Høres tidene ut som fornuft, eller er jeg helt på jordet?

Svinger, asfaltmekkern skrev: 03 aug 2019, 09:59Gratulerer med familieforøkelse.
![]()
Når det gjelder "søndagsturen" så har jeg et forslag .. hvis vi dropper skotselv/Åmot og heller drar Darbu og Lurdalen opp mot Lampeland og over til Prestfoss? derifra fortsetter vi ruta som planlagt? ca halv time forskjell og X-hundre svinger?dette er bare asfaltveier,mye som man kan kjøre ganske fort i fartsgrensen...
https://goo.gl/maps/XHQcMguFWdUrjpHdA
Vi møtes like godt på XY stasjonen i Hokksund kl 10. Da har du enda bedre tid på å komme deg dit. Vi tar hilserunden derPlastrakett_71 skrev: 03 aug 2019, 10:00 Dersom mine kartkunnskaper (Google) slår til, så må jeg reise hjemmefra kl. 8. Er da fremme på Circle K i Lier rundt kl. 9 (via E16, E6, E18). Så må vi dra derfra kl. 09:30 for å plukke opp AJ og evt. andre i Hokksund kl. 10. Virker overkommelig, så da blir jeg med!![]()
Høres tidene ut som fornuft, eller er jeg helt på jordet?![]()
Som postet møtes vi i Hokksund kl. 10. Du kommer jo gjennom Oslofjordtunellen, så det er strake veien til Drammen og Hokksund for deg.Tore L skrev: 03 aug 2019, 00:22 Hællæ haakeik :)
Når har du tenkt å starte fra Asker, kunne tenke meg å bli med på denne runden - har blitt alt forlite kjøring i sommer :)
Det er bare ca 3 mil med hardpakket grus, resten asfalt. Det er absolutt ikke nødvendig med SA sykkel.LuiBen skrev: 02 aug 2019, 23:33 Jeg skal se hvis jeg klarer å få vært med, denne turen frister litt mtp at det skal regne en del neste uke (ifølge yr).
Hva for vanskelighetsgrad vil dere sette denne turen på en skala fra scooter til Super adventurer ^^?
Takk for det
Fare for kraftige byger på Østlandet: Meteorologisk institutt har sendt ut gult farevarsel for lokalt kraftige byger for Agder, Telemark, Buskerud og Vestfold.
- Det er vanskelig å anslå akkurat hvor bygene kommer, siden det er stor usikkerhet knyttet til byger. Men det er potensial for noen kraftige lokale byger søndag ettermiddag og kveld, sier statsmeteorolog Siri Wiberg til NTB.
Hun sier at det er størst fare i indre strøk, og hun anslår at det kan komme nedbør på opp mot 20 millimeter i timen.
- Det kan også kanskje komme torden og kraftige vindkast som kan skape trøbbel. Det ser kraftig ut, sier hun.
Meteorologen sier imidlertid at de ikke venter at situasjonen kan bli så alvorlig som på Vestlandet tidligere denne uken.
Jeg kommer i hvert fall ikke til å drive opp kjøretempoet på grusstrekkene, hvis jeg blir med på turen.haakeik skrev: 03 aug 2019, 10:52 Det er bare ca 3 mil med hardpakket grus, resten asfalt. Det er absolutt ikke nødvendig med SA sykkel.
AJ, ToreL og Dypen har adventuresykler, resten er asfaltsykler. Vi med asfaltsykler kommer ikke til å kjøre rally på grusvei![]()
Vanskelighetsgrad: Kjøreskolesykkel
Det var synd, men forståelig.Plastrakett_71 skrev: 04 aug 2019, 07:08 Takket være drittværet over Romerike i natt så har jeg ikke sovet noe særlig. Så da blir det ingen tur på meg denne gang. Tør rett og slett ikke kjøre når jeg er stuptrøtt.
Det var j*vlig synd for jeg så frem til å møte dere alle sammen. Men det kommer nok flere muligheter, så da vil jeg bare ønske dere en god og trygg kjøretur:-)
Ble dessverre tatt alt for lite bilder det jeg vet.FredrikE24 skrev: 04 aug 2019, 18:30 Heldigvis, problemet er fiksa, oljesøl og svineri vasket vekk. Ble det tatt noen bilder av det jeg gikk glipp av?