God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av AJ »

Da er straks julen 2019 her.
Og i denne tråden kan du sende en julehilsen til den eller de du ønsker, være seg familie, venner, turkompiser i året vi nå legger bak oss, eller andre du er klar på trenger en god julehilsen i år.

Selv sender jeg mer enn gjerne en julehilsen til niko, som jeg fikk gleden av å kjøre Kystriksveien med for første gang.
Også Tore L, som jeg hadde en flott tur sammen med fra Roa til Ringebu med overnatting der og videre til MCsiden-treffet på Gullvåg campingen. En flott tur dette også!

Så sender jeg en julehilsen til tommyopp, som i 2019 åpnet sitt og sine kjære Anitas hjem for oss motorsyklister i Vestre Gran på Hadeland ved Randsfjorden.
Hjemmekafétilbudet deres, Randsfjord MC, ble et samlingspunkt her på Østlandet for mange dette året. Ser fram til å møte mange MC-folk der også i 2020!

Og til slutt en julehilsen til VindR , som hoppet i det og tok sjansen på å møte oss forumveteraner på Gullvåg-treffet og som jeg fikk gleden av å være ledsager for hjem til Gjøviktraktene.
Kort tid etter kjørte han opp og sto med glans!
Den lange turen hvor TGR også tro støttende til som ledsager på vei til treffet, bidro antakelig med sitt til at den 'nyfrelste' motorsyklisten fikk godkjent på første forsøk.

Jeg kunne selvfølgelig nevnt mange, mange andre også, men de jeg nå har nevnt var de jeg hadde spesielt lyst til å nevne spesielt i år.
Sender også en julehilsen til MCsidenmoderatorene kjellv og Jompa, gode støttespillere for en god forumdrift i året vi er i ferd med å legge bak oss.

Men jeg ønsker også alle aktive MCsiden.no brukere, som har bidratt til at MCsiden.no er landets mest aktive frittstående MC-forum, en riktig God Jul nå på tampen av 2019!

Riktig God Jul til dere alle!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andrekjente og kjære

Legg inn av Jompa »

Takk for det, AJ.
Jeg ønsker God Jul til alle Mc-sidens medlemmer, både aktive og mindre aktive.
Også til dem som bare er innom og leser, og husk, medlemskapet er bare noen tastetrykk unna.
En ekstra hilsen til alle som deltok på mc-sidens forumtreff i august.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av mekkern »

GOD JUL til alle Forumister og bekjente. :santa:
Bilde

Sola har snudd og det går kjapt mot et GODT NYTTÅR.

Snart kan vi ta 2hjulingene "frem fra glemslen" om det er fra innendørs lagring eller litt under vann ;)
Bilde

En god sesong til oss alle i 2020. : :mc6

Hilsen fra Vidar -aka Mekkern :prop:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Subsea79
Innlegg: 230
Registrert: 13 nov 2018, 09:28
Motorsykkelen din: 2020 BMW F900R

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av Subsea79 »

God jul til alle medlemmer her, og godt nyttår!
Håper vi møtes langs veien i 2020 :mc7

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av TGR »

Hiver meg på her, og ønsker alle forumitter her en riktig God Jul, og et Godt Nytt MC-år 2020 :santa:

I tillegg en spesiell julehilsen til Flattop som introduserte meg til K1200LT, og til FredrikE24 som deler så villig sine kunnskaper om "the flying brick" :thumleft

Etter å ha deltatt på de to siste forumtreffene, så satser jeg på at det blir en tradisjon for mitt vedkommende. Flere gjengangere, en hyggelig gjeng, og hyggelige helger har det vært begge ganger.

Anbefales på det varmeste for de som ikke enda har sjekket det ut :twothumbs:

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av kjellv »

Jeg ønsker alle en riktig God Jul og et fortreffelig Nytt År.
Jeg kunne også ramset opp mange navn som har bidratt til gode stunder og opplevelser i 2019. Det er jammen mange.. :-k
Spesielt de som møtte på Gullvågtreffet i August. For en fantastisk gjeng, for ei fantastisk helg det var. Spesiell takk til Jompa som jeg endelig fikk anledning til å hilse på. Det ble mang en hyggelig prat over en kaffekopp på hytteverandaen. Audi Mannen som stilte opp med ei gryte Baccalao av høy kvalitet på første treffkveld. Bedre turkamerat enn deg har jeg vanskelig for å forestille meg! niko og AJ, rolf-arne, VindR, E-strom, TGR, Rha, Flattop, D-morvik, Tore L, WikingTnT, Barske.. Det er vanskelig å huske alle navn i farta, og antakelig noen jeg har glemt. Utrolig kjekt å bli kjent med dere. Takk for et fantastisk år, både ved tastaturet og på veien.
IMG_20190824_105822.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 788
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 07 BMW K1200 GT -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Sted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av Tore L »

