Men turen fra Lærdal via Tindevegen til Fortun og så ut Sognefjorden ett eller annet sted som dagstur - i solskinn er det indrefiletvei

Jeg er helt enig med deg. E16 er ikke noe å trakte etter. Men i den grad man kan kjøre gamleveien oppover mot Borgund er det bedre. Men nordsiden av Sognefjorden gir mange flere spennende muligheter, jeg blir aldri lei av å kjøre der.KawaKjetil skrev: 19 nov 2019, 22:01 De fineste veiene er på nordsiden av SognefjordenLærdal er litt mye befengt med E16 etter min mening.
Men turen fra Lærdal via Tindevegen til Fortun og så ut Sognefjorden ett eller annet sted som dagstur - i solskinn er det indrefiletvei![]()
niko skrev: 19 nov 2019, 22:25 Hva med Jostedalen Camping? Veldig trivelig og definitivt utafor allfarvei.
Enig!kjellv skrev: 19 nov 2019, 22:35niko skrev: 19 nov 2019, 22:25 Hva med Jostedalen Camping? Veldig trivelig og definitivt utafor allfarvei.Vilt og spesielt, tror absolutt det kunne bli en suksess.
http://www.jostedalcamping.no/
Den så bra ut!niko skrev: 19 nov 2019, 22:25 Hva med Jostedalen Camping? Veldig trivelig og definitivt utafor allfarvei.
Ut fra hva du skriver her så tyder veldig mye på at du har tenkt på eller har veldig lyst til å delta?ZZR-Erling skrev: 19 nov 2019, 23:00Den så bra ut!niko skrev: 19 nov 2019, 22:25 Hva med Jostedalen Camping? Veldig trivelig og definitivt utafor allfarvei.
Jeg synes også at jo flere fasiliteter og andre folk det er på plassen, dess mindre blir vårt (min utheving - AJ ) forumtreff. Vet ikke hvem som er hvem og vi liksom bare forsvinner i mengden med andre folk.
Ja, E45 til Østersund og over til Trondheim, evt kjøre over grensa ved Trofors . Det blir omtrent samme distanse .
Ja, jeg har jo lyst, så vi får se. Har noen hunder og bla en jobb å ta hensyn til.AJ skrev: 19 nov 2019, 23:07Ut fra hva du skriver her så tyder veldig mye på at du har tenkt på eller har veldig lyst til å delta?ZZR-Erling skrev: 19 nov 2019, 23:00Den så bra ut!niko skrev: 19 nov 2019, 22:25 Hva med Jostedalen Camping? Veldig trivelig og definitivt utafor allfarvei.
Jeg synes også at jo flere fasiliteter og andre folk det er på plassen, dess mindre blir vårt (min utheving - AJ ) forumtreff. Vet ikke hvem som er hvem og vi liksom bare forsvinner i mengden med andre folk.
I så fall veldig hyggelig![]()