Listhaug får ha sin oppfatning.erik m skrev: ↑25 aug 2021, 23:25 Ugland Jacobsen er sikkert flink til å kjøre langt på mc. Men han er også mannen som ble eksludert fra Frp for høyreekstreme holdninger.
Riktignok vil jeg at Stortingspolitikerne skal jobbe for bedre forhold for mc, men når Sylvi Listhaug sier mannen er for høyreekstrem, tenker jeg det er flere saker som er viktigere.
Som motorsyklist synes jeg det er ganske interessant og en smule spenstig med en partileder som heller kjører MC på valgturne enn en som kjører bobil...
Så forøvrig et innslag med Ugland Jacobsen på NRK eller TV2 tidligere i sommer hvor han fortalte at den eneste avisen han abonnerte på var... Klassekampen.
Høyreekstrem? Vel...
Uansett har jeg sans for valgturnestilen hans og partiet hans skal visstnok også være det største i kategorien "Andre".
Og det synes jeg NMCU burde ha fanget opp. Og selvfølgelig det at partilederen er MC-entusiast og har kjørt tusenvis av km. i sin valgkampturne så langt.
Tar også med en link til boka MC-boka han skrev for noen år siden.
Kjøpte den selv for noen år siden. Husker ikke når... Mulig det var i 2013, samme år som Ugland Jacobsen og MCsiden.no hadde hver sin stand på MC-Messa:
https://www.norli.no/survival-of-the-fa ... otorsykkel