https://www.klikk.no/motor/mc/kawasaki-gtr-1400-3482262Førermiljø 4
Selv om motoren er sterk og avstressende, må vi innrømme at vi trives bedre med V-motorer. De har en enda mer avstressende karakter. Vi har heller ikke fattet poenget med den fjernstyrte tenningslåsen. Tenningsnøkkelen er utstyrt med en sender som aktiviserer låsen når den er i nærheten av sykkelen. Greit nok å slippe å slå av motoren når man skal åpne en veske, men vi har aldri følt det som noe problem. Dette er selvsagt ikke noe som trekker ned, men vi tar det med. Ellers funker alt, slik man forventer at en velfungerende japaner skal funke. Likevel fremhever ikke GTR 1400 seg i forhold til andre, velfungerende tursykler.
Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Leser test av motorpressen fra 2008 der «keyless nøkkelsystem» blir omtalt … I dag blir det plundrete å gå tilbake til ordinær tenningsnøkkel hvis du har brukt « keyless nøkkelsystem» en tid :)
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
-
- Innlegg: 981
- Registrert: 21 mai 2020, 21:02
- Motorsykkelen din: Honda Forza 350
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Det er ikke store forskjellen, men noe av det beste med keyless er jo at man slipper å ta av hanskene og åpne lommene for å lete etter nøkkelen sin. Og på min Forza har jeg også en toppboks som går på keyless-nøkkelsystemet, så i stedet for å måtte finne frem nøkkelen for å åpne toppboksen trykker jeg helt enkelt inn en liten knapp under toppboksen og så lenge jeg har nøkkelen på meg så åpner den seg.
Og det er kanskje enda deiligere å ha keyless på toppboksen enn på selve sykkelen, siden det gjør det så raskt å åpne den for å få av seg hjelm og hansker.
Det er også deilig å kunne ha nøkkelen i innerlommen, slik at den ikke må være i en av de sidelommene som jeg kanskje vil bruke til andre ting. Så ligger den i jakken hele tiden.
Men, det finnes nedsider, hadde flatt batteri og keyless og da måtte jeg finne ut hvordan jeg fikk brukt reservenøkkelen. Det var ikke lett, for manualen til sykkelen var låst inne under setet. Og setet fikk jeg ikke opp fordi batteriet var flatt...
Jeg fikk det opp etter en stund men, ja, det er ikke bare fordeler med at alt er kobler til batteriet.
Og det er kanskje enda deiligere å ha keyless på toppboksen enn på selve sykkelen, siden det gjør det så raskt å åpne den for å få av seg hjelm og hansker.
Det er også deilig å kunne ha nøkkelen i innerlommen, slik at den ikke må være i en av de sidelommene som jeg kanskje vil bruke til andre ting. Så ligger den i jakken hele tiden.
Men, det finnes nedsider, hadde flatt batteri og keyless og da måtte jeg finne ut hvordan jeg fikk brukt reservenøkkelen. Det var ikke lett, for manualen til sykkelen var låst inne under setet. Og setet fikk jeg ikke opp fordi batteriet var flatt...

-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Det kan gå flere uker før jeg finner frem nøkkel som ligger i armlomma på kjørejakka, alt går nøkkelløst … kjøring og bensinfylling :)
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Bytt nøkkel hver vår og manualen finner du på nett eller lagret på mobil … pdfSilverSmurfer skrev: 10 jul 2022, 14:47 Men, det finnes nedsider, hadde flatt batteri og keyless og da måtte jeg finne ut hvordan jeg fikk brukt reservenøkkelen. Det var ikke lett, for manualen til sykkelen var låst inne under setet. Og setet fikk jeg ikke opp fordi batteriet var flatt...Jeg fikk det opp etter en stund men, ja, det er ikke bare fordeler med at alt er kobler til batteriet.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
-
- Innlegg: 981
- Registrert: 21 mai 2020, 21:02
- Motorsykkelen din: Honda Forza 350
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Det kan være veldig vanskelig å finne manualer på forskjellige sykler i PDF format.dypen skrev: 10 jul 2022, 14:59 Bytt nøkkel hver vår og manualen finner du på nett eller lagret på mobil … pdf![]()
Det var også batteriet på sykkelen som var tomt, ikke i nøkkelen. Og for å lade batteriet måtte man åpne seteluken.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Ok 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
-
- Innlegg: 981
- Registrert: 21 mai 2020, 21:02
- Motorsykkelen din: Honda Forza 350
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Jeg fikk forøvrig beskjed om at hvis batteriet på nøkkelen er dårlig så får man en advarsel om det? Noen som vet hvordan det fungerer?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39864
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Joda, jeg ser fordelene med nøkkelløs tenning.
Men dette systemet skapte også problemer for et par sesonger siden da det sluttet å fungere og sykkelen måtte fraktes hjemmefra her jeg bor til Oslo for garantirep.
Og den nye nøkkelløsenheten på høyre styreside var en forbedret versjon som siden ikke har laget noe krøll.
