Klokken er 03:00, det er 3 varmegrader ute og veiene er knusk tørre og selvsagt ingen snø.
Da blir det naturligvis en liten omvei til jobben i dag med Rocket'en. Også er det jo gidt med en egoboost når mine kollegaer nevner Rocket'en i matpausen på jobben nesten hver dag. Jeg har til og med klart og overtale en kollega til å ta MC lappen siden han alltid har hatt lyst til dette. Men jeg tror jeg har klart og vippe han over kanten
Sjefen min har MC lappen men har ikke kjlrt sykkel på mange år. Han har ymtet innpå at han vil prøve sykkelen min en liten runde. Så MC interessen sprer seg lett på jobben.
Så har du selvsagt en outsider som mener at hans VW e-Golf med stor sannsynlighet tar meg i lyskryssdueller. Jeg har et veddemål stående med fyren på 5.000 kroner som jeg har tenkt til å inndrive før ferien, hvis han ikke trekker seg
Ellers så kjenner jeg at det ikke blir like mye MC kjøring på meg fremover som det ble de første årene med lappen, men det betyr ikke at jeg ikke koser meg på MC ryggen. Når sommerferien kommer vet jeg at jeg klarer jeg å slappe av skikkelig og da koser jeg meg glugg ihjel i 2-3 uker. Å kanskje spesielt i år med et beist av en sykkel som også gir meg en god sittestilling.
Jeg har vært i kontakt med Graarud motor angående den varme delen på eksosen som brente hull i buksa mi, for å se om dem har noen løsninger der. Egentlig ikke noe krise når man vet om det, men man må tenke seg om to ganger hvor man planter beina. Dette er ikke en sykkel man kjlrer i shorts for å si det sånn. Uten at det blir noe problem for min del uansett....
Men nok prat! Nå skal jeg kle på meg og finne noen avstikkere på vei til jobb