pass på synet folkens!!!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
wayi

pass på synet folkens!!!

Legg inn av wayi »

Sesongen er vel I gang hos mange allerede, I hvertfall her I vestfold men det får jeg ikke glede av på en stund.
Begynte å få tråder /marker som fløy forbi det ene øyet ikke uvanlig og helt ufarlig, så var det som jeg hadde noe på øyet og fant ut etter en stund at det var litt av sidesynet som var plagen. Etter en stund så flyttet det seg til tåke foran øye og sidesynet kom tilbake så da tenkte jeg det løsner opp og forsvinner. Bestillte time hos optiker da de har så mye fancy maskiner at de ser hvis noe galt. De sjekket og skrev rekvisisjon til øyelege som jeg tok med og dro for å få time,fikk time 2 mai men gikk titt og ofte innom og sa at kan komme på kort varsel hvis noen avbestillte. Gikk så innom på tirsdag og snakket med kontordama og tegnet på en lapp en runding som skulle Være synet og skraverte det feltet som plaget meg så hun kunne vise øyelege. Tok ikke lang tid Før de ringte og fikk time den ettermiddagen, full sjekk,hun ringte rett til Ullevål og ba meg dra hjem og pakke. Det ble operasjon og usikkert utfall da jeg hadde gått så lenge. Det var NETTHINNEAVLØSNING så da er det 3 uker tåkesyn på h øye ,ikke lov å kjøre bil og ta det helt piano. Så folkens gå tidlig å sjekk hvis dere merker noe av dette.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: pass på synet folkens!!!

Legg inn av Bjerknez »

Javel... :scratch

Brukeravatar
Sakkle
Innlegg: 1080
Registrert: 28 aug 2017, 23:57
Motorsykkelen din: KTM 790 Adventure

Re: pass på synet folkens!!!

Legg inn av Sakkle »

Dette er spam. Men jeg skjønner ikke motivasjonen til boten (antagelig?) som gjør det. Posten er ord for ord like et innlegg fra en annen bruker her inne, (https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f= ... ofte+innom) men inneholder jo ingen linker/reklame etc.

EDIT: Ok har gjort litt research og ser ut som motivasjonen som regel er å komme inn under radaren til de som modererer forumet for så senere å endre OP og evt. inkludere reklame eller lenker etc.
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: pass på synet folkens!!!

Legg inn av AJ »

Åpenbart spam, ja.
"Takk" til wayi, som får finne seg andre lekegrinder enn MCsiden på nett :vs .
Og en ekte takk til forummedlemmer som rapporterer så fort nye mistenkelige brukere som jevnlig dukker opp med en helt annen agenda enn oss andre her inne :thumleft .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar