Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Nå lurer jeg fælt på hvor lite det skal til for å utløse ekstrem vold i heimen. Vask gulvet sa HG. Ikke f. sa jeg for jeg skal drikke øl med Frode og Svinestien.
Nå har jeg vasket gulvet og nå stikker jeg av.

Nei, men jeg solgte høggern din idag til en kar med en XJ 11 nettopp. Bestiller ny til deg til uka. 

Må sjekke men tror det var rundt 600 for glassfiber og 140 til for karbon pluss frakt.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
skal du lage kim il klon er vel glassfiber med litt lakk det fineste?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Det er andre her på forumet som er bedre på kloning en Gammelgutten
Og jeg har ikke hatt noe med det prosjektet å gjøre
Så er det sagt. Men han flagger nok snart sin nye interesse for ånkli flott små kubikk tenker jeg.
Jeg gjetter på at det blir Kawa off road på 250 ccm jeg 

Jeg vurderer stygt en 50 ccm cross til vinterbruk i nærområdet. Det vil kanskje dempe PMSplagene, de blir verre og verre. 

Kjærringa, i det siste også kalt Dr. Mengele, har samvittighetskvaler. Nå syntes hun avlivingstakten i heimen er for høy. Lo dotten er syk igjen og hun stemmer i mot avliving. Det har jeg gjort hele tiden så da koster jeg nok på henne kr 8 000 for å røske ut livmora så hun kan slippe plagene hun sliter med. Diskanthøytaleren er i dag blitt tungt medisinert og hjelper ikke det så legges hun på bordet om kort tid så Dr. Dyregod kan praktisere sine kunnskaper.Diskant høytaleren er nok klar til nye angrep på på Ragnhild uten vondter i magen i løpet av våren. En klar tabbe å ikke ha forsikret henne, men jeg er villig til å ta straffen for det. Hun får ny toppboks etter dette og, en Givi 32 liter. Da kan hun være med til både Vindfjelltun , Ænnebu og Hijol. Det er det mye å bjeffe på ! Og mange fang å sitte på.
I dag oppdaget hun at mopeden hennes er blitt hvit iflg Kawa Bæiben. Alarmerende taushet om dette da jeg snek meg inn i kveld. Bare noen små syrlige drypp om at hun forventer at ca 120 meter tak,gulv og vinduslister er ferdigmalt søndags ettermiddag. Noen ganger er det veldig greit å nikke ivrig bare. 

Tipper at det ikke blir maling av lister. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Da tror jeg han sitter i klisteretDesmo skrev:Tipper at det ikke blir maling av lister.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Hmmm.....blir vel ikke:Da det ble strøkent strøk kona på dør.... 

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå har jeg forresten funnet ut hvordan Haus Gestapo kan bli slank igjen
Hvis du tar ei stekepanne med fett i og holder den under rennende varmtvann så løser fettet seg opp og forsvinner.
Så når jeg kommer hjem igjen så bare hiver jeg a inn i dusjen og dusjer a med glohett vann. Virker det på stekepanner så må det jo virke på henne også. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke har fått denne geniale ideen for mange år siden ?

Fettet løses nok opp, og fettet renner av...Pollti skrev:Nå har jeg forresten funnet ut hvordan Haus Gestapo kan bli slank igjenHvis du tar ei stekepanne med fett i og holder den under rennende varmtvann så løser fettet seg opp og forsvinner.
Så når jeg kommer hjem igjen så bare hiver jeg a inn i dusjen og dusjer a med glohett vann. Virker det på stekepanner så må det jo virke på henne også. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke har fått denne geniale ideen for mange år siden ?
![]()
Men steikepanna er jo fortsatt like feit.
Mvh
Kristian
Kristian