Kjørte også en tur til Tyrigrava med Forc i kveld. Her fikk jeg iaktatt enda en sykkel jeg gjerne skulle hatt

MV Agusta Turismo Veloce RC. Vinkelen på bildet under ble litt rar.
Stemmer nok det!FredrikE24 skrev: 20 jul 2019, 02:24 Etter å ha brukt litt tid på «connecting the dots» så kan jeg med en liten usikkerhet påstå at jeg har jobbet en del med broren din?(rettelse, han har jobbet litt for meg) Elektriker ikke sant? Liten verden! :)
Jepp!barske skrev: 23 jul 2019, 11:14 Artig med poster-bilder av seg![]()
På ACR hadde vi veldig fokus på kjørestilling etter at sporvalg begynte å sitte.
I venstresving skulle venstrefot ha tåball på hviler mens du flyttet frem høyrefot omtrent på midten under foten. Høyre kne skulle forankres i tanken, venstre kne bed mot asfalten. Rompa og hoftene skulle være mest mulig sentrert mens overkropp og hodet jobbet frem og tilbake. De mest ekstreme på rr kjører jo albueskrap og hjelmskrap for show![]()
Så klartSnikendeugle skrev: 07 aug 2019, 19:41
Jeg snakker selvfølgelig om en sykkel som kun brukes på privat vei/bane![]()
Bane er en ting men på privat vei kreves vel akkurat de samme tingene som på offentlig vei...Snikendeugle skrev: 07 aug 2019, 19:41 Jeg snakker selvfølgelig om en sykkel som kun brukes på privat vei/bane![]()