Heistadmoen - Skollenborg - Darbu - opp på E134 og inn mot Kongsberg sentrum - gjennom sentrum tilbake til Skollenborg og hjem.
Møtte en Gul sykkel ved innkjøringen til Bilspiten. Dette ble årets første MC-hilsen

Skal gjøre det. Kaffen er klar på kun kort varsel så det er bare å komme når som helst!Globe skrev:Hærlig!!....du får hilse "konemor" gratulerer med dagen![]()
Jeg kommer på kaffe tidlig neste uke
Globe skrev:Hærlig!!....du får hilse "konemor" gratulerer med dagen![]()
Jeg kommer på kaffe tidlig neste uke
Notodden har vært bra lenge, det var dit jeg tok første turen. Tinnsjøen rundt tror jeg også er mulig å kjøre nå. Er nok en del snø langs veiene, men veien i seg selv er bar. Er litt telehiv bare. Du får si ifra når du har planer om å ta Tinnsjøen rundt. Den turen skal jeg også ha i år!Jalmar skrev:Godt å være i gang.![]()
Så det var bart og stort sett tørt til Notodden??? Snart så det går an å kjøre rundt Tinnsjøen da...
Denne helga står det egentlig på kalenderen at kona skal reise bort og jeg skal være hjemme med de små. Dersom hun mot formodning skulle velge å ikke dra så vil jeg vurdere å ta turenGodtvoksen skrev:Gøy og lese om dine turer.Sesongen er tydeligvis i full gang..:-) Håper du tar turen sammen med Bimma til Sokndal.
Det stemmer det, du sa det sist. Det må tilskrives min begynnende senilitet...Dexter skrev: Denne helga står det egentlig på kalenderen at kona skal reise bort og jeg skal være hjemme med de små. Dersom hun mot formodning skulle velge å ikke dra så vil jeg vurdere å ta turen
Tar meg en øl nå (drikkepress?)Duville skrev:Mange slags press, dr...press, kjøremyepress, ta bildepress - kanskje det er flere
Da er det jo greit å vite at jeg har det enkelt da! Og enkelt var det jo...AJ skrev:Enig! Bra med bilder og greier og greier![]()
Oljepåfyllinga på Kawasakien ser veldig enkel ut, spør du meg...![]()
Oljepåfylling på tørrsumpmotorer slik jeg har på sykker'n min er ofte mye verre enn dette...
Å bytte filter er heller ingen 'plankekjøring'... mange skruer med ulik lengde, O-ringer og i det hele tatt deler, inkl filteret, så klart...som med fintfølende hånd må tilpasses nøye når det skal settes sammen igjen...