Så her gjorde ikke KTM god nok jobb med første generasjon keyless på 1290'en siden det var flere enn min sykkel som fikk problemer.
Lager man slike må det altså gjøres ordentlig og idiotsikkert. Dette gjelder også nettverksstråling på f.eks. bensinstasjoner som i enkelte uheldige tilfeller kan påvirke fjernnøkkelen og sette den ut av funksjon.
Så mottakelsen i sin tid var nok noe blandet...
I dag tar vi det for gitt at premiummodeller har dette systemet.
Og igjen, joda; jeg liker å slippe å bruke nøkkelen når jeg skal starte og når jeg skal fylle bensin.
Og jeg ser fordelen av å ikke ha nøkkelen i tenningslåsen under kjøring.
På den forrige 1290'en knakk nemlig nøkkelen i låsen da noe dingel-dangel jeg hadde funnet det for godt å henge på nøkkelknippet, kom i klem i en krapp sving...
Men dette systemet skapte også problemer for et par sesonger siden da det sluttet å fungere og sykkelen måtte fraktes hjemmefra her jeg bor til Oslo for garantirep.
Og den nye nøkkelløsenheten på høyre styreside var en forbedret versjon som siden ikke har laget noe krøll.
Så her gjorde ikke KTM god nok jobb med første generasjon keyless på 1290'en siden det var flere enn min sykkel som fikk problemer.
Lager man slike må det altså gjøres ordentlig og idiotsikkert. Dette gjelder også nettverksstråling på f.eks. bensinstasjoner som i enkelte uheldige tilfeller kan påvirke fjernnøkkelen og sette den ut av funksjon.
Så mottakelsen i sin tid var nok noe blandet...
I dag tar vi det for gitt at premiummodeller har dette systemet.
Og igjen, joda; jeg liker å slippe å bruke nøkkelen når jeg skal starte og når jeg skal fylle bensin.
Og jeg ser fordelen av å ikke ha nøkkelen i tenningslåsen under kjøring.
På den forrige 1290'en knakk nemlig nøkkelen i låsen da noe dingel-dangel jeg hadde funnet det for godt å henge på nøkkelknippet, kom i klem i en krapp sving...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Det er mange år siden noen var opptatt av å gjøre tekniske innretninger idiotsikre. Se bare på elbiler, før tok det mange år fra de begynte å jobbe med en bil eller mc til den bli satt i produksjon. Nå spretter de ut den ene etter den andre fra Kina på rekordtid og barnesykdommer løser vi etterhvert. Kjøperne er testpiloter og investorer, se bare på Tesla der kjøperne har betalt kanskje 3 ganger av hva bilen skulle vært solgt for å på toppen er det blitt betalt betydelige summer for selvkjøringspakker som mest sannsynlig aldri kommer til å komme lovlig i bruk her hjemme :)AJ skrev: 10 jul 2022, 16:58 Joda, jeg ser fordelene med nøkkelløs tenning.
Men dette systemet skapte også problemer for et par sesonger siden da det sluttet å fungere og sykkelen måtte fraktes hjemmefra her jeg bor til Oslo for garantirep.
Og den nye nøkkelløsenheten på høyre styreside var en forbedret versjon som siden ikke har laget noe krøll.
Så her gjorde ikke KTM god nok jobb med første generasjon keyless på 1290'en siden det var flere enn min sykkel som fikk problemer.
Lager man slike må det altså gjøres ordentlig og idiotsikkert. Dette gjelder også nettverksstråling på f.eks. bensinstasjoner som i enkelte uheldige tilfeller kan påvirke fjernnøkkelen og sette den ut av funksjon.
Så mottakelsen i sin tid var nok noe blandet...
I dag tar vi det for gitt at premiummodeller har dette systemet.
Og igjen, joda; jeg liker å slippe å bruke nøkkelen når jeg skal starte og når jeg skal fylle bensin.
Og jeg ser fordelen av å ikke ha nøkkelen i tenningslåsen under kjøring.
På den forrige 1290'en knakk nemlig nøkkelen i låsen da noe dingel-dangel jeg hadde funnet det for godt å henge på nøkkelknippet, kom i klem i en krapp sving...
Når det er sagt må jeg rose Tesla vs andre da de ligger årevis foran andre og veldig mye kan repareres og løses online eller hjemme hos bruker.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Keyless er noe av det jeg jeg savner og ikke savner.
På RT'EN så var det ikke bare Keyless, men sentrallås . Det var praktisk.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
På RT'EN så var det ikke bare Keyless, men sentrallås . Det var praktisk.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- Bjerknez
- Innlegg: 24656
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Så langt må jeg si keyless er en positiv ting. Man slipper og glemme nøkkelen i tenningen samt ta nøkkelen med seg og legge den forskjellige steder etc.
