bytte tennplugger, spesialverktøy?
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
bytte tennplugger, spesialverktøy?
Må man ha det tennpluggverktøyet som fulger med honda sykkelen for å bytte plugger, eller er det bare hvis man skal gjøre det uten å ta bort tanken?
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
- Kontakt:
Re: bytte tennplugger, spesialverktøy?

Nå varierer det veldig fra sykkel til sykkel, hvor god plass man har til å skru, men det er bare å bruke tiden til hjelp,,

Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!

Live to Ride Ride to Live!
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: bytte tennplugger, spesialverktøy?
På den sykker'n jeg har er det tilsynelatende kun hylsa som fulgte med i verkstøysettet som passer.hansraymond skrev:Neida, bare finn en hylse som passer til pluggene på sykkelen din,
![]()
Nå varierer det veldig fra sykkel til sykkel, hvor god plass man har til å skru, men det er bare å bruke tiden til hjelp,,;)
Ingen andre jeg har prøvd fra et godt utvalg hylser/tennpluggnøkler passet. Måtte "kaste inn håndkleet" og bruke Yamaha verktøyet, som viste seg å være bedre enn jeg trodde - faktisk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.