Nettopp kjørt Jotunheimsvegen mellom Skåbu og Bygdin. Veldig innafor.. kjørte meg faktisk midt oppi en villreinflokk også. Hadde rein på begge sider av meg.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Flotte bilder, Kjell Vidar
Veldig fint innover der! Har kjørt noen ganger samme strekningen begge veier da fruen's familie har hytte ved Vinstre vatnet (Øyvassosen)kjellv skrev: 03 sep 2021, 16:12 Vakkert
Nettopp kjørt Jotunheimsvegen mellom Skåbu og Bygdin. Veldig innafor.. kjørte meg faktisk midt oppi en villreinflokk også. Hadde rein på begge sider av meg.
Det var 13 grader da jeg stoppet sykkelen i 16-tida, siden har jeg ikke hatt noe å måle med. Opphold og fint vær, så da regner jeg med det faller mye utover natta og er kaldt i mrg tidlig.AJ skrev:Flotte bilder, Kjell Vidar!
Drar oppover i morgen med overnatting på Grønolen Fjellstue på Beito til søndag.
Litt spent på været...
Hva er temperaturen der oppe nå i kveld?
Får kle seg godt :) .kjellv skrev: 03 sep 2021, 19:25 Det var 13 grader da jeg stoppet sykkelen i 16-tida, siden har jeg ikke hatt noe å måle med. Opphold og fint vær, så da regner jeg med det faller mye utover natta og er kaldt i mrg tidlig.
Vi må nesten treffes i mrg..
Det vil i så fall passe bra slik det ser ut akkurat nåkjellv skrev: 03 sep 2021, 20:23 Mye mulig jeg melder meg på et nybegynner gruskurs i morgen, da er jeg ikke tilbake før mellom 14 og 16
Det er NÅ jeg ønsker jeg hadde hatt en sykkel...
Det er nå du skal begynne å oppleve det gode livet vettu Ove. Om det ikke er gubbesykkel du har bestilt, så i hvertfall sykkel for godt voksne.. Men det er vi jo de fleste av ossBjerknez skrev:Det er NÅ jeg ønsker jeg hadde hatt en sykkel...
En liten kveldstur, med en primus og noen pølser i sideveskene og en fint sted og stoppe... :)
Ja, jeg merker at tiden med kneskrap og hooligan fakter er over nå. Nå skal jeg cruise avgårde inn i solnedgangen, igjen. Med sidevesker er det lett og slenge nedi en kaffetermos, en primus og en pakke pølser også. En sykkel som regelrett ser vakker ut med mange påkostede detaljer gjør at jeg har noe å se på mens jeg spiser også.kjellv skrev: 04 sep 2021, 18:04Det er nå du skal begynne å oppleve det gode livet vettu Ove. Om det ikke er gubbesykkel du har bestilt, så i hvertfall sykkel for godt voksne.. Men det er vi jo de fleste av ossBjerknez skrev:Det er NÅ jeg ønsker jeg hadde hatt en sykkel...
En liten kveldstur, med en primus og noen pølser i sideveskene og en fint sted og stoppe... :)
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Bare å skaffe seg en slik, først som sist. Så er den klar når du og sykkelen er klare neste vår
Eller en Primus. Så slipper jeg og ta med grillkull og eller samle ved og kvisterAJ skrev: 04 sep 2021, 19:00Bare å skaffe seg en slik, først som sist. Så er den klar når du og sykkelen er klare neste vår:
https://www.barbiq.no/
Altså varme, men ikke grilla pølser. Og bacon. Kanskje også en burger.Bjerknez skrev: 04 sep 2021, 21:26 Eller en Primus. Så slipper jeg og ta med grillkull og eller samle ved og kvister![]()
Ja, det vet jeg jo :) .
Vaksvika, Vaksvikfjelletkjellv skrev: 05 sep 2021, 18:51 Hjemturen i dag gikk over Valdresflye i godt vær. Videre via Lom og Geiranger. Men vi valgte å droppe Trollstigen, der kjører vi jo så ofte likevel. Vi kjørte i stedet over Vaksdalsfjellet mellom Vaksdal og Tresfjorden. Denne veien har jeg faktisk aldri kjørt før. Anbefales.
Stemmer det! Trodde jeg så en super tenere og tenkte det var degkjellv skrev: 05 sep 2021, 18:51 Da vi sto klar fremst i køa ved ferjekaia på Vestnes så jeg en bil med tilhenger og en svart uregistrert R-sykkel på som kjørte av ferga. Kan det være kgjersda som hadde vært i Malmedalen og hatt ei treningsøkt?
Ja selvfølgelig. Takk for korreksjonNomade skrev: 06 sep 2021, 09:25Vaksvika, Vaksvikfjelletkjellv skrev: 05 sep 2021, 18:51 Hjemturen i dag gikk over Valdresflye i godt vær. Videre via Lom og Geiranger. Men vi valgte å droppe Trollstigen, der kjører vi jo så ofte likevel. Vi kjørte i stedet over Vaksdalsfjellet mellom Vaksdal og Tresfjorden. Denne veien har jeg faktisk aldri kjørt før. Anbefales.![]()