Man legger nøkkelen i en viss lomme og «glemmer den»
Man legger nøkkelen i en viss lomme og «glemmer den»
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Jeg hadde en GTR1400. Ikke umulig at det faktisk kan ha vært den GTRen som ble testet i testen det refereres til. Sykkelen jeg hadde var demo-sykkel for Kawasaki når GTR ble lansert.
Jeg gle fort veldig glad i dette keyless systemet. Kunne ikke tenkt meg å gått tilbake til vanlig tenningslås. På BMWen jeg har nå er også tanklokket keyless og det er utrolig praktisk. Må bre få slipt meg en nøkkel som kan brukes på sideveskene
Jeg gle fort veldig glad i dette keyless systemet. Kunne ikke tenkt meg å gått tilbake til vanlig tenningslås. På BMWen jeg har nå er også tanklokket keyless og det er utrolig praktisk. Må bre få slipt meg en nøkkel som kan brukes på sideveskene
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
- Innlegg: 37
- Registrert: 15 jun 2019, 20:32
- Motorsykkelen din: '21 RE Himalayan
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Jeg har hatt keyless på bilen et år nå. Det var noe jeg aldri hadde trodd jeg hadde behov for men i praksis følte jeg det var like stor luksus som å gå fra vanlig gammeldags bilnøkkel til en med knapp for å låse opp bilen.
Nå trenger jo ikke motorsykler å låses opp, men jeg vet jeg hadde satt stor pris på keyless start. Fin hverdagsluksus. Hender nå jeg glemmer å nappe ut nøkkelen også om jeg ikke bruker styrelåsen, så det er jo også et poeng ...
Nå trenger jo ikke motorsykler å låses opp, men jeg vet jeg hadde satt stor pris på keyless start. Fin hverdagsluksus. Hender nå jeg glemmer å nappe ut nøkkelen også om jeg ikke bruker styrelåsen, så det er jo også et poeng ...
- Bjerknez
- Innlegg: 24656
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Enig. Så lenge det funker, så er keyless en positiv ting har jeg funnet ut. Har aldri hatt dette tidligere, men Rocket'en har dette og jeg synes det er behagelig og bare ha nøkkelen i skjortelommen hele tiden. Så slipper jeg og ta ut nøkkelen av tenningen hele tiden. Har opplevd flere enn en gang å legge nøkkelen på dem merkeligste steder.Grankongla skrev: 27 jul 2022, 19:40 Jeg har hatt keyless på bilen et år nå. Det var noe jeg aldri hadde trodd jeg hadde behov for men i praksis følte jeg det var like stor luksus som å gå fra vanlig gammeldags bilnøkkel til en med knapp for å låse opp bilen.
Nå trenger jo ikke motorsykler å låses opp, men jeg vet jeg hadde satt stor pris på keyless start. Fin hverdagsluksus. Hender nå jeg glemmer å nappe ut nøkkelen også om jeg ikke bruker styrelåsen, så det er jo også et poeng ...
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7149
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Har nøkkel liggende i mc jakka og tar den aldri ut … keyless er helt gull 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Geniale med Gtr 1400 som kom med dette allerede i 2006 var at den knappen som « alle» tror bare er trykknapp for tenning av/på også er en nøkkel man kan ta ut og bruke på sidevesker og tanklokk.
Selve key fob trenger du aldrig ta ut av lomma
Selve key fob trenger du aldrig ta ut av lomma
-
- Innlegg: 869
- Registrert: 11 apr 2010, 19:42
- Motorsykkelen din: Ducati V4 S 2025
- Bosted: Vestfold
Re: Hvilken mottagelse fikk «keyless nøkkelsystem»
Veldig fornøyd med keyless systemet på min BMW. Som flere her skriver så kan en ha senderen i en innerlomme og slippe å tenke på den på tur.
Manual for batteriskift har jeg på brukermanualen mobil. Nød prosedyrer finner jeg også der.
Savner keyless på toppboksen mine som ikke er fra BMW. Finner det til min Givi toppboks som ekstrautstyr. Må da åpnes via App på mobilen.Da er det litt tidkrevende å åpne boksen. Men kjekt å ha om en glemmer nøkkelen..
Sw-Motech boksen min finner jeg ingen keyless løsning for. Noen her som vet om det finnes ?
Manual for batteriskift har jeg på brukermanualen mobil. Nød prosedyrer finner jeg også der.
Savner keyless på toppboksen mine som ikke er fra BMW. Finner det til min Givi toppboks som ekstrautstyr. Må da åpnes via App på mobilen.Da er det litt tidkrevende å åpne boksen. Men kjekt å ha om en glemmer nøkkelen..
Sw-Motech boksen min finner jeg ingen keyless løsning for. Noen her som vet om det finnes ?
Tempo: Corvette 300 1965(Comet motor)Svithun Safir 400 1970(Trigger 50 motor)Panther1968(Fighter 100 motor)
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer. Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021.Kjørt 39972km på 4 sesonger.
2025 Ducati Multistrada V4S
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer. Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021.Kjørt 39972km på 4 sesonger.
2025 Ducati Multistrada V4S