TGR - Återfallsgubbe
Re: TGR - Återfallsgubbe
Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje. 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
KultEsveen skrev: 06 okt 2019, 21:53 Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje.
20191006_214147_50.jpg

Her snakker vi "Personal Touch"

-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Å jeg er sikkert den eneste i hele forumet som henger seg opp i letter spacingen på de to siste bokstavene... kanskje noen sparket til til CNC maskinen?Esveen skrev: 06 okt 2019, 21:53 Litt på siden kanskje, men husker han fikk laget dette skiltet som sto bak på toppkofferten på LT'en den gangen. Dette skiltet dukket opp da vi ryddet ut garasjen hans tidligere i år. Står nå på hedersplass i min garasje.
20191006_214147_50.jpg

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Hadde aykkelen vert litt kortere kunne man sittet riktig så godt på passasjersetet og kjørt 

Javel? Ble det mye brennevin i hælja?Bjerknez skrev: 07 okt 2019, 00:54 Hadde aykkelen vert litt kortere kunne man sittet riktig så godt på passasjersetet og kjørt![]()

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Har en klunk på lur i furtebua... Det smaker vertfall sprit av den... Rød er den også. Kostet kun 49 på Clasern

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Eneste rusen jeg hadde på bildet må vel være lykkerusen i tillfelle

Noen ganger er man bare heldig, og er på rett plass til rett tid
Satt og rumlet litt på fjasbokji i går kveld, og fikk se et innlegg fra en kar i BMW-gruppa. Han hadde forsøkt å gi bort et sett flett nye fuel quick disconnect- koblinger et par ukers tid, men uten særlig respons.
Da måtte jeg liksom se to ganger da, for sånne hadde jeg jo tenkt å bestille meg fra Beemerboneyard, da dette er en av de sterkt anbefalt oppgraderingene man bør gjøre på K1200LT.
Lang historie kort, så plukket jeg de opp på Fornebu i dag. Flett nye, og helt gratis. Blir ikke bedre enn det

Satt og rumlet litt på fjasbokji i går kveld, og fikk se et innlegg fra en kar i BMW-gruppa. Han hadde forsøkt å gi bort et sett flett nye fuel quick disconnect- koblinger et par ukers tid, men uten særlig respons.
Da måtte jeg liksom se to ganger da, for sånne hadde jeg jo tenkt å bestille meg fra Beemerboneyard, da dette er en av de sterkt anbefalt oppgraderingene man bør gjøre på K1200LT.
Lang historie kort, så plukket jeg de opp på Fornebu i dag. Flett nye, og helt gratis. Blir ikke bedre enn det

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Koster jo skjorta! Det er score!
Ja, ikke sant? Jeg tilbød meg å betale for de jeg, men han var bare glad for at noen kunne gjøre seg nytte av de
Si fra om du skal ventiljustere og trenger ventilbøtter i 2.85 og 2.80. Har 6stk liggende. Har også simmeringen og korkpakning til registerdeksel/timing cover.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Det er notert! Det blir full gjennomgang ila vinteren 

Jeg kan natuligvis også betale litt for det. Jeg har ingen strategi om at jeg skal få alt jeg trenger helt gratis her i livet

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Ingen dårlig strategi det TGR. Men man blir jo ofte litt uglesett av andre når man driver slikt... men hvem bryr seg? 

- FredrikE24
Jeg skal sjekke ventilene nå på Lørdag. Får se hvordan det går..Esveen skrev: 30 okt 2019, 18:02 Si fra om du skal ventiljustere og trenger ventilbøtter i 2.85 og 2.80. Har 6stk liggende. Har også simmeringen og korkpakning til registerdeksel/timing cover.
Jeg vet ikke hvor mange slike K-motorer vi har her på forumet. Men det kunne kanskje være en tanke å ha en sånn "bytte-pool" med ventilbøtter?
- FredrikE24
Jeg har flere liggende hvertfall.
Har ikke kommet meg skikkelig i gang med alt som skal gjøres ila vinteren enda....
Men i dag plukket jeg av Øhlinaren bak på den eldste LTen. Skal ha den over på den nyeste, og var spent på om den trenger en overhaling eller ei....
Nå lurer jeg ikke på det lenger....

Men i dag plukket jeg av Øhlinaren bak på den eldste LTen. Skal ha den over på den nyeste, og var spent på om den trenger en overhaling eller ei....

Nå lurer jeg ikke på det lenger....

- FredrikE24
Skal nok sende min til overhaling til neste vinter også. Det er godt Øhlins kan overhales! På min får jeg ikke lenger justert noe preload på fjæra. Kjørte litt vel hardt på en humpete fjellovergang i nordsverige. stappfulle kofferter og en hel masse brett med øl og andre ting av systembolagets lagerbeholdning bakpå. Full preload og en masse krappe humper og fart. Etter drøyt to timer var jeg helt mørbanket og det var dempren også.
Ja, tenker at det blir greit med skikkelige dempere i begge ender. Særlig med tanke på at til sommeren blir det syd-europa, med madammen bakpå, og full pargas, inkl. telt med tilbehør....FredrikE24 skrev: 15 des 2019, 22:47 Skal nok sende min til overhaling til neste vinter også. Det er godt Øhlins kan overhales! På min får jeg ikke lenger justert noe preload på fjæra. Kjørte litt vel hardt på en humpete fjellovergang i nordsverige. stappfulle kofferter og en hel masse brett med øl og andre ting av systembolagets lagerbeholdning bakpå. Full preload og en masse krappe humper og fart. Etter drøyt to timer var jeg helt mørbanket og det var dempren også.