Hei,
Jeg må bytte bakdekket på sykkelen, og lurer på hvor i Oslo og omegn man kan få jobben gjort, og dekket rimeligst mulig.
Har ikke verktøy til å ta hjulet av sykkelen, så jeg er ute etter et sted hvor jeg bare kan parkere sykkelen, og ha et nytt dekk på felgen når jeg kjører hjem.
Hvis det er andre løsninger som er betydelig rimeligere/bedre, så er jeg åpen for det.
Eksempelvis kjøpe dekk på nett, og ta det med til verksted for montering etc.
Takk,
Pål
Bytte dekk med montering - Oslo
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Re: Bytte dekk med montering - Oslo
De fleste MC forhandlere/verksteder i Oslo kan nok gjøre dette for deg. Noen få jeg vet om:
AMD Motorsykler (øvre Carl Berner/Rosenhoff)
MC Oslo (Furuset v/ IKEA)
Cross Centeret Snellingen (Alnabru)
AMD tror jeg kun gjør jobben om du også kjøper dekkene fra de også. Det gjelder sikkert flere.
Pris aner jeg ikke. Det er en stund siden sist jeg hadde MC og byttet dekk hos AMD.
AMD Motorsykler (øvre Carl Berner/Rosenhoff)
MC Oslo (Furuset v/ IKEA)
Cross Centeret Snellingen (Alnabru)
AMD tror jeg kun gjør jobben om du også kjøper dekkene fra de også. Det gjelder sikkert flere.
Pris aner jeg ikke. Det er en stund siden sist jeg hadde MC og byttet dekk hos AMD.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hei plsteen og velkommen her på MCsiden.no
Qvale MC på Gjelleråsen - Industrifeltet, Brennaveien 4, 1481 Hagan - tror jeg kan hjelpe deg med dette.
Qvale MC på Gjelleråsen - Industrifeltet, Brennaveien 4, 1481 Hagan - tror jeg kan hjelpe deg med dette.
plsteen skrev: 03 mai 2019, 12:00 Hei,
Jeg må bytte bakdekket på sykkelen, og lurer på hvor i Oslo og omegn man kan få jobben gjort, og dekket rimeligst mulig.
Har ikke verktøy til å ta hjulet av sykkelen, så jeg er ute etter et sted hvor jeg bare kan parkere sykkelen, og ha et nytt dekk på felgen når jeg kjører hjem.
Hvis det er andre løsninger som er betydelig rimeligere/bedre, så er jeg åpen for det.
Eksempelvis kjøpe dekk på nett, og ta det med til verksted for montering etc.
Takk,
Pål

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- kvase
- Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
- Kontakt:
Vespa Piago 75cc
Panter 50 cc
Honda FT 500 cc
XT660 Z Tennere
KTM
1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

i tillegg en Suzuki DRZ 400

https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Er i samme situasjon, og valget falt på Ulf Øverbye som holder til på Jessheim. Liten kjøretur fra Oslo, ca 30 min.
Ellers hørte jeg med Hestmann og Qvale også, så det er mange muligheter avhengig av hvilke dekk du ønsker.
Litt dyrere enn å kjøpe dekk selv og legge om, men ingen voldsom forskjell synes jeg. Går kjapt, trenger ikke styre med frakt via PostNord, alt gjøres av fagfolk..verdt det for min del :)
Ellers hørte jeg med Hestmann og Qvale også, så det er mange muligheter avhengig av hvilke dekk du ønsker.
Litt dyrere enn å kjøpe dekk selv og legge om, men ingen voldsom forskjell synes jeg. Går kjapt, trenger ikke styre med frakt via PostNord, alt gjøres av fagfolk..verdt det for min del :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg tenker det samme. Overlater denne jobben til folk jeg stoler på og som kan det og har det som jobb. Er heldig å ha en slik dekk pit-stop et kvarters kjøretur unna.jalekss92 skrev: 03 mai 2019, 12:32 Litt dyrere enn å kjøpe dekk selv og legge om, men ingen voldsom forskjell synes jeg. Går kjapt, trenger ikke styre med frakt via PostNord, alt gjøres av fagfolk..verdt det for min del :)
Samtidig skulle jeg gjerne gjort dette selv for å lære meg å bli mest mulig selvhjulpen. Men jeg er nok litt for redd for å ødelegge ting til å prøve meg på noe sånt...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Pitlane MC Service i Eidsvoll.
Her var det nok å velge i.
Takk for tips!
Takk for tips!
HS MC-senter i Ås.
Billigere enn de sentrale i Oslo.
Billigere enn de sentrale i Oslo.