Leter nå fortvilt etter et Micro-SD 8Gb kort som jeg har lagt på en kjempelur plass her i huset
](./images/smilies/grrr.gif)
har du også sånne plasser for Micro-SD kort????Globe skrev:Det var et kjempebra tips, skal sjekke ut dette.![]()
Leter nå fortvilt etter et Micro-SD 8Gb kort som jeg har lagt på en kjempelur plass her i huset
Ja da ja men det skal jo ikke være der - de skal jo være på plass for hånden til enhver tid og - jo jo bilen er aldri langt unna -kanskje vi skal tenke litt på dette---Onsløv skrev:Hvor du skal lete etter tinga dine Duville, har du jo nå opplyst oss om.
Du legger jo alt i bilen....Så der ville jeg lett først.
Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....Globe skrev:Well, well....pent ble det vel ikke, men det er ikke lett å kombinere det å være gadgetfreak og kjøre Cruiser i Customstyle![]()
Kommentarer på det rent estetiske vet jeg ikke om jeg er klar for, men det er som det er...og det FUNKER som gull!!![]()
Well, det er litt stilkrasj kan man si, men jeg liker det. Gleder meg, vilt og uhemmet, til å ta den i bruk!Godtvoksen skrev: Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....
Tåler denne greia vann å drittvære da?Globe skrev:Well, det er litt stilkrasj kan man si, men jeg liker det. Gleder meg, vilt og uhemmet, til å ta den i bruk!Godtvoksen skrev: Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....![]()
Jeg har den direkte fra batteriet (jada jeg har sikring mellom) slik at den ikke mister strømmen og går derfor ikke av når jeg stopper sykkelen. Fordelen da er at jeg overhode ikke er fristet til å la den stå selv om prisen nok tilsier å ta av GPS før jeg går av sykkelen selv :-).Globe skrev:Enheten blir nok å følge fører, er på sykkelen når jeg er på sykkelen :-) Følger med et deksel som skal setts i holderen når eheten ikke er festet der.
Koblet opp med strømtilførsel kun når tenningen er på. Når enheten står i MC-holderen merker den selv når den ikke får strømtilførsel, og slår seg automatisk av etter 30 sek. når den ikke lengre har strøm inn.
Godtvoksen skrev:For meg ser det ut som du har festet et opplegg på styret. Var festet noe som fulgte med?
Nei, faktisk motsatt effekt, varmen fanges eller reflekteres i øvre luftlag og når ikke ned til bakken... http://www.adressa.no/meninger/blogg/to ... 470930.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Duville skrev: Får håpe skyene fra Island kan holde på litt varme så vi kan komme ut og få kjørt litt - det må jo hjelpe litt på oppvarmingen dette her ellers er jo ethvert vulkanutbrudd helt forgjeves.....
"Kose-Stuff" kaller jeg detRuneMC skrev:Hehe, det var mye mikk...
Javisst har det mange fordeler å ha en slik GPS....RuneMC skrev:Nåja, nøyer meg inntil videre med GPS på mobilen jeg... den kan jeg alltids plukke fram når jeg står på en rasteplass og har kjørt meg helt bort... men har sikkert sine fordeler med GPS på ukjente veier.
OleB skrev:
har du også sånne plasser for Micro-SD kort????![]()
om du finner den bortkomne så gi meg et tips for jeg savner også et...![]()
Duville skrev:8, 6, 7, 7, 8, 8, 8, 8, 8, ja - det var temperaturprognosen for dagan fremover
skal jeg si mer?