I tillegg til en CD plate jeg virkelig har sett fram til og som så langt innfrir alle forventninger, fikk jeg også Windjammer 2.2 levert i postkassa i dag.
Prøvde en tidligere versjon av denne for mange år siden, som ikke innfridde. Mest pga. av at den skled av hjelmkanten når man skulle sette på seg hjelmen.
Dette problemet setr nå ut til å være behørig fikset med limkant rundt hele Windjammeren, noe den gamle ikke hadde. Den skulle liksom sitte helt av seg selv...
.
Har mer trua på denne, så tok sjansen på montering på den hjelmen jeg bruker mest:
SAM_4353.JPG
SAM_4354.JPG
SAM_4356.JPG
Av værmessige årsaker har jeg ikke prøvd løsningen enda. Men regner med at jeg får gjort det siste halvdel av denne ikke.
Selv om jeg har trua er jeg likevel spent på effekten.
Funker det ikke er det bare å ta av igjen - forsiktig, sånn at ikke lakken på den fine Premier carbonhjelmen dras av i samme slengen...
Håper selvfølgelig jeg slipper og at Windjammeren funker som jeg håper, at det kommer mindre vindstøy opp i hjelmen, spesielt i nakkeregionen.
For å få på plass SENA intercom'en måtte det klippes litt, men syingen i etterkant bøter nok på "skadene", vil jeg tro...
.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering