MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar

Når passer det deg best med MCsiden-treff på Gullvågcampingen?

Avstemmingen ble avsluttet den 24 jun 2019, 23:30

Uke 33 (16. - 18. aug.)
3
21%
Uke 34 (23. - 25. aug)
11
79%
 
Stemmer totalt: 14

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 768
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 07 BMW K1200 GT -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Sted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av Tore L »

Veldig flott tur du har hatt rolf-arne som er fint referert fra deg :)
Jeg har også mye minner fra Tisledalen selv om jeg ikke tok med meg kokka fra stedet :lol Var det på to vinter opphold i 81 og 82, når jeg gikk på HYSVT. Hvis du synes vi var en trivelig gjeng, så må jeg si du passet veldig bra inn i den gjengen med alle dine fortellinger og historier. :lol
Håper du blir fort frisk igjen, og at våres mc veier kan krysses flere ganger rolf-arne :thumleft
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Sted: Oslo

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av niko »

Takk for flott tur-referat, godt teltnaboskap og skravling til morgenkaffen.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk


Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av TGR »

Jeg tenker at kanskje admin like gjerne kan sette i gang en ny tråd, om forumtreff 2020 ?
Det er vel greiest at admin eier en slik tråd .... :twothumbs:

EDIT..... Og der ser jeg at det allerede er på plass ja :crazy:

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av rolf-arne »

TGR skrev: 07 sep 2019, 11:00

Ja, stussa på at hengeren din sto igjen, når alle hadde reist. :lol
grunnen var at et hjullager holdt på å ryke- men det funker fremdeles-- men bedre å gjøre det som føles sikkert, så var det jo også en mulighet for å teste ut - bare sykkel på tur med fri overnatting. Denne sommeren har jeg gjort mye for første gang i livet- og mere blir det fremover. Neste uke blir det å finne div feil og rette det opp- led-pærer til sykkel og henger lå å ventet på meg i går når jeg kom hjem, så nå må henger bygges om og sykkel fikses- men det blir da kjøring en mnd til tror jeg. om været holder så blir det en Tromsø tur i slutten av September--- kanskje litt sne over Kvænangen på den tiden , får ta med telt og ventan av til den tine eventuellt. - Kanskje jeg bare må flykte sørover--- kjøre der det er snefritt.
:scratch
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6943
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av Jompa »

Ikke alle som stresser med å komme seg hjem fra treff, nei. Litt av en tur du hadde rolf-arne.
Og enda en gang, takk for ei Kjempetrivelig helg til alle som var på Gullvåg.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: MCsidens treff august 2019 på Gullvåg Camping i Trøndelag!

Legg inn av rolf-arne »

Jompa skrev: 08 sep 2019, 11:59 Ikke alle som stresser med å komme seg hjem fra treff, nei. Litt av en tur du hadde rolf-arne.
Og enda en gang, takk for ei Kjempetrivelig helg til alle som var på Gullvåg.
Nei hvorfor stresse? <når man begynner så seint som jeg så har man mye å ta igjen, og det er jo så artig.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar