Gåen Clutch?

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Murse
Innlegg: 62
Registrert: 10 jun 2018, 14:56
Motorsykkelen din: Suzuki SV650A 2016

Re: Gåen Clutch?

Legg inn av Murse »

Da kan jeg legge til at synderen er funnet, lenkearmen på clutch på motorblokk hadde hoppet ett hakk, og satt for løst, samt at girhendel satt for løst, slik at den ikke dro over på gir ordentlig. Strammet og justert, går så det griner nå :)

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Re: Gåen Clutch?

Legg inn av bm »

Murse skrev: 31 jul 2019, 23:16 Da kan jeg legge til at synderen er funnet, lenkearmen på clutch på motorblokk hadde hoppet ett hakk, og satt for løst, samt at girhendel satt for løst, slik at den ikke dro over på gir ordentlig. Strammet og justert, går så det griner nå :)
bm skrev: 21 jul 2019, 00:17 Begynn med det som er enklest for deg og ikke koster penger. Er utrolig hvor langt du kommer med enkle grep. Dette gir deg kunnskap om sykkelen og gir deg bedre innsikt i videre mekking. :knegg
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Murse
Innlegg: 62
Registrert: 10 jun 2018, 14:56
Motorsykkelen din: Suzuki SV650A 2016

Re: Gåen Clutch?

Legg inn av Murse »

Det jeg gjorde, hehe. Var nok litt kjapp og hørte på tipsene jeg fikk av andre erfarne mc førere som mente den var gåen, sparte meg for en god del jobb og noen kronasjer ^^

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Re: Gåen Clutch?

Legg inn av bm »

Grei lærekurve dette, bruk hodet ikke bli for ivrig, tenk og gruble, gruble og tenk litt til, bruk hodet og plutselig er du i mål :)
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Svar