Da er det nye året bare noen få timer unna.
La oss håpe det blir flere hakk bedre enn det vi er i ferd med å legge bak oss og som endte med forferdelse for innbyggerne på Ask i Gjerdrum, et sted mange motorsyklister kjenner til etter å ha nydt turene på FV120 gjennom dette hardt rammede tettstedet.
Tankene går til alle de berørte og særlig de som fortsatt savner sine etter denne svært tragiske hendelsen...
GN21.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Siden jeg ikke er av de som bruker penger på raketter lenger , så tenker jeg at min stillhet går til de berørte i Gjerdrum. Oppvokst på "Raset" i Skien så har man fått med seg den underliggende faren med leire, og det kryper litt kaldt ned igjennom ryggsøyla når slike ting rammer. Håper på det beste for de som fremdeles er savnet.
Må få slutte meg til kommentarene om MC-siden miljøet , ja jeg trives godt - av og til så godt at jeg glemmer at jeg er på nett.
Om det kommende året så er det med skepsis i tankene når jeg håper på et godt NYTT år for oss alle. Følger en del med på diverse fora i GB og synes at vi har sluppet relativt billig unna i Norge. Her på den ytterste nøgne Ø - så når selv ikke et virus helt frem - kanskje det beror på at dem har valgt en, for oss, heldig transportør - skal vel ikke dra den lengre enn det.
Har mange planer liggende klar og håper på å få bruk for noen av disse det kommende året.
Og da ønskes alle et Riktig Godt Nytt År.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
Da har vi startet et nytt år. Coronaåret 2020 er omsider lagt bak oss, men foreløpig vet vi lite om 2021 blir noe særlig bedre.
Jeg vil takke alle jeg har fått gleden av å møte i året som har gått. Hvert eneste slikt møte tar jeg med som gode minner. Spesielt forumtreffet i Gaupne står fram som ett av årets største begivenheter. Måtte touringtreffet vårt langs Helgelandskysten i 2021 bli minst like bra
Godt Nytt År til alle forummedlemmer.
godt nytt år.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.