Yes...AJ skrev:
http://www.farsundresort.no/
Yes! Hvorfor ikke?
Dette ser da ut til å være et ypperlig sted å møtes![]()

Yes...AJ skrev:
Yes! Hvorfor ikke?
*host* *kremt* ...Godtvoksen skrev:Yes...AJ skrev:
Yes! Hvorfor ikke?
hvor mange flere kan tenke seg dette?
Åh sånn spiral.....Onsløv skrev:Må eg fortelle alt i bilder til deg?cheron skrev:damp, vin spiral???Onsløv skrev:Sambizen bøtter jo nedpå så mye vin at det damper av hu....cheron skrev:SPIRAL???????Onsløv skrev:Ikke her... Her er det bagasjeplass til mest mulig dilldall, enten det er sminke, klær, dorull, spiral, tannbørste etc som er viktigst....Så får det heller bli motell/hotell eller utstyrt hytte.
oooookei....![]()
De som driver med salg av spisebestikk,dasspapir og kaffekopper m.m. med logoen til FrP,Ap,Sp,HD,Suzuki mm er kun interessert i penger,andres avgifer,portoAJ skrev:Hæ!?Onsløv skrev:Var på vei til å bestille de selv, AJ.
Men så så jeg.. Frakt og ekspederingsgebyr på 167 kr i tillegg?![]()
![]()
Det var da voldsomt...![]()
Ser at det står kr. 75,- i gebyr, men at porto blir bortimot 100,- kr. i tillegg er selvfølgelig uhørt!
Mener da bestemt at jeg ikke betalte i nærheten av dette i fjor...![]()
Bra jeg allerede har mine, da...![]()
Er noen 'luringer' disse som driver Frp-btikken, kanskje...
Hører du Mekker'n??AJ skrev:Om man velger å ligge i telt eller ikke er ikke avgjørende; hendige campingstoler er ofte greit å ha med seg på lengre tur likevel.
Var innom Europris og fant disse:
Veier lite, er praktiske og faktisk gode å sitte i.
Fås i flere farger. De røde, som jeg kjøpte er nok ikke så rosa som bildet viser, men mer lik rødfargen vi bruker her på MCsiden.no.
Billig og bra, der det ut til.
Prisen? Hele 50,- kr. ...
Men... Oops...max vekt 102 (!) kg.
Dermed vet jeg om flere her inne som kanskje ikke bør ta seg bryet med å kjøpe slike...![]()
![]()
Den maxvekten skal man ikke stole på, med mine 105 kg holder disse helt fint.AJ skrev:Om man velger å ligge i telt eller ikke er ikke avgjørende; hendige campingstoler er ofte greit å ha med seg på lengre tur likevel.
Fås i flere farger. De røde, som jeg kjøpte er nok ikke så rosa som bildet viser, men mer lik rødfargen vi bruker her på MCsiden.no.
Dermed vet jeg om flere her inne som kanskje ikke bør ta seg bryet med å kjøpe slike...![]()
![]()
Nei, fordi disse er avholdsstoler...Onsløv skrev:
Men veent: Du har jo ikke armlener med alu-holder?
Hei gå å sett deg å se på foppall repriser..så koser vi oss i sola..cheron skrev:Hører du Mekker'n??AJ skrev:Om man velger å ligge i telt eller ikke er ikke avgjørende; hendige campingstoler er ofte greit å ha med seg på lengre tur likevel.
![]()
OG gamlingen
Faktisk halve forumet!!
Seriestart 14 august! Jeg er KLARmekkern skrev:Hei gå å sett deg å se på foppall repriser..så koser vi oss i sola..cheron skrev:Hører du Mekker'n??AJ skrev:Om man velger å ligge i telt eller ikke er ikke avgjørende; hendige campingstoler er ofte greit å ha med seg på lengre tur likevel.
![]()
OG gamlingen
Faktisk halve forumet!!
Hadde de hatt større nyttelast, så hadde de vært midt i blinken for meg da.AJ skrev:Nei, fordi disse er avholdsstoler...Onsløv skrev:
Men veent: Du har jo ikke armlener med alu-holder?![]()
![]()
![]()
Spiff skrev:Ikke dumt. Det ser mer solid ut enn bestikket fra Biltema. Må ta meg en tur på Clas Ohlson, men enn så lenge så får bestikket fra Biltema holde. Jeg er jo ikke lagd av penger heller....
Jeg er ellers på jakt etter en liten og solid termos, for å bringe med kaffe på tur. Jeg har kjøpt 4-5 stykker og fatter ikke at det skal være SÅ vanskelig å lage en tett termos. Nå har jeg ikke investert i dyrere termoser riktignok men prøvd flere rundt 100-150 kr og alle lekker som en sil...
Spiff