trigge til liv og røre i bloggen :knegg
Sist redigert av Bjerknez den 12 mar 2019, 07:35, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

xyvind skrev: 11 mar 2019, 21:02 Jeg har helt slutta å lese mammablogger jeg nå. Nå klikker jeg meg inn hit flere ganger om dagen i stedet ;-)

Nei, jeg heier på Ove jeg. Håper han går ned så mange kilo han greier nå. Han ble jævla sexy i fjor på omtrent denne tida i hvert fall ;-)
Takk for det xyving. Men husk... bare se...ikke røre :jada:

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Stian87 skrev: 11 mar 2019, 08:56 ...Det som overrasket meg mest var at du ikke har vasket bimmeren før du satte den bort. Hvordan har du fått sove i vinter? :knegg
Nå må ikke du prøve og vri det ellers gode innholdet over på MC prat nå da... :knegg

Men faktisk har jeg tenkt en del på dette i vinter. Jeg tror til og med jeg har fått litt vondt i magen grunnet dette enkelte ganger. Jeg liker rett og slett ikke at ting ikke er på stell.

Til å ha et ganske klønete forhold til mat, så er jeg ganske stricks på ting ellers i livet og i jobbsammenheng... heldigvis... ;)

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Stian87 »

Bjerknez skrev: 12 mar 2019, 07:44
Stian87 skrev: 11 mar 2019, 08:56 ...Det som overrasket meg mest var at du ikke har vasket bimmeren før du satte den bort. Hvordan har du fått sove i vinter? :knegg
Nå må ikke du prøve og vri det ellers gode innholdet over på MC prat nå da... :knegg

Men faktisk har jeg tenkt en del på dette i vinter. Jeg tror til og med jeg har fått litt vondt i magen grunnet dette enkelte ganger. Jeg liker rett og slett ikke at ting ikke er på stell.

Til å ha et ganske klønete forhold til mat, så er jeg ganske stricks på ting ellers i livet og i jobbsammenheng... heldigvis... ;)
Oppfatter deg som over gjennomsnittet opptatt av å pleie med bimmern. Skjønner godt at du har hatt vondt i magen for det der, har selv vært litt bekymret for om felgene ble vasket godt nok... :D
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av xyvind »

Oppfatter meg selv som over gjennomsnittet opptatt av vedlikehold av bimmern selv.. men jeg finner aldri nok tid eller tålmodighet til å ta den helt ut, sånn som dere gjør, kanskje. Jeg vaska sykkelen før jeg satte den bort for vinteren, men så ble det noen fine dager til, så jeg kjørte noen dager etter at jeg vaska den. Har ikke hatt vondt i magen av den grunn, jeg, altså. Den ser helt grei ut nå, men den skal få en deilig vask når godværet kommer. Ikke noe å stresse over, synes jeg. Men nå har jo jeg den gamle modellen da, så det er liksom ikke så farlig med den lenger.. :sorry

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Stian87 skrev: 12 mar 2019, 08:38
Bjerknez skrev: 12 mar 2019, 07:44
Stian87 skrev: 11 mar 2019, 08:56 ...Det som overrasket meg mest var at du ikke har vasket bimmeren før du satte den bort. Hvordan har du fått sove i vinter? :knegg
Nå må ikke du prøve og vri det ellers gode innholdet over på MC prat nå da... :knegg

Men faktisk har jeg tenkt en del på dette i vinter. Jeg tror til og med jeg har fått litt vondt i magen grunnet dette enkelte ganger. Jeg liker rett og slett ikke at ting ikke er på stell.

