Gleder meg

[video]http://www.youtube.com/watch?v=tNOdjUokrrM[/video] [video]http://www.youtube.com/watch?v=uU4uhNM3LLY[/video] [video]http://www.youtube.com/watch?v=-f9Q7Vx8NGM[/video]
Huffavmeg, nå angrer jeg veldig på småertingen i går. Håper du er i stand til å tilgi....Globe skrev:OK....da er jeg igang........med rydding av garasjen
....litt for tidlig for kjøretur for meg enda, men rydding er også viktig, og dette er vårrydding og vårrengjøring.
Hmmm..noen å snakke med ja...du sier noe :)..Kona sier noe av det samme..."vi må snakke sammen"..tror ikke akkurat det hjelper på den PMS som river i en MC-skrott for tidenDuville skrev:Ser at det nå begynner å bli alvorlig her i denne stua. Før du går videre på dette så snakk med noen, det er viktig det - og så er det også viktig å gjøre unna alle forstyrrende oppgaver MENS snøen ligger, sånn som å få tømt skrot og rask OG husk å stoppe i tide før du har tømt garasjen helt. Husk at alt på 2 hjul SKAL stå igjen når du slutter å rydde....
Ertingen din har jeg bare godt av...om det skulle vært meg som hadde slukt noen KM før deg...hadde nok jeg også gitt deg noen hint om hvor fantastisk tur det hadde værtGodtvoksen skrev:Huffavmeg, nå angrer jeg veldig på småertingen i går. Håper du er i stand til å tilgi....
Globe skrev:
Kom igjen...syng med meg (melodien tror jeg dere kjenner igjen på teksten:
![]()
Og VÅR med din glede og barnslige lyst,
vi hilser sesongen velkommen.
Vi hilser deg alle med jublende røst,
ti tusene ganger velkommen
Vi klapper i hendene,
vi pusser og vi skrur,
så glad er vi, så glad er vi
vi setter oss forisktig på sykkel'n
og niiiiiiiikker
...plystre...plystre....plystre....
To be continued......
Blir gjerne med på en garasje-rydding-dugnad ved mulighetGodtvoksen skrev:Se er var alt på stell...Når du får ledig tid så må du bare komme å rydde i min garasje også..
Hmmm...reiser til Sætre, Hurum i morgenRuneMC skrev:Ser bra ut dette herKan ellers melde om fine kjøreforhold på Hurumlandet +5C (gikk bra med overtrekksvotter over sommerhanskene og varmeholker), opphold fra kl 12 og tørre veier og litt sol fra kl 15 ca (jeg kjørte hele tiden fra det ble opphold) - men akkurat idag var jeg glad jeg hadde sykkel av typen hvor det går an å stå oppreist over de verste telehivene...
var faktisk mer av det idag enn forrige lørdag...
Det var virkelig hyggelig med besøk! Her hos oss er alle velkommen! (så vet dere det alle sammen). Fikk jo en helt fantastisk påskeoppsats fra Globe! Den står midt på stuebordet nå. Konemor ble kjempeglad da hun fikk se den. Hun hadde ønsket å være hjemme når du kom. Får ta det en annen gang. Vi glemte forresten å snakke om VestlandsturenGlobe skrev: Hjemme hos....
På tirsdagen rakk jeg også en tur innom forumist Dexter i Kongsberg, der ble det servert kaffe og kake, mens mc-prat og it-praten gikk. Vi rakk også en kjapp tur innom garasjen før jeg dro. Vi måtte jo kjenne eksoslukt og høre R-lyd før vi avsluttet besøketEt svært hyggelig møte med en hyggelig kar som jeg kun har chattet og kommunisert med her på forumet. Takk for gjestfriheten Dexter
![]()
Hjem til MC
Gleder meg nå til å kjøre hjem til trøndelagen i morgen...håper vær og føret tillater noen mil i salen før påsken er over
AJ skrev:Det ser lovende ut her i innlandet også. Kanskje det blir en liten tur og dermed sesongsstart i dag :-) Men skulle gjerne sett at grusveien skulle ha tørket opp litt mer; er veldig bløt og klinete endel steder...
Det er jammen sant... Er jo bare et lite stykke, når alt kommer til alt. Litt søle gjør slett ingenting.Duville skrev:AJ skrev:Det ser lovende ut her i innlandet også. Kanskje det blir en liten tur og dermed sesongsstart i dag :-) Men skulle gjerne sett at grusveien skulle ha tørket opp litt mer; er veldig bløt og klinete endel steder...
Nå må du ikke stille for store krav - andre har kjørt halve Sverige rundt på slike veier OG skrevet blogg om det på toppen så vi andre hadde noe å lese........ du får heller ta en vask etterpå :-)