Jeg hater veiarbeidsområder

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: Jeg hater veiarbeidsområder

Legg inn av Hansien »

Bjerknez skrev: 26 jun 2019, 18:42 Bare en komplett idiot hadde jo funnet på og gjort noe slikt :lol
Bedre å være idiot og si ifra, fremfor den tosken som får kjeft fordi dem bare sitter på ræva eller driver med ting man ikke tjener penger på. :[-(
Vi idioter stiller ofte sterkere i lønnsforhandlinger og sitter ofte med høyere akkord/bonus. :thumleft
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.

-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Jeg hater veiarbeidsområder

Legg inn av Bjerknez »

Hansien skrev: 26 jun 2019, 18:49
Bjerknez skrev: 26 jun 2019, 18:42 Bare en komplett idiot hadde jo funnet på og gjort noe slikt :lol
Bedre å være idiot og si ifra, fremfor den tosken som får kjeft fordi dem bare sitter på ræva eller driver med ting man ikke tjener penger på. :[-(
Vi idioter stiller ofte sterkere i lønnsforhandlinger og sitter ofte med høyere akkord/bonus. :thumleft
Vi kan sikkert dra denne langt, men holder man kjft så tjener man faktisk penger med å sitte på ræva :knegg
Men skulle alle tenkt slik... osv...

Målet må jo være å tjene mest mulig på minst mulig arbeidstid. En som tjener en mill i året og jobber 20 timer i døgnet tjener faktisk ikke veldig mye. En som tjener 400.000 på en vanlig åtte til fire jobb tjener jo mer. Altså han har høyere timelønn.

Så sant man ikke elsker jobben sin da og foretrekker å jobbe kontra og være hjemme. Da stiller saken seg annerledes. :knegg

Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: Jeg hater veiarbeidsområder

Legg inn av Hansien »

Bjerknez skrev: 26 jun 2019, 18:56 Vi kan sikkert dra denne langt, men holder man kjft så tjener man faktisk penger med å sitte på ræva :knegg
Men skulle alle tenkt slik... osv...

Målet må jo være å tjene mest mulig på minst mulig arbeidstid. En som tjener en mill i året og jobber 20 timer i døgnet tjener faktisk ikke veldig mye. En som tjener 400.000 på en vanlig åtte til fire jobb tjener jo mer. Altså han har høyere timelønn.

Så sant man ikke elsker jobben sin da og foretrekker å jobbe kontra og være hjemme. Da stiller saken seg annerledes. :knegg
Vi kan dra denne til evighet og tilbake.

Var uansett ikke snakk om å jobber flere timer fra min side, men være mer effektiv med å faktisk jobbe når man er på jobb :lol
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.

-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)

Svar