Og får vi god og grei "after motorcycling" plass for oss sjøl på campingen så håper og tror jeg dette blir flotte greier

Men dette regner jeg med at kjellv, vår kontaktmann med campingen, har kontroll på :) .
kjellv skrev: 19 jul 2020, 19:40 Til de som sitter med TV foran seg nå, "Sommerbilen" på NRK1 er i dette øyeblikk i Sogndal og vil i den nærmeste timen passere Gaupne i strålende flott vær![]()
Nei søren.. De tok av mot Solvorn og har antakelig tenkt å ta ferga over og kjøre østsiden av Lusterfjorden til Skjolden.. Da passerer de ikke Gaupne, men vi kan jo håpe på at helikopteret får med seg noe fra vestsiden av fjorden.
Den ruta her kan jeg svært gjerne tenke meg å kjøre i løpet av sesongenkjellv skrev: 19 jul 2020, 19:54
Nei søren.. De tok av mot Solvorn og har antakelig tenkt å ta ferga over og kjøre østsiden av Lusterfjorden til Skjolden.. Da passerer de ikke Gaupne, men vi kan jo håpe på at helikopteret får med seg noe fra vestsiden av fjorden.
Uansett, østsiden av fjorden er også flott![]()
Om jeg ikke tar turen før så blir det rimelig sikkert at jeg gjør det på vei hjem fra årets forumtreff: fergetur Solvorn - Ornes og videre på fv331 til Fossbegom (Lom) og deretter 51 i retning Valdresflye eller finne noen sideveier siste strekket mot Sjoa for å få med meg vakre Heidal mot Randsverk.AJ skrev: 19 jul 2020, 20:07Den ruta her kan jeg svært gjerne tenke meg å kjøre i løpet av sesongenkjellv skrev: 19 jul 2020, 19:54
Uansett, østsiden av fjorden er også flott![]()
!
Du kunne ha sagt hver dag hver time fra kl 10:00AJ skrev: 19 jul 2020, 21:09 Ferga fra Solvorn går for øvrig hver time fra kl. 10:00 på helgedagene, veldig bra!
https://www.lustrabaatane.no/rutetider-solvornornes
Driver å vurderer endring fra "nei" til "ja" igjen da jeg var oppe i Harstad på fredag (kom tilbake igår) og kjøpte meg en FZ8-S
Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror aldri jeg hadde stolt på en sykkel som har vært stjålet. Det værste er vel når den er skadet men ikke nok til at den blir kondemnert...LuiBen skrev: 23 jul 2020, 01:48 Merker jeg dessverre har fått litt avsmak på sykkelen som ble stjålet men får se an hvordan jeg gjør det.
Var ikke avklart at jeg kunne kjøpe ny nei, men fikk beskjed om at saken var henlagt av politiet så handlet på det.Sakkle skrev: 23 jul 2020, 10:26Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror aldri jeg hadde stolt på en sykkel som har vært stjålet. Det værste er vel når den er skadet men ikke nok til at den blir kondemnert...LuiBen skrev: 23 jul 2020, 01:48 Merker jeg dessverre har fått litt avsmak på sykkelen som ble stjålet men får se an hvordan jeg gjør det.
Hadde du avklarte med forsikringa allerede at du kunne handle ny sykkel? Jeg trodde sykkelen mått være borte en gitt periode før de ga grønt lys for det?
Jeg ville definitivt prøvd meg på argumentet med at hele motor bør services osv for å være sikker på at den ikke er herjet max med. Bare at den har riper og deler som er bøyd tyder jo på at den ikke har blitt behandlet pent. Hvor mye har km endret seg?LuiBen skrev: 23 jul 2020, 14:34Ikke noe avklart, sykkelen ser relativt fin ut, var å så på den idag sammen med verksted, Girstanga er bøyd, og noen riper her og der, var usikkert om reparasjons kostnadene går over egenandelen på 4000kr sa dem.Sakkle skrev: 23 jul 2020, 10:26Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror aldri jeg hadde stolt på en sykkel som har vært stjålet. Det værste er vel når den er skadet men ikke nok til at den blir kondemnert...LuiBen skrev: 23 jul 2020, 01:48 Merker jeg dessverre har fått litt avsmak på sykkelen som ble stjålet men får se an hvordan jeg gjør det.
Hadde du avklarte med forsikringa allerede at du kunne handle ny sykkel? Jeg trodde sykkelen mått være borte en gitt periode før de ga grønt lys for det?
er det sånn så er det eneste jeg har mistet i sykkelen er noe reparasjons kostnader og 2 ukers planlagt ferie... håper de tar dem så jeg kan kreve erstatning, ellers har jeg bare tapt på dette![]()
Har ikke endret seg noe fra det jeg kan huske.. rattlåsen var jo på og de har heller ikke ødelagt den.Snikendeugle skrev:Jeg ville definitivt prøvd meg på argumentet med at hele motor bør services osv for å være sikker på at den ikke er herjet max med. Bare at den har riper og deler som er bøyd tyder jo på at den ikke har blitt behandlet pent. Hvor mye har km endret seg?LuiBen skrev: 23 jul 2020, 14:34Ikke noe avklart, sykkelen ser relativt fin ut, var å så på den idag sammen med verksted, Girstanga er bøyd, og noen riper her og der, var usikkert om reparasjons kostnadene går over egenandelen på 4000kr sa dem.Sakkle skrev: 23 jul 2020, 10:26Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror aldri jeg hadde stolt på en sykkel som har vært stjålet. Det værste er vel når den er skadet men ikke nok til at den blir kondemnert...LuiBen skrev: 23 jul 2020, 01:48 Merker jeg dessverre har fått litt avsmak på sykkelen som ble stjålet men får se an hvordan jeg gjør det.
er det sånn så er det eneste jeg har mistet i sykkelen er noe reparasjons kostnader og 2 ukers planlagt ferie... håper de tar dem så jeg kan kreve erstatning, ellers har jeg bare tapt på dette![]()
Åja... så den har antagelig ikke vært kjørt da? Bare plukket opp i en bil og satt av et annet sted?LuiBen skrev: 23 jul 2020, 15:35 Har ikke endret seg noe fra det jeg kan huske.. rattlåsen var jo på og de har heller ikke ødelagt den.
Alltid hyggelig med nye folk :-). Tidspunkt og plass finner du i trådtittel :-). Priser finner du her http://www.sandvikcamping.com/. De fleste som vet de skal, har bestilt enten hytte eller teltplass. Du kan avbestille inntil dagen før om jeg ikke husker feil. Minner om at dette ikke er et organisert "treff" der noen har ansvar for fellesturer, mat og arrangementer. Alle ordner seg sjøl eller gjør avtaler seg i mellom. Vil du ha kjøreselskap oppover så legg ut en føler her når det nærmer seg.JRN skrev: 31 jul 2020, 04:08Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl?
Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN
![]()