xyvind's logg [ADVENTURE]

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av xyvind »

Ikke noe «uff og uff», sa jeg!
Tror du ikke jeg målte opp og tegna på baksiden av skiltet før jeg borra hull? Ikke i water? Uff og uff..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

xyvind skrev: 15 mar 2019, 06:16 Ikke noe «uff og uff», sa jeg!
Tror du ikke jeg målte opp og tegna på baksiden av skiltet før jeg borra hull? Ikke i water? Uff og uff.. Bilde
Jeg tviler ikke på at du gjorde det, men det ser uansett skjevt ut PÅ BILDET. Nå må du ikke bli så vondbåren! Det er jo snart sesong! :lol

Men som du sier. Du jobber jo med slike skruer til daglig, så det skulle bare mangle :P

Brukeravatar
Sakkle
Innlegg: 1080
Registrert: 28 aug 2017, 23:57
Motorsykkelen din: KTM 790 Adventure

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Sakkle »

Bjerknez skrev: 15 mar 2019, 06:49
xyvind skrev: 15 mar 2019, 06:16 Ikke noe «uff og uff», sa jeg!
Tror du ikke jeg målte opp og tegna på baksiden av skiltet før jeg borra hull? Ikke i water? Uff og uff.. Bilde
Jeg tviler ikke på at du gjorde det, men det ser uansett skjevt ut PÅ BILDET. Nå må du ikke bli så vondbåren! Det er jo snart sesong! :lol

Men som du sier. Du jobber jo med slike skruer til daglig, så det skulle bare mangle :P
Noe vrient å se vinkler i et bilde tatt på skrå vel?
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690

Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av haakeik »

xyvind skrev: 14 mar 2019, 20:40
Og ikke noe skittkasting om hvor møkkete sykkelen er gjennom vinterlagringen! Jeg vet om en kar som bor nærmere gränsen, og han har mye skitnere bimmer enn meg! Bilde
Møkkete sykkel er det minste problemet. Du har jo nok løv i garasjen til å brødfø et par sauer gjennom hele vinteren :erte :knegg

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

Sakkle skrev: 15 mar 2019, 08:30
Bjerknez skrev: 15 mar 2019, 06:49
xyvind skrev: 15 mar 2019, 06:16 Ikke noe «uff og uff», sa jeg!
Tror du ikke jeg målte opp og tegna på baksiden av skiltet før jeg borra hull? Ikke i water? Uff og uff.. Bilde
Jeg tviler ikke på at du gjorde det, men det ser uansett skjevt ut PÅ BILDET. Nå må du ikke bli så vondbåren! Det er jo snart sesong! :lol

Men som du sier. Du jobber jo med slike skruer til daglig, så det skulle bare mangle :P
Noe vrient å se vinkler i et bilde tatt på skrå vel?
Nettopp.... ;)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

haakeik skrev: 15 mar 2019, 10:14
xyvind skrev: 14 mar 2019, 20:40
Og ikke noe skittkasting om hvor møkkete sykkelen er gjennom vinterlagringen! Jeg vet om en kar som bor nærmere gränsen, og han har mye skitnere bimmer enn meg! Bilde
Møkkete sykkel er det minste problemet. Du har jo nok løv i garasjen til å brødfø et par sauer gjennom hele vinteren :erte :knegg
Det ser ut som om løvet har ligget der en stund også... SIden bladene faller av trærne på høsten... :erte :knegg

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av xyvind »

Det var sånn da jeg kom dit..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

xyvind skrev: 15 mar 2019, 10:34 Det var sånn da jeg kom dit.. Bilde
Når du flyttet dit mener du? :lol

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Stian87 »

Bare de som faktisk er opptatt av å ta vare på tingene sine, og ikke vilkårlig setter tingene sine fra seg før vinteren kan kommentere andres vedlikehold. :erte Jeg har ikke tenkt å gå ned av den høye hesten min med det første. :knegg Får bare håpe sykkelen starter ettersom jeg ikke har ladet den vinteren gjennom :-k

For øvrig lurer jeg litt på hvorfor dere sladder skiltet på sykkelen, er dere redd for at noen skal dukke opp hjemme hos dere?
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

Stian87 skrev: 15 mar 2019, 13:38 Bare de som faktisk er opptatt av å ta vare på tingene sine, og ikke vilkårlig setter tingene sine fra seg før vinteren kan kommentere andres vedlikehold. :erte Jeg har ikke tenkt å gå ned av den høye hesten min med det første. :knegg Får bare håpe sykkelen starter ettersom jeg ikke har ladet den vinteren gjennom :-k

For øvrig lurer jeg litt på hvorfor dere sladder skiltet på sykkelen, er dere redd for at noen skal dukke opp hjemme hos dere?
Ohh, shut up!

Du skal få igjen så hatten passer hvis ikke sykkelen din starter :knegg

Angående sladding av skilt bør vel dette gjøres bastant fra dag en hvis det skal ha en viss virkning. Men slike forumer er nok en fin plass for dem som er ute etter å stjele en sykkel. Har man skiltnummer tipper jeg saken gjør dette enklere siden man finner navn og dermed også adresse etc.