Til å ha et ganske klønete forhold til mat, så er jeg ganske stricks på ting ellers i livet og i jobbsammenheng... heldigvis... ;)
Oppfatter deg som over gjennomsnittet opptatt av å pleie med bimmern. Skjønner godt at du har hatt vondt i magen for det der, har selv vært litt bekymret for om felgene ble vasket godt nok... :D
Sammen er vi sterke :)

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av mekkern »

jeg tok bare ut nøkkelen og slo av bensinkrana på syklene mine... og jaggu så startet alle her om dagen gitt...støvete har de blitt i vinter også... men det kan jeg leve med... :crazy:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Ja, jeg har ikke noe tro på at det gjør annen skade enn rent estetiskt. Men jeg liker nå at det skinner, selv om jeg ikke ser den.... :redface

ZZR-Erling

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av ZZR-Erling »

Rune75 skrev: 11 mar 2019, 12:42
ZZR-Erling skrev: 11 mar 2019, 11:53 Bjerknez versus forskningsresultater altså 🙂

Selvfølgelig får man oddsa MED swg ved å være i akrivitet og ikke er overvektig! De aller fleste vil også føle seg mer opplagte og gladere ned det!
Det er bedre å være tynn og blid enn tjukk og sur.
eller tjukk og andpusten. Dessuten svinger biken bedre om man er lett :) :D

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

ZZR-Erling skrev: 14 mar 2019, 09:47
Rune75 skrev: 11 mar 2019, 12:42
ZZR-Erling skrev: 11 mar 2019, 11:53 Bjerknez versus forskningsresultater altså 🙂

Selvfølgelig får man oddsa MED swg ved å være i akrivitet og ikke er overvektig! De aller fleste vil også føle seg mer opplagte og gladere ned det!
Det er bedre å være tynn og blid enn tjukk og sur.
eller tjukk og andpusten. Dessuten svinger biken bedre om man er lett :) :D
Skulle jeg kompensert vektnedgangen med karbon måtte jeg nok solgt huset ja :knegg

Brukeravatar
Audi Mannen
Innlegg: 759
Registrert: 23 mai 2017, 14:13
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada V4S
Sted: Ytre Nordmøre

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Audi Mannen »

Har to snørrunger i barnehagen selv :knegg Hjemmelaget pasta hver mandag, løsningen er denne: https://www.philips.no/c-p/HR2355_07/pa ... udelmaskin Tar ikke noe særlig lengre tid enn å bruke tørrpasta, pastaen lages mens vannet koker opp, og skal koke kortere. Dersom du har laget sausen på forhånd tar det rundt 15-20 min.

Bruker mellom 20-35 min på matlaging i hverdagene, gjerne fordi vi har forberedt ting slik at det går raskere. Vanlige vinterpoteter tar 25 min å koke, så det er jo innafor :)
[/quote]

Nå er jeg ferdig med det stadiet i livet med barnehage unger, yngste jenta er 16. men snasen pasta maskin :prf , den har jeg ikke sett før. Lager den pasta plater også?? Her blir det kun laget hjemmelaget pasta når vi tar oss god tid og da på den "gamle" måten, men ser at det er rom for forbedringer. Utover det er det lettvint å bake brød og gjerne elte fritt. Setter deigen før leggetid og steking etter jobb neste dag når man lager middag uansett og er på kjøkkenet. Kanon gode brød som stekes i gryte med lokk.
Blir rene mat bloggen dette Bjerknez.... og så du som ikke kan smake noe :lol
Ducati Multistrada V4S - 2021

Brukeravatar
YOLO
Innlegg: 6
Registrert: 11 des 2018, 21:27
Motorsykkelen din: KTM 640 LC4
Sted: Nesodden

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av YOLO »

Bjerknez skrev: 30 aug 2013, 05:14 Velger å starte min egen lille blogg her da jeg er enlitt ivrig samt meget fersk MC eier allerede 6mnd. før MC lappen er i boks, hehe.

Etter mye om og men og tanker rundt hva som skulle bli min første sykkel, så ble det en 2012mod. Yamaha XVS 1300A med 6.400km. på telleren og en eier. Klinker også til med noen bilder av herligheten :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hjelmen bestilte jeg på 24mx.no og det ble en Schuberth C3 Pro:

Bilde

Bilde

Bilde

Har ingen store planer med sykkelen den nermeste fremtid bortsett fra litt vasking/polering og generell gnikking før vinteren melder sin ankomst. Neste som står på innkjøpslisten er kjøreutstyr, men kanskje dette kan bli en del av en julegave.... ? :)
Får ikke opp noen bilder her :-(
Suzuki gsx 750 80mod
KTM Prestige 640 LC4

Svar