Ja, nå begynner det å fylles opp, ja :) !Audi Mannen skrev: 16 feb 2022, 08:31 Hytte booka også her. Det gledes stort også til denne turen. Måtte værgudene finne noen andre og forbarme seg over i 2022.![]()
![]()
Da spørs det.. Hvilken sykkel kommer Tore med i årAJ skrev: 16 feb 2022, 20:38 Se der, ja!
Var litt småbekymret her en stund, Tore L... :-)å
Men nå ser alt ut til å være i boks.
Kjøpte ikke han seg en Triumph Rocket? Eller har jeg missforstått/forvekslet han med en annen?
Tore er en kar som har lomma full av overraskelser, og handler kjapt og uventet sykkel bare få dager før treffet. Så hva som skjer i år er heller ikke godt å si.Bjerknez skrev:Kjøpte ikke han seg en Triumph Rocket? Eller har jeg missforstått/forvekslet han med en annen?
Her tror jeg nok du forveksler Tore L med en annen. Antakelig lasse_hansen, som jeg husker slo til med en MT-10 for noen år siden.Bjerknez skrev: 17 feb 2022, 07:40 Sist jeg snakket med ToreL var når han svingte inn på tunet mitt for noen år siden med en flunka ny MT10. Men det er jo en stund siden.
Så minns jeg han kjøpte en Rocket etter dette...
Det er nok som AJ sier Ove, tror du forveksler meg med noen andre - men skal ikke se bort i fra at min nå BMW K 1200 GT, blir historie i løpet av vår sommer. Det er flere alternativer som rusler rundt i hode fortiden - som f.eks - Moto G - Yamaha - Triumph - og hvis den rette K 1300 GT, kommer for salg, så tror jeg at det blir vanskelig å holde igjen :)AJ skrev: 17 feb 2022, 08:00Her tror jeg nok du forveksler Tore L med en annen. Antakelig lasse_hansen, som jeg husker slo til med en MT-10 for noen år siden.Bjerknez skrev: 17 feb 2022, 07:40 Sist jeg snakket med ToreL var når han svingte inn på tunet mitt for noen år siden med en flunka ny MT10. Men det er jo en stund siden.
Så minns jeg han kjøpte en Rocket etter dette...
Tore L har vært dedikert BMW mann i mange år, men "snuser" nå på et par-tre andre merker, så vidt jeg vet.
Så ja, det blir spennende å se hva han ender opp med i år.
Men det blir neppe noen Triumph Rocket.
Skulle det skje vil i hvertfall jeg bli himmelfallent overasket!
Det her er jo en grei Kragerø tur! Ikke skal jeg til Kragerø i hvert fall. Så fint er det ikke der og ønsker ikke oppsøke maksimalt med trafikk heller når jeg kan nyte naturen på min MC. Fint med flere valg, så får alle som de vil ha det.rolf-arne skrev: 17 feb 2022, 15:20 tenker en tur til kragerø eller en tur om Gausta toppen vil bli av riktig lengde for en dagstur lørdag - Kragerø turen er på 4-5 timer kjøring + 2 timer lunsj og en kaffe under veis /fergetur så er man tidlig hjemme og kan kose seg med middag utover kvelden..
Bare noen tanker - - vest-Telemark er lite besøkt for min del - som er oppvokst i det bynære (Skien) Norsjø området - personlig ville jeg sannsynlig ha ønsket en tur "over" Gaustatoppen (bilde lånt fra Visit Telemark) men det vi ikke gjør i lag på treffet - det får jeg god tid til som vil bruke mitt gamle fylke som base for "bli kjent igjen" uka før og de 2-3 ukene etter...
Kunne jo vært en fin test for deg med nysykkelen...Bjerknez skrev: 17 feb 2022, 18:01 Hadde jo vært litt kult å kjørt tur/retur stavanger da på lørdag. Da har vi jo hele dagen fra morgen til kveld. Kun 35ish mil hver veg. Det blir jo en veldig god dagstur som får ØL'en til å smake ekstra godt på kvelden :)
Jeg har jo skrevet at jeg kommer...AJ skrev: 17 feb 2022, 18:13Kunne jo vært en fin test for deg med nysykkelen...Bjerknez skrev: 17 feb 2022, 18:01 Hadde jo vært litt kult å kjørt tur/retur stavanger da på lørdag. Da har vi jo hele dagen fra morgen til kveld. Kun 35ish mil hver veg. Det blir jo en veldig god dagstur som får ØL'en til å smake ekstra godt på kvelden :).
Men så vet vi jo ikke om du kommer eller ikke...![]()
My bad...Bjerknez skrev: 17 feb 2022, 18:20 Uansett, så håper jeg at det blir en tur med litt lengde på. 10-15 mil eller deromkring føler jeg kanskje blir litt tamt midt i august i flotte telemark hvor vi har en hel dag til rådighet?