Men for all del... jeg tror ikke dette er noe stort problem og sjansene er vel små. Jeg har også vært litt sløv med det selv til tider, så da kan jeg knskje like godt la være...? :-k

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av xyvind »

Jeg har montert ladeuttak på sykkelen nå da, og batteriet er installert igjen. Så den står og vedlikeholdslader
Forumet er helt åpent for offentligheten, så, ja, jeg sladder for å ikke gi fra meg adressen min osv sånn helt uten videre. Hvis noen absolutt vil finne ut hvem jeg er og hvor jeg bor, så får de vel til det uten problemer. Sykkelen står ikke på adressen uansett

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Stian87 »

Bjerknez skrev: 15 mar 2019, 13:42
Stian87 skrev: 15 mar 2019, 13:38 Bare de som faktisk er opptatt av å ta vare på tingene sine, og ikke vilkårlig setter tingene sine fra seg før vinteren kan kommentere andres vedlikehold. :erte Jeg har ikke tenkt å gå ned av den høye hesten min med det første. :knegg Får bare håpe sykkelen starter ettersom jeg ikke har ladet den vinteren gjennom :-k

For øvrig lurer jeg litt på hvorfor dere sladder skiltet på sykkelen, er dere redd for at noen skal dukke opp hjemme hos dere?
Ohh, shut up!

Du skal få igjen så hatten passer hvis ikke sykkelen din starter :knegg

Angående sladding av skilt bør vel dette gjøres bastant fra dag en hvis det skal ha en viss virkning. Men slike forumer er nok en fin plass for dem som er ute etter å stjele en sykkel. Har man skiltnummer tipper jeg saken gjør dette enklere siden man finner navn og dermed også adresse etc.

Men for all del... jeg tror ikke dette er noe stort problem og sjansene er vel små. Jeg har også vært litt sløv med det selv til tider, så da kan jeg knskje like godt la være...? :-k
Hehe ja jeg får nok høre det da :knegg Derfor jeg må utnytte dette til det fulle slik i tilfelle sykkelen ikke skulle startet :D

Jepp, samtidig er det antakelig ikke supervanskelig å finne ut hvor du eller Øyvind bor. Vi vet at du bor i Fredrikstadområde og heter Bjerknes, i tillegg vet vi hva du heter til fornavn :P Vi vet at Øyvind bor på Holmlia, det burde være mulig å finne rett Øyvind :-k
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Bjerknez »

Stian87 skrev: 15 mar 2019, 13:46
Bjerknez skrev: 15 mar 2019, 13:42
Stian87 skrev: 15 mar 2019, 13:38 Bare de som faktisk er opptatt av å ta vare på tingene sine, og ikke vilkårlig setter tingene sine fra seg før vinteren kan kommentere andres vedlikehold. :erte Jeg har ikke tenkt å gå ned av den høye hesten min med det første. :knegg Får bare håpe sykkelen starter ettersom jeg ikke har ladet den vinteren gjennom :-k

For øvrig lurer jeg litt på hvorfor dere sladder skiltet på sykkelen, er dere redd for at noen skal dukke opp hjemme hos dere?
Ohh, shut up!

Du skal få igjen så hatten passer hvis ikke sykkelen din starter :knegg

Angående sladding av skilt bør vel dette gjøres bastant fra dag en hvis det skal ha en viss virkning. Men slike forumer er nok en fin plass for dem som er ute etter å stjele en sykkel. Har man skiltnummer tipper jeg saken gjør dette enklere siden man finner navn og dermed også adresse etc.

Men for all del... jeg tror ikke dette er noe stort problem og sjansene er vel små. Jeg har også vært litt sløv med det selv til tider, så da kan jeg knskje like godt la være...? :-k
Hehe ja jeg får nok høre det da :knegg Derfor jeg må utnytte dette til det fulle slik i tilfelle sykkelen ikke skulle startet :D

Jepp, samtidig er det antakelig ikke supervanskelig å finne ut hvor du eller Øyvind bor. Vi vet at du bor i Fredrikstadområde og heter Bjerknes, i tillegg vet vi hva du heter til fornavn :P Vi vet at Øyvind bor på Holmlia, det burde være mulig å finne rett Øyvind :-k
Joda, en tur på Face så finner man vel det meste. Så jeg er enig i at det er litt naivt og tro at det skulle ha noen spesiell virkning å sladde skiltene.

Men heter man Øyvind og bor i Oslo så er det litt vanskeligere å finne frem, enn om man har mitt navn og bor der jeg gjør. Det er tross alt (så vidt jeg vet) kun jeg som heter dette i Norge... :redface

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av Stian87 »

Sikkert ikke så mange Øyvind på Holmlia, tipper jeg skulle greid å finne riktig Øyvind i løpet av et par timer
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: xyvind's logg [BMW S1000R]

Legg inn av xyvind »

Stian87 skrev:Sikkert ikke så mange Øyvind på Holmlia, tipper jeg skulle greid å finne riktig Øyvind i løpet av et par timer
Søndre Nordstrand er Oslos største bydel i areal, har rundt 40 K innbyggere, og 50% har ikke-vestlig bakgrunn (tok med dette, da du kan utelukke at noen av disse heter Øyvind). Så det skulle vel ikke være SÅ vanskelig å finne meg nei, uten at jeg synes dette er noe interessant tema! Bilde du får komme innom på en kaffekopp eller kald brus når sesongen er i gang, Stian Bilde så får du sett hvor jeg bor! Jeg vet jo tross alt hvor du bor, så jeg skjønner at du lurer Bilde

Låst