Enkel Scooterfix BETALT

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Ridelikethewind
Innlegg: 82
Registrert: 02 aug 2017, 23:58
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 (2000 modell)

Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av Ridelikethewind »

Hei gode folk!

Jeg har en scooter som jeg kjørte i 2014, som støver i garasjen min. Jeg har gått overt til tung mc, så har ikke akkurat prioritert scooteren. Før den ble satt inn, så var det innom en total overhauling, men så punterte jeg dekket, og derav ble den plassert inne. Jeg har nå dekk, og ønsker å få den fikset ved å bytte dette, og litt små fiks.

DEtte bør være en veldig enkel jobb, og ønsker derfor å la noen gjøre dette ved at de får betalt. Jeg ønsker å få dette fikset så fort som mulig, da scooteren tar plass, og derfor håper jeg noen kan ta på seg dette enkle oppdraget.

scooteren står i Oslo ved Bryn. Ved nærmere informasjon mtp på jobb og pris, ta kontakt:)!!!

Ridelikethewind
Innlegg: 82
Registrert: 02 aug 2017, 23:58
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 (2000 modell)

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av Ridelikethewind »

noen? eller tips om noen som kan hjelpe?

mekkern
Innlegg: 7540
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av mekkern »

hadde du fraktet den hit, til Lier så kunne jeg nok hjulpet deg.
Men det er nok enklere med et mer lokalt alternativ.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ridelikethewind
Innlegg: 82
Registrert: 02 aug 2017, 23:58
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 (2000 modell)

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av Ridelikethewind »

Det er så vanskelig å finne noen lokalt virker det som? greier du å bytte bakdekket på den, bytte olje ?

mekkern
Innlegg: 7540
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av mekkern »

Type scooter snakker vi om forresten? Og er det 2takter eller 4 takter?

Så lenge jeg ikke trenger utstyr for å kobles til ECU og det er grei deletilgang så fixer jeg det meste..
Større jobber med totaloverhalinger går jeg normalt ikke på om sommeren- Det er kjøretid. :mc1
Men litt småfix og enkle servicer kan jeg alltids ta..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ridelikethewind
Innlegg: 82
Registrert: 02 aug 2017, 23:58
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 (2000 modell)

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av Ridelikethewind »

Det er en Baotein bt49qt-9. Det er en 4 taker virker det som. Den har stått inne, så alt av "tekniske" er vel på plass. Trenger bare å bytte bakdekket, da jeg satte den inn for noen år siden med skum i dekket etter en punktering. Så har kjøpt meg dekk, som bare trenger å monteres på, også bytte olje. Det er vist en veldig lett jobb i følge selskapet, men jeg har ti tommeltotter som bare duger til kontorarbeid hehe.

Så dette er vel en enkel og lett jobb sa han og mente dette skulle gå lekene lett.

Hva tenker du?

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av Kawagutten »

Har du startet den i år? Du trenger kanskje slange i dekket eller skal det være uten? Det dekkskummet tror jeg sitter ganske godt i felgen så er kanskje ikke gjort på 5 minutter å få det bort.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

mekkern
Innlegg: 7540
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Enkel Scooterfix BETALT

Legg inn av mekkern »

Ridelikethewind skrev: 13 mai 2019, 02:40 Det er en Baotein bt49qt-9. Det er en 4 taker virker det som. Den har stått inne, så alt av "tekniske" er vel på plass. Trenger bare å bytte bakdekket, da jeg satte den inn for noen år siden med skum i dekket etter en punktering. Så har kjøpt meg dekk, som bare trenger å monteres på, også bytte olje. Det er vist en veldig lett jobb i følge selskapet, men jeg har ti tommeltotter som bare duger til kontorarbeid hehe.

Så dette er vel en enkel og lett jobb sa han og mente dette skulle gå lekene lett.

Hva tenker du?
No problem.
Sender en PM.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar