Hey!
Jeg har da kjøpt min første MC, og valget falt på en xvs1100 1999 custom
Det skal sies at denne blir nok bygd om til en bobber i løpet av vinteren, og det første jeg har satt på er cobra powerpro 2 into 1 anlegg.
Jeg var egentlig klar for å jette forgasseren, men har lest flere steder at det kan holde med å justere PMS, er det noen som har erfaring med dette?
Luftinntaket er orginalt
V-star 1100 backfire på deakselerasjon
- FredrikE24
- Innlegg: 4744
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: V-star 1100 backfire på deakselerasjon
Du får dyse om gasserne først, så tenker jeg ettertenninga gir seg
-
- Innlegg: 7621
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: V-star 1100 backfire på deakselerasjon
Alle eksosanlegg smeller litt på motorbrems. Må dyse opp tomgangskretsen for å minske det. Injecktion har fuelcut så det smeller ikke. Oem eksos demper dette så det ikke høres særlig- bytter man til bråkeanlegg så høres det godt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: V-star 1100 backfire på deakselerasjon
Njæ.... min forrige HD, 2012-model med med (semi-) bråkepotter og fjerna katalysator smalt greit på motorbrems den og.
Riktig nok ikke så ille som min datters VT 750 med tilnærmet åpen eksos, men dog.
20115-modellen jeg har nå med Jekill & Hyde-eksos putrer brummer godt på motorbrems men skyter lite.
etter lengre strekker med motorbrems kan det likevel forekomme et og annet smell der og.
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
-
- Innlegg: 7621
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: V-star 1100 backfire på deakselerasjon
Klart- hvis det ev er modifisert mapping og ikke fuelkutt eller fuelkutt ligger veldig høyt i turtallet så. På indian min slår fuelingen inn igjen på 2600 rpm.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后