Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
BjørnSover
Innlegg: 384
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av BjørnSover »

Fin Versys 650. Har fått menge tilbakemeldinger om at sykkelen ikke ser ut som den er 10 år.

Nye Michelin Road 5 dekk i høst (kjørt ca 3000) og kjede/drev. Har ikke så mange bilder med flere kommer når sykkelen kommer ut av vinterlagring/service.

Følger med:
- Originale toppboks/sidevesker i sykkelens farge og Givi som på bilde.
- 2 ekstra vindskjermer
- Bagstertrekk som mangler en stropp

Ca 40000 km
Har fått innbyttepris på 55k, men foretrekker rene penger for å kunne handle hvor jeg vil.
F99B7F0D-FE92-4BA5-99AD-70DA85E7526D.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av kjellv »

Lite tips: Reservedeler til Bagster er kurrante varer. Hør med nærmeste mc forhandler, de fleste handler med SPS, Norsk grossist og Bagster importør har det meste slikt på lager.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk


BjørnSover
Innlegg: 384
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av BjørnSover »

kjellv skrev: 15 jan 2022, 12:27 Lite tips: Reservedeler til Bagster er kurrante varer. Hør med nærmeste mc forhandler, de fleste handler med SPS, Norsk grossist og Bagster importør har det meste slikt på lager.
Takk for tips. Er det noe annet som kan være greit å ha i annonse på Finn når den tid kommer? Vet jeg må ha flere bilder.

BjørnSover
Innlegg: 384
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av BjørnSover »

Tips ønskes til annonsen : https://www.finn.no/244804451

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av Bjerknez »

Kanskje ta med hva som er blitt gjort av vedlikehold? Service historikk etc.?

BjørnSover
Innlegg: 384
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av BjørnSover »

Det er bilde av servicehefte på de to siste bildene. Men tenker du hva som har blitt gjort nå på siste service i venter? Som skifte av olje, filter osv?

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av kjellv »

Bra annonse dette, og bilder fra serviceheftet er ærlige og tillitsvekkende opplysninger.
Sykkelen har nå gått tett på 40000 km, og nettopp ved 40000 km pleier svært mange japanske motorsykler å ha den største og dyreste service. Denne pleier å inneholde ventilsjekk, tennpluggbytte, luftfilter i tillegg til olje/filter ++. Opplysninger om denne service er tatt eller ikke vil nok være viktig for en kjøper å ta rede på. Det er ikke nødvendig å skrive noe i annonsen om det, du vil ganske sikkert får spørsmål om dette. De som får lyst på sykkelen vil nok ta kontakt med deg uansett. Er denne servicen tatt bør du også kunne ta mer betalt for sykkelen enn om den ikke er tatt.

BjørnSover
Innlegg: 384
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av BjørnSover »

Det har vært napp på annonse, det kan se ut som en kar kanskje kjører fra Fredrikstad på søndag for å kikke på. En annen er interessert i å prøvekjøre på onsdag. Jeg hadde forventet at verksted hadde opplyst om set var på tide med storservice, jeg skal sjekke over helgen. Tror service kom på ca 3000. Jeg liker egentlig å fikse egne ting selv, men har ikke garasje, utstyr eller nok kompetanse til å ta service selv - selv om det ofte er å følge en eller annen instruksjon. Pluss det skal gå mye galt for at det ikke skal være mulig å få hjelp fra et verksted for å ordne opp igjen.

Hva er god kotyme for prøvekjøring? Jeg må vel sjekke at sertifikat er ok. Jeg regner ikke med at folk krasjer - men ‘må’ det avtales på forhånd at prøvekjører betaler ved evt krasj, eller er det en selvfølge? Eller er ikke det noe som skjer? Den gangen jeg prøvekjørte en privat mc, var jeg mye mer forsiktig enn når jeg prøvekjører butikk mc. På butikken signerer du på egenandel, så det er avklart og en del av det å drive butikk. Jeg føler det blir mye kjipere å krasje en privat mc…

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av Bjerknez »

BjørnSover skrev: 03 mar 2022, 19:47 Det er bilde av servicehefte på de to siste bildene. Men tenker du hva som har blitt gjort nå på siste service i venter? Som skifte av olje, filter osv?
Jada, det er bra med bilder, men du kan godt nevne det i teksten også samt vise til bildene som bevis. :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av kjellv »

Bjerknez skrev:
BjørnSover skrev: 03 mar 2022, 19:47 Det er bilde av servicehefte på de to siste bildene. Men tenker du hva som har blitt gjort nå på siste service i venter? Som skifte av olje, filter osv?
Jada, det er bra med bilder, men du kan godt nevne det i teksten også samt vise til bildene som bevis. :)
Det beste er å ikke skrive alle detaljer og alt en vet om sykkelen i en annonse. La det være igjen noe som interesserte kan spørre om. Annonsen skal trigge de som er veldig interessert, men samtidig trigge noen av de som ikke er helt overbevist til å ta kontakt. Dette er en kunstform som ikke er veldig enkel.
Jeg synes annonsen har de opplysningene som er nødvendig, ikke for mye og ikke for lite.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk


Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kawasaki Versys 650/2011/40k km selges

Legg inn av Bjerknez »

Jeg skjønner tankegangen din og i mange tillfeller stemmer nok dette, men jeg tror ikke det har spesielt mye for seg på finn med tanke på MC kjøp.

Jeg vil ha mest mulig fakta med en gang. Hvis jeg må sende en maelding samt vente på svar for å få svar på elementære ting fordi jeg glemte å sjekke alle bildene så blir dette en ekstra prosess som trolig gjør at jeg mister sykkelen av radaren.

Svar