Sørfra til Rustløser i Stavanger

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Sørfra til Rustløser i Stavanger

Legg inn av Duville »

Slik meldingene er akkurat nå på YR er slik at det blir opphold fra kl 1600 og utover kvelden 6 - 4 grader i Sandnes og 4 -3 grader på Moi i morgen, mandag.

Hvis det regner på bortturen så starter jeg neppe.... men

HVIS dette holder ut over dagen i morgen så kler jeg meg godt og starter ca. kl 1530 - kjører via Liknes i Kvinesdal for opphenting av den Godtvoksne karen der og kjører til Stavanger på for turen sin del siden vi nå en gang har muligheter for å kjøre. På den andre siden så tok jeg lappen i -76 og opplæringen var en "tilsynsmann" som kjørte i bil bak og sa det så greit ut og overleverte lappen etter endt tur så jeg regner med at det kan være ørlite å hente fra noen som har kjørt mer enn meg og står til rådighet...

Har fått bekreftet at det holdes kurs og adressen så den saken er i orden....


Til moderatorer så kan kanskje denne linken slettes på tirsdag 2303 dersom dette ikke utvikler seg til noe annet enn opprinnelsen var...

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Sørfra til Rustløser i Stavanger

Legg inn av Duville »

Ser på yr (etter en hærlig liten kontrolltur vestover at været endrer seg hele tiden - nå er temperaturen høyere enn for 4 timer siden og regnet flytter seg i tid - regner med at regnet uteblir og sola skinner hele veien.

Ellers er alt ved det gamle, UP ligger og lurer langs veien (hvem ellers har en 6 - 8 manns patrulje til å passe på seg kontinuerlig fordelt på 6 mil krøttersti av en Europavei, vi er farlige her nede), og sanda begynner å bli vasket vekk...

Blir fint med en lengre tur nå...

Synd : på grunn av kontinuerlig regn fra tidlig ettermiddag ble turen avblåst.

Svar