Gjør som TGR og hiver meg på jeg også - En Riktig God Jul og Et Godt Nytt År til alle forumbrukere :santa:

En spesiell hilsen til AJ, Kjellv og Jompa som driver forumet og holder oss i gang :thumleft

Forumtreffet håper også jeg blir en tradisjon og gleder meg til neste i 2020, men eller ut Bacalao fra Audi Mannen :) - tenk å ta med seg Bacalao til hele forumtreffet - Helt fantastisk - God Jul til dere alle :biker:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av AJ »

Tore L skrev: 23 des 2019, 23:45 med eller ut Bacalao fra Audi Mannen :) - tenk å ta med seg Bacalao til hele forumtreffet - Helt fantastisk - God Jul til dere alle :biker:
Ja, det med bacalaoen var ganske surrealistisk.
Ganske uvirkelig, egentlig.
Jeg kommeraldrii til å glemme hvor god denne var :yeyeye .
En en-gang-livet-opplevelse av de få :D .

Men det skal nok bli en god forumopplevelse på treffet i 2020 også, uten Audi Mannens særdeles smakfulle bacalao :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av VindR »

Vil gi en stor julehilsen til alle på forumet! Takk for en flott mottakelse av en helt fersk motorsyklist. Ser fram til mange år med denne gjengen her.

Spesiell stor takk og hilsen til alle som holdt ut med meg på Gullvåg i sommer:
AJ og TGR som sa 'Ja' til å ledsage meg så jeg faktisk fikk vært med på turen.
Kjellv som kom tilbake fra langturen for å hjelpe meg når jeg hadde problemer, og som i tillegg ordnet med transport inn til Trondheim for shopping til sykkelen.
E-Strom som tok turen for å hjelpe til med skruingen og som hjelp til som guide inn til Trondheim.
Jompa som også hjalp til med skruingen og som faktisk begynte å demontere sin egen sykkel for å teste deler på min sykkel.
Og alle andre som var på treffet og fikk meg til å følge meg veldig velkommen og økte motorsykkelinteressen enda mer.

Nå er sykkelen parkert for en stund siden, og jeg merker at PMS faktisk er en ting. Ser fram til våren/sommeren, og til å treffe folket her igjen på neste års sommertur. Forhåpentligvis byr muligheten seg til å treffe noen før det også kanskje? :)
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av E-strom »

VindR skrev: 27 des 2019, 10:33 Vil gi en stor julehilsen til alle på forumet! Takk for en flott mottakelse av en helt fersk motorsyklist. Ser fram til mange år med denne gjengen her.
[...klipp...]
E-Strom som tok turen for å hjelpe til med skruingen og som hjelp til som guide inn til Trondheim.
Jompa som også hjalp til med skruingen og som faktisk begynte å demontere sin egen sykkel for å teste deler på min sykkel..
[...klipp...]
Nå er sykkelen parkert for en stund siden, og jeg merker at PMS faktisk er en ting...
Takk det samme til deg også - og til alle dere andre. Kjente og ukjente, dere jeg har møtt og alle dere andre.

Vi motorsyklister bare er sånn - vi kjører ikke videre når noen står igjen. Hadde vi ikke fått til Yamaha'en den lørdagen hadde den antakelig blitt stående igjen. Da måtte vi hentet den med tilhenger og fraktet den til nærmeste forhandler, og så måtte du ventet med å hente den til lappen var i boks, eller osv. osv....

Takk for lånet forresten - jeg er jo tester av yrke så det falt meg helt naturlig å verifisere at reparasjonen holdt :twothumbs:

Ja - PMS finnes, jeg anbefaler en liten og lett vintersykkel :thumleft
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Sted: Oslo

Re: God Jul 2019 - MCsidens tråd for julehilsener til MC-kompiser og andre kjente og kjære

Legg inn av niko »

48427689_10211214943244400_1496890725080498176_n.jpg
God jul, alle flotte folk!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar