Ja, da har man endelig fått somlet seg til å kjøre Jotunheimveien for første gang
. Været kunne vært noe bedre, men langt fra ille og kjøreforholdne bra. Dette er en god grusvei, som alle definitivt kan våge seg utpå.
Jeg kjører gjerne strekningen flere ganger, helt klart
.
Her et par bilder:
20190820_121415.jpg
20190820_121440.jpg
Nettbrettbilder.
Kommer flere tatt med kamera, senere.
Også kan jeg ikke la være å nevne (igjen :) ) hvor fornøyd jeg er med KTM'en! En utrolig flott tursykkel, som nå går bedre enn noen gang!
Noe også den forrige gjorde fra ca. 30 til 55K, da jeg litt ,otvillig leverte den fra meg.
Så
så lang tid tar det, våger jeg å påstå, å kjøre inn disse syklene.
Idag så jeg også forbrukstallet 0,41
i kjørekomputer'n for første gang. Bilde kommer senere :)
Skulle gjerne høre fra GS/A-folket, Tiger 1200 gutta, Ducati Multistrada "djevlene"
og Yamaha XT1200 eventyrerne om hvor lavt forbruk de har hatt på sine sykler.
Ingen superheftig kjøring i dag, men langt fra noen sinkekjøring heller...
.
Og nesten helt alene på alle veiene jeg kjørte
.
Flott dag på to hjul
!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering