Jeg regner med at den går mer en fort nok etter norske fartgrenser. Det hadde vært moro og få hilst på deg også..:-)Gammelgutt skrev:Dette kunne det være morsomt å bli med på, dersom det går å holde følge med en liten småkubikker.

Jeg regner med at den går mer en fort nok etter norske fartgrenser. Det hadde vært moro og få hilst på deg også..:-)Gammelgutt skrev:Dette kunne det være morsomt å bli med på, dersom det går å holde følge med en liten småkubikker.
Det med angstproblemer jobber jeg med, bare si fra dersom det blir et problem...Globe skrev:17 - 18. april...hmmmm..er redd BÅDE Østerdalen og Gudbrandsdalen stopper meg på den tiden av året![]()
Angst for snømengder og ubehagelige minustemperaturer er det vel få om noen kur for annet enn å vente til ubehagelighetene forsvinner av seg selv eller å dra til sydlige havner å bli kurert for denslags på slike steder...Godtvoksen skrev:Det med angstproblemer jobber jeg med, bare si fra dersom det blir et problem...Globe skrev:17 - 18. april...hmmmm..er redd BÅDE Østerdalen og Gudbrandsdalen stopper meg på den tiden av året![]()
![]()
Godtvoksen skrev:Det med angstproblemer jobber jeg med, bare si fra dersom det blir et problem...Globe skrev:17 - 18. april...hmmmm..er redd BÅDE Østerdalen og Gudbrandsdalen stopper meg på den tiden av året![]()
![]()
Siste kjøretur før vinterlagring møtte jeg isen....var IKKE stor i hatten da!! Det er ikke stas å CRUISE på glatt veiAJ skrev:Angst for snømengder og ubehagelige minustemperaturer er det vel få om noen kur for annet enn å vente til ubehagelighetene forsvinner av seg selv eller å dra til sydlige havner å bli kurert for denslags på slike steder...Godtvoksen skrev:Det med angstproblemer jobber jeg med, bare si fra dersom det blir et problem...Globe skrev:17 - 18. april...hmmmm..er redd BÅDE Østerdalen og Gudbrandsdalen stopper meg på den tiden av året![]()
![]()
Angsten finnes det metoder for, men realiteten er det ingen ting å gjøre med. Så vi får håpe reliteten blir at det ikke er kullegrader, snø eller frost på den tiden..AJ skrev: Angst for snømengder og ubehagelige minustemperaturer er det vel få om noen kur for annet enn å vente til ubehagelighetene forsvinner av seg selv eller å dra til sydlige havner å bli kurert for denslags på slike steder...
Optimisme er viktig - se muligheter og ikke stengsler. Og i dette tilfelle er vi så optimistiske at vi planlegger for en tidlig vår....Globe skrev:
Samtale er viktig...eller???...og MØTE og UTFORDRE angsten..eller??![]()
Villblogging...2000Touring skrev:Føler at det blir en god del OT på denne tråden...
Jeg kan ikke se noe OT ? Du som trådstarter ønsket forslag til en tur på ca 100 mil med utgangspunkt fra Kongsberg. Nå viser det seg at det kommer et konkret forslag om en tur som nærmest tilfredstiller trådstarters ønsker og som flere har lyst og hive seg med på. Hva er da problemet? At det spøkes litt mellom innleggene? Eller for å være litt frekk/spydig at trådstarter ikke får sette alle premisser for en slik tur, eksempelvis dato for turen?2000Touring skrev:Føler at det blir en god del OT på denne tråden...
Godtvoksen skrev:Jeg kan ikke se noe OT ? Du som trådstarter ønsket forslag til en tur på ca 100 mil med utgangspunkt fra Kongsberg. Nå viser det seg at det kommer et konkret forslag om en tur som nærmest tilfredstiller trådstarters ønsker og som flere har lyst og hive seg med på. Hva er da problemet? At det spøkes litt mellom innleggene? Eller for å være litt frekk/spydig at trådstarter ikke får sette alle premisser for en slik tur, eksempelvis dato for turen?2000Touring skrev:Føler at det blir en god del OT på denne tråden...
Tidlig i juni kan f.eks. det andre forslaget kanskje passe bra?2000Touring skrev:Kan se ut som om datoen vi skal på tur blir 4-6 Juni.
En tur over Hardangervidda til Hardangerfjorden er også verdt å anbefale som et tredje alternativ....!!Bimma skrev:Denne ruta som ble kjørt i slutten av mai, og er også veldig bra.Ser at du har kjørt nesten den samme ruta tidligere.
Hurtigbåten på vei inn Lysefjorden
Suleskarvegen før turistene inntar arenaen
Bare hyggelig, til tur nummer 2 finner du en liten beskrivelse her. http://home.online.no/~gajen/sognaugust2009.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;2000Touring skrev:Takk Gaus - mere konkret svar kunne jeg ikke be om![]()
Ser for meg at tur nummer 2 og 3 kan være aktuelle - kjempemessig svar...
89mil, men jeg regner med at det blir en justering. Og da blir det som regel lengerDexter skrev:Hvor lang blir den turen da?
Det var dumtDexter skrev:Det passer nok litt dårlig for meg den helga dessverre...
Skjønner... jeg kommer hjem fra øvelse på torsdagen så jeg kan ikke bare stikke av igjen... må nok være hjemme den helga, men helga etterpå er det evike-treffet, dit skal jeg2000Touring skrev:Det var dumtDexter skrev:Det passer nok litt dårlig for meg den helga dessverre...Det var den eneste datoen som passet for oss....