Nå er det onsdag. Noen som har tenkt seg en tur innover til Gamle Mossevei i dag...?? ....i varmen....

Jeg kjørte langs Drammensfjorden ut til Klokkarstua, men kjørte ikke hele Hurumlandet rundt. Var alt for mye trafikk og alt for varmt...Gammelgutt skrev:Jeg var der, men jeg kjørte over Hurumlandet.
Jeg var der!rogg skrev:Hø..da var valgmøte over. Og det er utrolig hvor velvillig politikerne er når det er valg.
Traff på AJ på Grava, så nå er det bare Vindjelltunet igjen for han![]()
Javisst kom du med på bilde, gittTrønderhælvettet skrev:Jeg var der!rogg skrev:Hø..da var valgmøte over. Og det er utrolig hvor velvillig politikerne er når det er valg.
Traff på AJ på Grava, så nå er det bare Vindjelltunet igjen for han![]()
Og jaggu ble jeg ikke tatt bilde av og!
Jaha... Vel?Trønderhælvettet skrev:Tror jaggu det blir middag der i morgen! Men da blir transporten i bil...
Nå er det lenge siden jeg har vært der, så da oppfordres alle med tilholdssted nært Oslo til å innfinne seg!
Det er jaggu ikke umulig! Jeg kom meg ikke ivei, for jeg måtte da selvfølgelig jobbe.AJ skrev:Jaha... Vel?Trønderhælvettet skrev:Tror jaggu det blir middag der i morgen! Men da blir transporten i bil...
Nå er det lenge siden jeg har vært der, så da oppfordres alle med tilholdssted nært Oslo til å innfinne seg!![]()
Dukket det opp flere abstinensanspente motorsyklister der, eller...